Foto Update HT

Started by Flint, November 8, 2002, 22:59:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Flint

Het is de bedoeling dat er ooit nog een keer een echte HT website komt van onze HT, maar ik heb de foto pagina ff een update gegeven want de oude pagina klopte totaal niet meer met de werkelijkheid  :D


http://www.geocities.com/fts_psx/fotos.html

(Ik heb een datalimiet, dus 't kan zijn dat ie niet werkt.)

Robbo

Hoi Flint,

Mooie setup!   Heb pas een 11HT mogen aanschouwen, en dat ding is zeker niet slecht.  Alleen de kleuren staan std. niet best.


Groet,
Rob

Flint

Thx, het is idd een erg mooie projector.

MrPink

Ziet er fraai uit! :)

Groetjes,
Oscar

Rob_Dingen

Hoi Flint

Ziet er goed uit mooie setup
Een goede tweak zou je plafond behandelen zijn met een donkere tint
Het hoeft natuurlijk niet meteen zwart te zijn
Ook de zijde waar het scherm hangt is nu lichter als de zijwanden
Je zou bijv de wand waar het scherm hangt en het plafond een paar tinten donkerder kunnen schilderen

Flint

Ik vind 't zelf wel mooi :)
Bij het kijken van een film heb ik dr geen last van, en ik heb ook nooit iemand anders horen klagen.
Door een beetje lichte kleuren te gebruiken wordt het naar mijn mening een stuk gezelliger.

Ik heb dus geen spijt van deze kleuren  ;)

PauluZzzZzz

#6
Das een hele verbetering tov alles op kartonnen dozen zoals je het eerst (in het begin?) had :)

Ziet er mooi uit  8)

Je hebt trouwens inmiddels ook al de B&W 603's vervangen :). Waar haal je het geld vandaan  ;D
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

Flint

Zozo, jij let goed op  ;D

Ja, de 603's zijn sinds 2 dagen vervangen. Ik moet zeggen dat de 1NT's heel errug goed klinken  8)

Roland

Erg ok dit  :D

Moet toch ook maar eens nadenken over een verbouwing  :)

Hoe groot is je ruimte trouwens Flint?

cinepaulis

(Ook via dit forum: )

Flint,
Complimenten ! Ziet er erg goed uit !
Zelf heb ik ook een vrij lichte woonkamer, wat niet ideaal voor het beeld is, maar inderdaad een stuk gezelliger. Al zit ik wel te overwegen om ze een paar tinten donkerder te maken.

Mooie setup en netjes opgesteld.
Ik kan me goed voorstellen dat het nu nog beter klinkt als je voor en achter dezelfde speakers gebruikt.  8)
Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje....nu alleen de euro's nog  :-\

Iemand nog een setje B&W N805's in de aanbieding ?  :P

gr.
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

jaco

Zo te zien is het een aparte ruimte, alleen voor Home cinema.
Als ik die had dan wist ik het wel: groot blik zeer donker grijze tot zwarte verf en een kwast/roller. Alles donker..

Het is dat ik nu in een woonkamer zit en me moest beperken tot grijstinten..

Maar ziet er beslist netjes uit.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

cinepaulis

Quote from: jaco on November 12, 2002, 15:22:31
Zo te zien is het een aparte ruimte, alleen voor Home cinema.
Als ik die had dan wist ik het wel: groot blik zeer donker grijze tot zwarte verf en een kwast/roller. Alles donker..
Het is dat ik nu in een woonkamer zit en me moest beperken tot grijstinten..

;D
"Design versus Performance"
T h e    e v e r l a s t i n g   b a t t l e

gr.
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Flint

Quote from: cinepaulis on November 12, 2002, 13:39:04
Ik kan me goed voorstellen dat het nu nog beter klinkt als je voor en achter dezelfde speakers gebruikt.  8)
Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje....nu alleen de euro's nog  :-\

gr.
Paul

Achter zou ik natuurlijk ook graag 1NT's willen hebben, maar dan heb ik zoiets van "is 't z'n geld wel waard?" Het zijn tenslotte surround luidsprekers die alleen voor het extra surround effect zorgen.

't geld is op dit moment ff het probleem niet, maar ik wil graag liever een nieuwe monitor gaan kopen, en TFT's zijn ook duur  >:(
Ik weet niet of ie ergens op de foto staat maar ik moet 't nu doen met een slecht 15" monitortje, dat doet pijn aan je ogen  :P

Jimi Hendrix

Haai Flint,

Welke luidsprekerkabel gebruik je momenteel als ik vragen mag? En heb je die toevallig bij Stassen vandaan? Ik heb nl .geloof ik dezelfde kabel (voor m'n 603 S3) en ik was benieuwd in hoeverre je tevreden was over deze kabel.

Groeten Johan

P.S. B&W =  8)
What we do now echoes in eternity

Johan Van Gompel

Quote from: Flint on November  9, 2002, 11:54:28
Ik vind 't zelf wel mooi :)
Bij het kijken van een film heb ik dr geen last van, en ik heb ook nooit iemand anders horen klagen.
Door een beetje lichte kleuren te gebruiken wordt het naar mijn mening een stuk gezelliger.

Ik heb dus geen spijt van deze kleuren  ;)

Blij dat te horen. Wou nl. mijn kleine zolderkamer (16 m2) gaan verbouwen tot HT met min of meer dezelfde kleurschakeringen.

Welk scherm gebruik je overigens (word niet vermeld op je site) en hoe ver is je projector hiervan verwijderd?
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Flint

Hoi Johan, 80% van wat je ziet komt van Stassen  :D
Ik heb die luidsprekerkabel gekocht met flinke korting, dus ik was niet zo bang voor 'n miskoop.
Ik ben dr best tevreden mee, want het was een duidelijke verbetering t.o.v. van de goedkope kabel die ik eerst gebruikte.
Het is trouwens de Vocal Powercord.

Ik ben wel nog een keertje van plan om ander kabel te kopen. Ik heb Nordost altijd al mooi gevonden en ik hoor dr goeie dingen over, dus da's een kanshebber.

B&W is zéker  8)

Hoi Johan (een andere Johan neem ik aan?  ;) )

Het gebruikte scherm is een Draper Luma 92"
http://draperinc.com
Ik weet de exacte afstand niet uit m'n hoofd, ik schat 3 meter. Als je het precies wilt weten kan ik 't ff voor je opmeten, da's geen probleem.

Flint

Inmiddels is de site ook online en wel op: www.geocities.com/fts_psx/index.html

De site is voor 90% af.

Johan, om nog ff snel antwoord te geven, het scherm hangt inderdaad 3 meter van de PJ af.