Klant tevredenheids onderzoek hier kun je aangeven wat je van ITC vind !!!

Started by J.A.F._Doorhof, November 2, 2002, 00:39:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nusret

Ik heb alleen een ISF calibratie laten doen op mijn Pioneer KRP500 en het verschil was niet meteen heel groot maar na paar dagen werd het beeld steeds beter,ik weet niet hoe dat komt maar het was de juiste keuze om het te laten doen na twee jaar.
Bedankt nog Frank voor de service en de uitleg. :clapping:
Groeten

XanaduNL

Ik heb een Epson TW-3200 bij ITC gekocht, met name vanwege de 4 calibraties die je erbij krijgt voor een nette "meerprijs" in vergelijking met andere shops zonder deze calibraties.
Deze is na een weekje binnengekomen, en ik vind het beeld werkelijk schitterend!
Ik moet de fabrieksinstellingen nog proberen eigenlijk uit nieuwsgierigheid naar het verschil. :p

J.A.F._Doorhof

Let wel dat je even een genen en laad voor het eerste gebruik. Standaard willen ze soms terug springen de eerste keer.  Staat ook op het meegeleverde formulier ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wupsie

Contact:top
Informatie: top
Verkoop/demonstratie : top
Aftersales: top

shop: ouderwest computerwinkel uitstraling:) top
Heb een epson tw3200 beamer gekocht, met een kp scherm, en bn  zeer tevreden.
Ouderwetse vriendelijkheid en service, niet te vergelijken met zaken als saturn/mediamarkt.
Tweedehands sony ht amp, tweedehands marantz blauwestraal spelert, squeezebox classic, netgear readynas pro, Mark audio alpair 10.2 speakers,m desing jim griffin, dayton audio subwoofert, wat kabels, snoeren en andere reut.

ArnoldV

Gister bij ITC de TW6000W opgehaald. Was ook mijn eerste bezoek (toch 1 1/2 uur rijden...)

Erg vriendelijk ontvangen door Annewiek  :pompom:
Beamer stond al klaar in de demo ruimte, zodat ze, zoals die ochtend nog afgesproken, een korte demo kon geven.
De demo ruimte van ITC is een zaaltje aan de zijkant in de winkel. Zeker geen hoogstaand geheel, maar juist een gezellige huiskamersfeer.
Misschien zou het allemaal net wat netter/strakker kunnen, maar de huidige opzet is precies wat bij Annewiek als persoon past.
Kan wel indenken dat mensen die verwachten een winkel aan te treffen zoals een hifi zaak/mediamarkt/bcc dat het amateuristisch oogt.
Echter ben ik heel blij met de ongedrongen sfeer bij ITC. Alles is te vragen, alles wordt verteld, ook de dingen die minder goed zijn aan een product.

Als demo kreeg ik een stuk Final Destination 3D te zien via media player en de Epson demo disk.
TW6000 heeft blijkbaar wel wat last van de communicatie met de afstandsbediening als hij in 3D staat, hopelijk is dat in mijn thuisopstelling straks wat beter...

3D scene van Final Destination was erg netjes, beter dan ik had verwacht!
Bril die bij de projector zit is voor mij goed en ook niet te zwaar, maar thuis vond m'n vriendin hem wat aan de (te) grote kant.
Voor nu is het nog wat onbekend of er ook andere brillen compatible zijn, maar anders tegen die tijd een kleinere erbij halen...

Projector was door Frank van het weekeind gecalibreerd, en bij een scene van Gladiator was ik ZEER verbaasd over de enorm realistische kleuren!
Mijn huidige TV (5 jaar oud...) vond ik het nooit echt verkeerd doen, maar dit was gewoon in mijn ogen PERFECT! :inlove: Frank :inlove: ;)

Ben ook expres niet naar een demo van de HW30 of TW9000 gaan kijken, dat geld kon/wil ik nu nog niet uitgeven en zou de beleving van deze projector verpesten...


Grote nadeel... mijn huis is nog niet klaar, dus het duurt nog zo'n 1 1/2 tot 2 maanden (!) voor ik er zelf van kan genieten...  :unhappy: :unhappy:
Zou nu eventueel op een muur (aaargh!) kunnen projecteren, maar dat is gewoon zonde. Ga in m'n huidige woning ook geen gaten meer boren om scherm op te hangen voor die korte tijd. Dus alles blijft nog even lekker in de doos.


Overall:

Ben zeer goed geholpen in de aanloop naar de aanschaf van scherm + beugel + projector.
Prijzen zijn (zeker inclusief de calibraties voor en na de aankoop) gewoon netjes. 0

Op een schaal van 1 tot 10 komen we dan uit op:

* Service: 9
* Snelheid: 7
* Kwaliteit: 8
* Kennis: 9
* Shop: 6
* Prijzen: 8

Nu heb ik niet maandelijks een nieuwe projector nodig (ha!), maar ik zal anderen zeker aanraden om hier te bestellen!

Wat misschien trouwens leuk zou zijn is om een rode loper neer te leggen vanaf de deur naar de projectieruimte.
Kost bijna niets, maar geeft iets meer beleving naar die ruimte toe.

skyfox

Ik heb bij ITC nog niets gekocht, maar ik heb wel 2x gebruik gemaakt van het voortraject. De eerste keer heb ik geinformeerd naar een beamer die bij mijn situatie past en een daarbij passend scherm. Toen ik uiteindelijk besloot niet nieuw maar 2e hands te kopen heb ik nogmaals bij ITC geinformeerd, maar toen voor een muurbeugel, een scherm en een hdmi oplossing ivm een afstand van +/- 15m.

In beide gevallen heeft Annewiek mijn vragen duidelijk en redelijk vlot (binnen 2 dagen reactie, vaak al binnen 1 dag) beantwoord. Mijn complimenten hiervoor!

Hoewel ik uiteindelijk voor andere producten heb gekozen, zal ik uiteindelijk bij een volgende aankoop absoluut weer ITC overwegen.

Om het in heerlijk subjectieve cijfers uit te drukken:
* Service: 9
* Snelheid: 8
* Kwaliteit: 9
* Kennis: 9 1/2
* Shop: nvt
* Prijzen: 9
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Springbank

Sinds twee weken een Epson EH-TW9000 in bezit, gekocht bij ICT in Emmeloord. In de orienterende fase (waar ik oorspronkelijk voor een TW6000 kwam) werd ik persoonlijk en prettig geholpen. Op al mijn vragen (en ook kritische) werd een goed en helder antwoord gegeven. Er werd ook met mij meegedacht en mij advies op maat gegeven in mijn situatie en setup. M.a.w. ik als klant werd centraal gesteld en er werd oprecht meegedacht. Ik heb dit weleens anders ervaren.

Uiteindelijk toch een Epson EH-TW9000 gekocht  ;D  De nog betere specs, + de lensshift deden mij dit besluiten.

Ook de hele afhandeling heb ik als zeer prettig ervaren, en nog bedankt voor het snelle calibreren nadat de projector binnen was, zodat ik de 9000 al meteen in het weekend kon gaan gebruiken!  ;)

Jullie zien mij terug!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview