Domino

Started by Arno P, March 4, 2006, 23:06:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

Had ik al een tijdje naar uitgekeken....aantal bekende acteurs erin en ook nog de fantastische Tom Waits....


WAT EEN BAGGER FILM !!!!

Een meidje met geweer en een afschuwelijk hard Engels accent (lekker ruig he) een verhaal van lik mijn vestje...en om het compleet te maken quasie grappig 2 acteurs erbij gepropt van beverly hills 9202020101010 of hoe heette die crap ook al weer...als je dat al niet erg vindt....ja hoor in de film wordt het ook nog steeds vermeld...jullie waren toch die acteurs van....

CRAP !

En dan te bedenken dat je met Walken, Rourke en Lucy Liu in 1 film toch al iets prachtigs neer zou moeten kunnen zetten...

:-\ ::) :P

astrobart

ja ik heb hem geeneens uitgekeken >:(

Wimpie007

in zekere zin het even erg als "mahaaat dheeiimeeeuuuhhhn" in Team America: world police.  Vond ik persoonlijk troep, maar er zijn mensen die het net enorm geestig vinden.  Ik heb em in de cinema gezien, het is een beetje een 'verstand op nul, en onderuitzakken maar'-film, maar ik heb er eigenlijk wel van genoten.  Mjah, smaken verschillen ;)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

meelzs

#3
hahaha, leuke reacties ;D dit is idd de slechtste film die ik ooit heb gekeken. Vindt persoonlijk vrouwen als "helden" in een film vaak al een gedoemde mislukking, maar deze film slaat alles. :P bijv. als ze in die kamer staan met tig wapens op hun gericht... dat vrouwtje begint te strippen voor die gasten en opeens zijn ze dikke vrienden..
heb de film ook niet afgekeken. zonde van t stroomverbruik  ;D
LG Oled 65C9V
Marantz SR8012
Zappiti One 4K HDR
Kef R 11, Kef R2C, Kef R5, SVS SB-2000 Pro

)p(

Ik vond hem zo slecht dat het weer leuk werd...en dan die montage zo over de top..(maar technisch toch erg knap moet ik zeggen)...trippen...maar ik was geloof ik al danig onder invloed voor de film begon... ;D

peter

typhoon

Heb vooral genoten van de beeld en geluidskwaliteit. Het scenario viel inderdaad tegen.
kinostar scherm/ svs PB-12-plus/Philips BDP 9700/ Benq 1070/Arcam avr350/Qed SA xt biwire-hdmi-p-sr-sw, phoenix arx 800, Ixos 608.