Nieuwe deinterlacer voor de vp30 opkomst

Started by danielo, March 19, 2006, 19:40:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danielo

Hai,

DVDO komt eind april met een nieuwe deinterlacer voor de vp30, kosten tijdelijk $199. Deze vervangt de SI504, installatie eenvoudig en door iedereen te doen. Ze hebben speciaal aandacht gegeven aan pal signalen en de verwachtingen zijn erg hoog (volgens insiders voor sd nu 1 van de beste deinterlacers).

Gegroet,

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Peppi

Reality is an illusion caused by a lack of alcohol (Audiostatic ES300rs, 2x HYPEX NCore 400 monoblocks, NAD T758v3, LG OLED v920, 5.1.2 Gallo A'Diva Ti surrounds in Atmos, Final S200 sub, Apple TV4k, Marantz cd80)

danielo

Quote from: apple on March 19, 2006, 21:19:36
komt deze er mischien ook voor de dvdo hd versie?

Nee sorry dat kan niet. de uitbreidings kaart past in een slot wat alleen aanwezig is op de vp30 en niet op de HD of de HD+. Je zult moeten upgraden naar de vp30 voor dit. Mischien is het dan slimmer om even te wachten want ik verwacht wel dat ze met een goedkoper model gaan komen met deze chip.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

vanad

hi danielo,

ik zag je posts ook al op avsforum! jij bent ook in bezit van een vp30/abt102 denk ik?

Ongelofelijk wat de vp30 met abt102 doet met sd! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar toen ik mijn nieuwe Samsung DCB-H360 had aangesloten was ik eigenlijk maar gematigd enthousiast over het HD1 kanaal (ik heb Casema). Het is natuurlijk wel beter dan wat de vp30/abt102 laat zien, maar het verschil is niet gigantisch. Heb jij deze ervaring ook?

danielo

#4
Quote from: vanad on June  8, 2006, 20:53:40
hi danielo,

ik zag je posts ook al op avsforum! jij bent ook in bezit van een vp30/abt102 denk ik?

Ongelofelijk wat de vp30 met abt102 doet met sd! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar toen ik mijn nieuwe Samsung DCB-H360 had aangesloten was ik eigenlijk maar gematigd enthousiast over het HD1 kanaal (ik heb Casema). Het is natuurlijk wel beter dan wat de vp30/abt102 laat zien, maar het verschil is niet gigantisch. Heb jij deze ervaring ook?

Ja ik was al een tijdje op de hoogte dat die er aankwam en flink overleg met de importeur gehad om er voor te zorgen dat de eerste batch richting nederland kwam voor het voetbal begon :). Ook dvdo zelf heeft erg veel feedback gebruikt vanuit een aantal beta tester uit PAL landen en de resultaten zijn er ook naar. Je hebt gelijk de vooruitgang vooral voor PAL is enorm ook omdat we nu een 'dcdi' achtig systeem hebben wat toch een behoorlijk gemis was. Hoeveel HD beter is hangt van zoveel dingen af dat ik daar geen echt oordeel over wil hebben maar een vp20/vp30 met DL102 is voor SD waarschijnlijk het beste wat je nu kan krijgen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview