ian's home-cinema

Started by ian, March 20, 2006, 19:53:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wil

Quote from: ian on April  8, 2006, 13:50:19
Ik heb jullie wijze raad opgevolgd  en een universele AB gekocht,de Kameleon One For All :)

Groetjes,
Ian


Mooi! :-*

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

advr



Waarom zouden we kriteik hebben, menigeen (waaronder ikzelf ::) ::)) zal jaloers zijn op zo'n ruimtelijke opstelling.

Het zijn ook erg mooie foto's.  Mooie AB ook.  O0

Veel plezier in de prachtige HT.

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Spacebass

Ik heb wel kritiek! Ik vind het een hele mooie HT  8)

Bas
Quote from: Bas Janssen on March 20, 2006, 19:59:27
5G is netjes  :D
huh, heb ik iets gemist, bestaat er tegenwoordig ook een 5e G  ???

ps
Kritiek hoeft niet altijd negatief te zijn  ;)

ian

Quote from: Rielplayer on April  8, 2006, 15:41:48
bevalt ie?

Ja,hij bevalt goed.Is eenvoudig te programmeren en doet ook macro's.
Home-Cinema: Pioneer SC-LX901, Nvidia Shield TV, Epson TW9400, Elite Screens -
Aeon edge free 100", Klipsch SW112, 11x JBL Control 1 Pro
Stereo: Sonos Amp, Focal JM Lab Electra 906

Sjors

Felli mooie AB  :)



Greetzz, Sjors

Moondust

Om te beginnen, mooie HT! Mijn oog viel op de beugel waar jouw projector aan hangt. Ik heb begrepen dat dat een Vogel's is. Is deze verstelbaar op de mm? En hoe lang reikt de beugel? Waar kan ik deze goedkoop krijgen? En heb je wellicht een url van de homepage van de fabrikant? Een hoop vragen...
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

neptune

Mooie HT, mooi rustig ingericht, zal wel genieten zijn?
Hoe vaak breng je door in je HT als ik vragen mag?
zet hier iets neer

Jean Sibelius

Quote from: Moondust on April 12, 2006, 19:09:30
Mijn oog viel op de beugel waar jouw projector aan hangt. Ik heb begrepen dat dat een Vogel's is. Is deze verstelbaar op de mm? En hoe lang reikt de beugel? Waar kan ik deze goedkoop krijgen? En heb je wellicht een url van de homepage van de fabrikant? Een hoop vragen...

Dit is het type EPC 4010, zie b.v. http://www.spec-net.com.au/press/1005/canohm02.htm
Afstand tot het plafond is vast, maar je kunt hem wel in alle richtingen roteren. Adviesprijs €149!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Moondust

#34
QuoteA variety of extension poles...
Wat moet ik me daarbij voorstellen. Precies op maat te krijgen, of alleen een reeks met bepaalde maten? En kan ik een 'pole' maken met diverse stukken of is het altijd maar 1 stuk? En zijn er ook ophangbeugels die wel verstelbaar zijn en tot 50-60 cm of meer onder het plafond kunnen reiken?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

ian

Quote from: Moondust on April 12, 2006, 19:09:30
Om te beginnen, mooie HT! Mijn oog viel op de beugel waar jouw projector aan hangt. Ik heb begrepen dat dat een Vogel's is. Is deze verstelbaar op de mm? En hoe lang reikt de beugel? Waar kan ik deze goedkoop krijgen? En heb je wellicht een url van de homepage van de fabrikant? Een hoop vragen...
Moondust,

De beugel is niet op de mm verstelbaar,er zitten wel 4 gaten in met een tussenafstand van 3cm.Er zijn buizen met een lengte van 80,150 en 300cm.Ik heb deze beugel bij Cinedream (één van de sponsors van dit forum)gekocht.
 
Home-Cinema: Pioneer SC-LX901, Nvidia Shield TV, Epson TW9400, Elite Screens -
Aeon edge free 100", Klipsch SW112, 11x JBL Control 1 Pro
Stereo: Sonos Amp, Focal JM Lab Electra 906

ian

Quote from: hielco on April 12, 2006, 19:26:32
Mooie HT, mooi rustig ingericht, zal wel genieten zijn?
Hoe vaak breng je door in je HT als ik vragen mag?

Hielco,

Genieten is het zeker :D
Ik kijk 2 a 3 films per week.

groetjes,
Ian
Home-Cinema: Pioneer SC-LX901, Nvidia Shield TV, Epson TW9400, Elite Screens -
Aeon edge free 100", Klipsch SW112, 11x JBL Control 1 Pro
Stereo: Sonos Amp, Focal JM Lab Electra 906

ian

Na een dikke 10 jaar, tijd voor een update  :)

Deze week m'n nieuwe scherm geïnstalleerd: Elite Screens - Aeon edge free 100"

Home-Cinema: Pioneer SC-LX901, Nvidia Shield TV, Epson TW9400, Elite Screens -
Aeon edge free 100", Klipsch SW112, 11x JBL Control 1 Pro
Stereo: Sonos Amp, Focal JM Lab Electra 906