Land of the dead (George Romero)

Started by pch, March 9, 2006, 20:45:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pch

Is de laatste film van George Romero (Land of the dead) wat?
Ik zie hem de laatste dagen voorbij komen via de satelliet op Taquila, maar is jammer genoeg alleen in het Spaans...

Gr. Paul.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Ik vond hem fantastisch.
Maar niet het niveau van dawn :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

pch

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  9, 2006, 20:51:00
Ik vond hem fantastisch.
Maar niet het niveau van dawn :D

De oude Dawn of de nieuwe?

Gr. Paul.


Erik

Ja geinige film, maar ik vond de oude enger en meer sfeer hebben.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

robbie12345

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  9, 2006, 20:51:00
Ik vond hem fantastisch.
Maar niet het niveau van dawn :D

Jezus frank serieus?? Hij was verschrikkelijk!! ik kan me niet voorstellen dat je dit echt goed vond... Dawn of the dead is wat mij betreft binnen het genre het summum.. Maar deze film vond ik geen schim hiervan
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Grindtegel

Als echte horrorliefhebber moet ik zeggen dat ik deze nog steeds niet heb gezien. Ik heb nl een heel erg slecht gevoel bij deze film en meestal klopt dat gevoel wel. Toch maar binnenkort eens gaan bekijken, dan kan ik een echte mening geven.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

graafke

gisteravond deze film gehuurd en ik vondt het niet echt geweldig. Komt er soms een vervolg op deze film ivm het eind vd film.


Grindtegel

Net gezien (in HD nog wel  :D ) en zoals ik al had gedacht, ik vond de film maar matig. Verhaal was waardeloos, de hoofdrolspelers speelden alsof ze er geen zin in hadden en de zombies... tja ze zagen er best wel gaaf uit, maar ze konden me niet echt bekoren (intellegente zombies gaat er bij mij niet in  ;) ). De gore was wel aardig maar ook niet schokkend en spannend laat staan eng was de film al helemaal niet (maar daar stond ik nog het minst van te kijken).

Een 6-, maar alleen vanwege de gore en het feit dat Romero vroegah veel krediet heeft opgebouwd.

Domper van de maand  :P
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Raphie

Ik voind hem wel redelijk, het was inderdaad geen dawn en kan niet tippen aan de oude Romeros
JBL PRX Power!

nwolsink

::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

ShellBeach

De HD-DVD aan 't bekijken. Vermakelijk maar niet bijzonder.
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

citac

#13
Dawn of the dead gezien, en een redelijk goede film.
Goede acteurs en een paar erg enge momenten , de dochter in de deuropening aan het begin en de zwangere vrouw vastgebonden op de bed.
En bij de pasgeboren (baby) durfde ik helemaal niet te kijken...
Na Land of the dead en I am Legend denk ik dat ik genoeg zombie films gezien deze week  ;D.
Vind trouwens Dawn... een stuk beter dan Land...
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

J.A.F._Doorhof

Ik gaf al aan dat het NIET de kwaliteit van DAWN haalt.
Ik ben echter wel een liefhebber van dit genre en hoewel Romero normaal puur richt op horror en aktie vind ik juist deze film een welkome afwisseling met een mooie mix van camp/humor en horror.

Ik was alleen al wat ingelicht en wist dus dat het geen day/dawn/night of the living dead zou worden.
Dus hij viel me totaal niet tegen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Elegy

Diary of the dead is dan wel weer aardig, een soort Cloverfield achtige film. Tenminste, het is dus geschoten alsof het opnames zijn van een paar doodgewone mensen.