mijn home theater (niet af )

Started by pawarana, November 6, 2002, 21:42:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pawarana

hai
dit zijn wat proef foto's en test site ;http://mijnhometheater.vze.com/
alles home made !!
graag jullie reacties

groeten marcel

Robert

Marcel,

Zeer mooi.
Snapte eerst het idee niet van het zakken van de tv meubel totdat ik het doek op de achtermuur zag ;D.

En de frontspeakers zijn ook apart met de 3 lagen voor de verschillende units.


MvrGr.
Robert

PM

dat ziet er goed uit!! Leuk met verlichting gewerkt trouwens!! Heb je de racks zelf gemaakt?
Groeten, Peter

B. Kuiper

Heel erg mooi, zeker met die neongroene verlichting in je audiorack. Mooi idee van die TV kast die wegzakt om ruimte te maken voor je scherm.

Nog niet te spreken over die structuurachterwand...

Complimenten......heel erg mooi.


p.s. Als je je ruimte verduisterd, leidt dat groen neon dan niet te veel af van je scherm?
"Always a little further"

MrPink


jaco

Ik vind het er wel apart uitzien..
Wel een neon fan lijkt me. Ook groen licht onder je auto ;D

Slimme oplossing voor de TV, heb je het electrisch gemaakt ? Ik weet dat er in de USA wel kasten voor gemaakt worden, maar zelf doen is wel handig, en vast veel goedkoper. Alleen je moet wel een idee hebben om zo'n gewicht te kunnen liften met fatsoen.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Rob_Dingen

Hoi Marcel

Ziet er erg goed uit
Gaat dat tv meubel electrisch
Ook een mooie projector

Rob

jaco

Kun je uitleggen hoe het hefmechanisme werkt ?
Zou een tip kunnen zijn om je center te verstellen als je ook je scherm maskeert van 1,33:1 via 1,66:1 - 1,85:1 naar 2,35:1
Zo zou je optimaal de center op hoogte kunnen brengen met de main speakers in geval van een 2,35:1 film (afhankelijk van doek natuurlijk)
Klinkt als een leuk project om te doen.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

pawarana

hai allemaal

bedankt voor jullie positive reacties

op een antwoord op jullie vragen zie dvdforum /algemeenht
groeten marcel

Mr. Blonde

#9
Dat heb je mooi voor elkaar jongen!!
Heel apart met al die neon-kleurtjes.. Ben je zekers wel eventjes mee bezig geweest??

Complimenten.

TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

J.A.F._Doorhof

 8)
geen last van storingen of spiegelingen op het scherm ?

Lift mechanisme is natuurlijk te gek.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ub4b

Heb je wand achter de TV/scherm bewust onregelmatig gekozen of is dit toeval ? Gezien elke box ook naar achter straalt zou het wel ten goede moeten komen om dat stuk van geluid diffuser te maken.

ub4b

Quote from: Rob_Dingen on November  7, 2002, 08:59:41
Ook een mooie projector
Eentje van jou Rob ? 1101 is een leuke machine voor weinig geld, alleen een beetje groot :D

The Foundation

Quote from: pawarana on November  7, 2002, 13:58:55
hai allemaal

bedankt voor jullie positive reacties

op een antwoord op jullie vragen zie dvdforum /algemeenht
groeten marcel

shit , tis net down ginder >:( :-[

Flint

Quote from: Anthrax on November  8, 2002, 14:28:50
Quote from: pawarana on November  7, 2002, 13:58:55
hai allemaal

bedankt voor jullie positive reacties

op een antwoord op jullie vragen zie dvdforum /algemeenht
groeten marcel

shit , tis net down ginder >:( :-[

Ow, goed dat je 't ff zegt. Dacht dat 't aan mijn i-net lag.

pawarana

hai allemaal

nogmaals dank voor jullie uitsluitend possitive reacties
zoals jullie wel hebben gemerkt ligt het dvdforum plat als dat na zaterdag avond nog zo is dan wil ik wel antwoord geven op jullie eventueele vragen over mijn setup (reks,boxen,tv meubel,ect.)
want ik had al wat uitleg en vragen (die moeten dan wel hier gepost worden)beantwoord op het dvdforum

groeten marcel

The Foundation

aangezien dvdforum een beetje weg is  :-\ , zal ik mijn vraag hier opnieuw stellen .

"Zijn er foto's van je tv-rek tijdens de construktie??"

pawarana

hai anthrax

sorry maar ik heb geen foto's gemaakt tijdens de bouw (hij is trouwens nog niet af) van mijn tv meubel maar binnenkort kan iedereen een fimpje downloaden van de werking van het geheel in werking.
groeten marcel

cinemax

What is that interesting wall in the background made of? :)