Author Topic: Klant tevredenheids onderzoek hier kun je aangeven wat je van ITC vind !!!  (Read 299240 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online J.A.F._Doorhof

  • All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Posts: 62983
  • Total likes: 664
  • Gender: Male
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #25 on: April 17, 2004, 18:46:45 »
Even Annewiek aan haar staart getrokken ;D, het was Cisca die je aan de telefoon hebt gehad die heeft alle openstaande posten nagebeld en direct uitgezocht of mensen ja/nee betaald hebben.
We hebben een software update gehad begin van dit jaar en daarbij zijn sommige posten open blijven staan, vandaar dat sommige mensen ten onrechte een telefoontje hebben gehad, maar dit was zeker niet negatief bedoelt hoor.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline Grindtegel

  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (+1)
  • Posts: 5506
  • Total likes: 1
  • Gender: Male
  • Ik zeg maar zo, ik zeg niks...
    • Grindtheater
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #26 on: April 17, 2004, 19:04:22 »
Ach, ik ben nog steeds heel tevreden hoor, ik begrijp ook wel dat het af en toe erg druk kan zijn, heb ik zelf ook wel eens last van.

En excuses aan Annewiek voor de valse beschuldiging  ;).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Online J.A.F._Doorhof

  • All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Posts: 62983
  • Total likes: 664
  • Gender: Male
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #27 on: April 17, 2004, 19:14:12 »
Zal ik vertellen als het gips er af mag ;D.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline B. Kuiper

  • Ready for Anything
  • senior member
  • *****
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 661
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Oh dear how sad.....never mind
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #28 on: April 18, 2004, 01:09:19 »
En voor zo'n total bodycast staat toch al gauw 6 weken......;D
"Always a little further"

Offline Mandragore

  • full member
  • ****
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 316
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Shit happens
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #29 on: April 23, 2004, 23:44:34 »
In 2003 ben ik voor het eerst in contact gekomen met ITC nadat ik ergens gelezen had over ISF calibraties. Daarnaast verwees Garmt mij op een ander forum op ITC als het ging om het leveren en implementeren van HT oplossingen. Daar was ik naar op zoek nadat ik werd gegrepen door het HT virus.

Na de calibratie, waardoor mijn Pana TV tot leven kwam, ben ik in Emmeloord gaan luisteren naar de oktaven speakers van ITC i.c.m. Marantz apparatuur en Eichmann bekabeling. Naar aanleiding van mijn wensen raadde Frank mij die combinatie aan, omdat hij daar goede ervaring mee heeft. Vooralsnog kan ik hem geen ongelijk geven.

Voor mijn wensen (SACD, DVD-A en 7.1) en situatie (grote open ruimte) was het vervolgens wachten tot hij de Marantz SR7400 en DV6400 samen met de rest kon leveren. Vorige week was het eindelijk zover en werd alles geleverd, geinstalleerd, weggewerkt en afgeregeld. Meer info kan je vinden in http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=16466.2865.

Ik kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben over de mate van kennis en het niveau van dienstverlening.
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

Offline Erik

  • HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • *******
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 24737
  • Total likes: 65
  • Gender: Male
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #30 on: April 26, 2004, 20:35:14 »
Een beetje laat mijn reactie.
Twee maanden terug een keer een laptop besteld, ging allemaal wel snel en goed. Aardig te woord gestaan aan de telefoon en ze reageerden ook snel op mijn betaling, had op 3 weken gerekend, maar binnen een week werd de bestelling verstuurd.

Klein minpuntje was voor mij dat er telefonisch vooraf werd gezegd dat bezorgen geen probleem was. Als je er niet thuis was werd het een andere keer bezorgd na afspraak wanneer. Toen de bestelling verstuurd ging worden werd er gevraagd om een adres waar ik 7 dagen pw, 24 pd te bereiken (ik overdrijf ;D ).
Dat werd lastig want ik moet werken,  dus gevraagd om afleverdag, dan nam ik wel vrij. Dat was helaas niet aan te geven, kon elke dag zijn ind ie week of twee weken.
Dus uiteindelijk maar op mijn werk laten bezorgen en mijn hele afdeling, de postkamer, de balie en de bewakingsdienst ruim van te voren ingelicht voor als ik in niet bereikbaar zou zijn. Zodat het pakket niet verdween of werd geweigerd.

Na al die moeite, kreeg ik netjes ruim van te voren een mailtje van ITC. Op woensdag wordt uw bestelling bezorgd, bonk....
Had dus gewoon thuis kunnen laten bezorgen.  :-*

Erg? nee hoor, kon er wel om lachen, maar of ik de volgende keer weer het hele circus door wil.
Wat is nou de normale procedure?  dat je de afleverdag twee dagen van tevoren te horen krijgt, of dat je de hele week thuis moet blijven? dat laatste lijkt me niet erg klantvriendelijk
« Last Edit: April 26, 2004, 23:45:36 by Erik »
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”
- Winston Churchill

Online J.A.F._Doorhof

  • All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Posts: 62983
  • Total likes: 664
  • Gender: Male
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #31 on: April 29, 2004, 15:51:42 »
Verzenders zijn vaak niet echt flexibel, we zijn nog steeds op zoek naar de perfecte :D.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline BOUBOU

  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (+3)
  • Posts: 3795
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • berichten 27365
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #32 on: May 3, 2004, 20:50:16 »
Aantal maanden geleden een aantal eichmann four interlinks besteld via de email, werden aangeleverd via DHL.
Ik kon ze via hun niet op een ander adres laten afleveren.
En kon ook wegens grote drukte op mijn werk niet thuis blijven om het op te wachten.
Ik heb eerst contact gehad met de pakket diens over een nieuw adres.
Het was voor hun niet mogelijk om het adres te wijzigen zonder toestemming van ITC.
Ik heb toen via de email contact gehad met Frank, over een alternatief adres.

