Probleem Pioneer 436

Started by stefklep, March 16, 2006, 14:49:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stadium III

Allemaal leuk en aardig pioneer maar ik heb ook en 6 en 7 gehad (allebij instapmodel)

IK was het ook spuug en spuug zat en nu heb ik een full hd sharp staan 42 inch en ben er blijer mee

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

stefklep

Quote from: stefklep on March 24, 2007, 10:01:06
Hier precies het zelfde, en ik begin het nu echt spuug en spuug zat te worden, ze moeten nu wat aan gaan doen anders ga ik andere maatregelen nemen, het is soms gewoon niet normaal een dikke rtl logo er op, echt alles geprobeerd lage contrast alle settings op gevolgd van verschillende mensen/bedrijven maar dan ook echt niks helpt. Heb pioneer ook gemaild vandaag dat ze maar voor een oplossing moeten gaan zoeken.

Weer e-mail terug gehad van pioneer, contact maandag opgenomen met Smits maar helaas nog geen reactie terug gehad, allemaal maar weer afwachten hoe het loopt >:(

stefklep

Quote from: stefklep on March 29, 2007, 15:52:05
Weer e-mail terug gehad van pioneer moet maar contact op nemen wet de winkel daarom maar weer maandag contact opgenomen met Smits maar helaas nog geen reactie terug gehad, allemaal maar weer afwachten hoe het loopt >:(

robbie73

snap het ff niet , had zelf altijd een panna pv 500 later de pv 600 die trouwens wel last heeft van inbranden
heb nu een pioneer pdp 427 helemaal geen last van inbranden en ook nog mooie zwartwaarden


robbie  8) 8) 8)

stefklep

#204
Quote from: robbie73 on March 29, 2007, 16:26:18
snap het ff niet , had zelf altijd een panna pv 500 later de pv 600 die trouwens wel last heeft van inbranden
heb nu een pioneer pdp 427 helemaal geen last van inbranden en ook nog mooie zwartwaarden


robbie  8) 8) 8)
Ja bij mijn gaat het nog steeds om de 436 serie, ik zou ook graag in aanmerking komen voor de nieuwe pioneer maar dat is afwachten op de winkel, wat die er aan gaan doen. En ik hoop dat deze serie dan ook echt het probleem minder heeft, maar zo ver ik op verschillende forums engelse lees heeft die nieuwe versie veel minder last er van.

robbie73

de nieuwe 427 geen problemen dan maar hopen dat er voor jou snel een ander toestel komt

robbie

PjotrrrNL

Maar dat is dan ook een NEC panel...  ;D

stefklep

#207
Quote from: robbie73 on March 29, 2007, 16:49:07
de nieuwe 427 geen problemen dan maar hopen dat er voor jou snel een ander toestel komt

robbie
Ik hoop het ook , heb nog steeds geen reactie gehad op me e-mail, ik vind het nog allemaal wel lang duuren even een tijdelijke reactie was wel op ze plaats geweest.

gogo

Quote from: stefklep on March 30, 2007, 17:48:58
In licht helemaal in de handen van Smits Arnhem, ik zit met smart op hun e-mail te wachten maar duurt al een week.

Dan moet je een pm naar Vincent sturen dat heb ik vanochtend ook gedaan voor de prijs van de nieuwe Panasonic en vanmiddag al antwoord  :D

gr gogo
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

stefklep

Quote from: gogo on March 30, 2007, 17:52:17
Dan moet je een pm naar Vincent sturen dat heb ik vanochtend ook gedaan voor de prijs van de nieuwe Panasonic en vanmiddag al antwoord  :D

gr gogo
Dat ik daar niet eerder op gekomen ben :P, bedankt voor de tip.

remon123

Quote from: robbie73 on March 29, 2007, 16:26:18
snap het ff niet , had zelf altijd een panna pv 500 later de pv 600 die trouwens wel last heeft van inbranden
heb nu een pioneer pdp 427 helemaal geen last van inbranden en ook nog mooie zwartwaarden


robbie  8) 8) 8)
kiets scherm man die pioneer die wou je toch niet vergelijken met die panasonic of wel ????? ;)
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.