Idols

Started by J.A.F._Doorhof, November 2, 2002, 00:45:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Net even een half uurtje van gekeken, maar wat een ballen die jury leden. Je kunt het toch niet maken om mensen die ZONDER begeleiding moeten zingen gewoon uit te gaan lachen.

en ok de vertolking van My way was dan ook wel een dieptepunt, maar dan nog....... dit is nog erger dan de zwakste schakel.

Viel trouwens wel op dat wat ik gezien heb alleen de mooie dames doormochten.

Zal er wel nog een keer naar gaan kijken (mag dat toch wel dat leedvermaak :P), maar ik blijf het wel wat lullig vinden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  2, 2002, 00:45:53(mag dat toch wel dat leedvermaak :P), maar ik blijf het wel wat lullig vinden.

En daar draait denk ik de hele serie om ;) Voor ons als kijker is het best geinig om te zien hoe diverse personen daar auditie staan te doen en ook daadwerkelijk ervan overtuigd zijn dat ze kunnen zingen.....om vervolgens recht in het gezicht uitgelachen te worden door de jury-leden ;D

Mvrgr

Patrick

Mr. Blonde

#2
Dit is toch wat men leuk vind: leedvermaak, ik maak me er zelf ook schuldig aan en heb ook gekeken..
Volgens mij als ik daar had gezeten, was ik ook in de lach geschoten! Het is lulig voor degene die uitgelachen wordt maar waarom heeft niemand deze persoon dan niet gewaarschuwd?? Als een vriend/vriendin van mij mee zou gaan doen en ik weet dat hij/zij niet kan zingen, dan zou ik dat ook wel ff tegen ze zeggen!!
Deze mensen dachten ECHT dat ze goed waren!! waarschijnlijk hebben ze geen mensen in hun omgeving die eerlijk tegen hun zijn!!

En dan nog iets.. Je weet toch vanaf het begin al dat je op TV kan komen!! En als hun niet lachen dan zijn het die duizenden die achter de buis zitten wel

Ik denk dat ik wel weer ga kijken de volgende aflevering... Of er moet goede film op TV zijn... Dan sla ik over..
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

blue-eyes

Met die mensen hoef je geen medelijden te hebben. Blijkbaar hebben ze een plaat voor hun hoofd. Deze serie was al bekend voordat deze serie in NL ging lopen. Daarvan was echt wel bekend dat de jury niets onder stoelen en banken ging stoppen, maar gewoon hun mening ging geven.

Lekker kijken als er niets anders op is, leedvermaak kan best mooi zijn ;).

Wel opvallend dat de mooie vrouwen wel doormochten......
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

vanavond weer fun!!!!!!  ;D

dat vrouwtje met die borsten was erg lachen, met name de jury ;)

die opmerkingen :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Selmar_Cleef

Quote from: blue-eyes on November  8, 2002, 22:06:56
dat vrouwtje met die borsten was erg lachen

Dat hebben de meeste dames wel  :P

Ik heb <5 minuten gekeken. Mijn oortjes moeten nog langer mee.

Robbo

Quote from: blue-eyes on November  8, 2002, 22:06:56

dat vrouwtje met die borsten was erg lachen, met name de jury ;)


Wel mooie borsten  :P ;D

blue-eyes

sodeju... ;)

of was dat een ander forumlid
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey