DVD-Racks??

Started by Mr. Blonde, November 7, 2002, 13:12:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr. Blonde

Heeft iemand van jullie misschien een idee waar je dvd-racks kan kopen (online)?? Ik ben op zoek naar een zilvere tower-model, je ziet ze niet echt veel..
Ik heb er één keer eentje gezien bij mediamarkt maar die was een beetje errug duur moet ik zeggen...

Laat het me weten...
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

J.A.F._Doorhof

Één van onze leden maakt deze racks op maat, mail raymen maar eens.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Selmar_Cleef

Ik heb er zelf een van www.boltz.com
Model MM-126 en er kunnen 126 enkele DVD's in. Ze hebben ook een rek voor 252 DVD's. Ze zijn een beetje duur(der) maar de verzendkosten zitten in de prijs, geen douane kosten en ik had het rek binnen 3 dagen binnen. Customerservice is ook zeer goed.
Hopenlijk heb je hier wat aan.
De rack zien er in het echt mooier uit dan op de foto's.

Mr. Blonde

#3
Zoiets als jij hebt, dat zoek ik inderdaad... Mooi hoor!
Op de foto's ziet het er al mooi uit. Wel inderdaad iets aan de dure kant maar alle racks van dien aard zijn ongeveer zo duur.
Bedankt voor je tip! Meteen ff een brochure aanvragen!
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

Selmar_Cleef

Krijg net een mail van Boltz. FedEx is zo aardig geweest om mij geen douane kosten te rekenen, in plaats daarvan hebben ze die maar naar Boltz gestuurd ::) Douane kosten komen er dus wel bij, voor mijn rek is dat $62.44
Moet erbij zeggen dat je dit rek nergens anders kunt krijgen. Ze zijn ook uit te breiden, kosten voor een extra uitbreidingsset zijn lager dan een nieuw rek. Maar dit staat ook op de site van Boltz.

Raymen

#5
Hoi cobusie
Zoals frank al zei maak ik dvd rekken.
Misschien niet diegenne die jij zoekt,maar als ik naar de site van boltz surf zie ik niets bijzonder wat ik ook niet kan maken ,mail me eens.
En ik weet niet of je het ziet maar de dvd`s staan schuin...
En ik kan het zo groot maken als jij wil+ het is van RVS.

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Mr. Blonde

#6
He Raymen,

Heb op dit moment zelf wat gefrabriceerd van hout. Tot nu tot toe is dit genoeg, ik nog niet zo heel veel dvd's..
M'n collectie breidt wel flink uit en tegen de tijd dat ze niet meer passen ga ik jou zeker een mailtje sturen met mijn wensen. Alvast bedankt vvor je aanbod.
Je hoort zekers nog van mij.
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

Raymen

Oke cobussie

Ik hoor nog wel van je .............

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld