David Attenborough's nieuwe natuurserie "Pole to Pole" op BBC

Started by Shorty, March 7, 2006, 17:23:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shorty

Afgelopen weekend de eerste aflevering gezien van de nieuwe natuurserie "Pole to Pole', geproduceerd door BBC en Discovery Channel. De serie is geheel met HDTV-camera's opgenomen, en dat is zelfs in SD te zien! Ongelooflijk scherpe plaatjes, overweldigende kleuren.... Vooral die 40 x vertraagde opnamen van een great white shark die op een zeehond jaagt (en 'm vangt....) Whoohoo! En die Paradijsvogel, ergens in een vallei op Papua-Nieuw Guinea....  :-*.....
Zaterdagavond wordt de eerste aflevering herhaald; zondag volgt deel 2. Geloof me, dit is weer een klasse apart, en véél beter dan die eindeloze diarree van middelmatig tot slechte tinnef die je op National Geographic voorbij ziet druipen....  ;D

VrGr,

Bart J.

Harry HT

Hoi,
Quote from: Shorty on March  7, 2006, 17:23:54
véél beter dan die eindeloze diarree van middelmatig tot slechte tinnef die je op National Geographic voorbij ziet druipen....  ;D
Okee, nu ben ik overtuigd  ;D, zaterdagavond zit ik voor de buis  ;)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Shorty

Quote from: Harry HT on March  7, 2006, 18:16:46
Hoi,Okee, nu ben ik overtuigd  ;D, zaterdagavond zit ik voor de buis  ;)

Gegroet,

Harry

Gezellig, Harry, samen voor de buis!  :P  ;D
Zaterdagavond 19.30 uur, BBC 2!

VrGr,

Bart J.

Robbo

Zal best een mooie serie zijn, maar de tijd dat ik HD keek alleen vanwege het feit dat het in HD is opgenomen, heb ik weer gehad :)

Shorty

... en gelijk heb je! Maar de beeldkwaliteit is bij dit programma een opvallende bijkomstigheid.

VrGr,

Bart J.