Ik heb het nieuwe aflever adres doorgeven aan Frank.
Hij heeft toen via de fax de pakketdiens ingelicht over het nieuwe adres.
Daar werd het op de afgesproken dag afgeleverd.

Een zeer correcte, nette en snelle afhandeling van Frank  :D

MvGr. BOUBOU
NAIM AV2--NAIM NAP-175--NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--OrigenAE HTPC--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Aurasound NS-15 zelfbouwsub

Offline searcher

  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 3268
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Search en gij zult vinden
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #33 on: May 11, 2004, 18:12:22 »
Aangeschaft ;

PSM-Toshiba
Eichmann Bekabeling
ISF Calibratie Projector

Goliath
Scanner
DVD ROM speler
en "kennis" ;D

Ik ben tevreden over de snelle reply's op mijn e-mails en dat waren er in het begin heel wat.


Men probeert bij ITC altijd ook in persoonlijke omstandigheden een oplossing te zoeken.
Het enige nadeel vind ik de afstand een goede koerier zou voor mij een geweldige oplossing zijn.

Naar mijn mening heeft ITC baanbrekend werk verricht op HT gebied en schuwt het de kritiek niet door destijds het HT forum te starten.



                                                                                                        MvrGr Searcher
« Last Edit: May 11, 2004, 18:15:16 by searcher »



Offline hr15

  • Junior member
  • **
  • Trade Count: (+2)
  • Posts: 74
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Place Personal Text Here
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #34 on: September 24, 2004, 15:21:50 »
Na een klein misverstand wat betreft betaling verder gewoon een topservice (mailtjes die 's avonds in de late uurtjes nog worden beantwoord hulde :D)

Product (Epson TW200 en Beamaxscherm) werd netjes thuisbezorgd op de beloofde data.

En zoals al vaker gezegd de afstand is wat ver (vanuit Zeeland een aantal uurtjes rijden:P)

Offline searcher

  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 3268
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Search en gij zult vinden
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #35 on: September 24, 2004, 17:20:50 »
Na een klein misverstand wat betreft betaling verder gewoon een topservice (mailtjes die 's avonds in de late uurtjes nog worden beantwoord hulde :D)

Product (Epson TW200 en Beamaxscherm) werd netjes thuisbezorgd op de beloofde data.

En zoals al vaker gezegd de afstand is wat ver (vanuit Zeeland een aantal uurtjes rijden:P)

Frank z'n winkel is volgens mij aardig gegroeid om een 2e filiaal te openen.

Ze willen bij ons het centrum opknappen. ;D

                                                                                Searcher

Offline searcher

  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 3268
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Search en gij zult vinden
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #36 on: October 27, 2004, 08:44:38 »
Vorige week heb ik mijn BenQ 8700+ opgehaald.
Omdat ik van mening ben dat als klant ook kunt bijdragen aan een soepele samenwerking ben ik gezien het drukke programma van ITC om 06:15 gaan karren.

Om 09:20 werd ik welkom geheten door Annewiek met een bak koffie die smaakte.
Leendert onderzocht mijn Goliath meteen en er werd een keurig rapportje gemaakt.

Omdat we elkaar inmiddels wat beter kennen werd er gebabbeld.
Het e.a nam wat tijd in beslag en Annewiek loste dit op om wat HVT's te overhandigen.

Een zeer nette oplossing,ver kwam ik niet omdat Frank mij kon ontvangen. :D

Zeker als je van ver komt is het prettig om snel geholpen te worden en dit streeft ITC ook na.
De BenQ stond keurig opgesteld en de ISF calibratie kon beginnen.

Hierbij werd weer ruim de tijd genomen.

Ik heb weinig toe te voegen en ik hoop dat ITC deze weg blijft vervolgen.
Juist door kritische vragen te stellen wat vindt u als klant ervan en waar liggen de verbeter mogelijkheden kun je groeien als bedrijf.

                                                                                      Bedankt en Succes Searcher

Offline Mieghie

  • Junior member
  • **
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 66
  • Total likes: 0
  • I love the HTforum
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #37 on: November 22, 2004, 08:09:46 »
Vorige zaterdag afspraak met Frank voor calibratie van men tv,  ik met men autooke naar Emmeloord (ik kom van België dus dat was om en bij de 250km) en ja hoor, men afstandsbediening vergeten  :P  Frank heeft echt ALLES geprobeert om men tv alsnog te kunnen calibreren (bellen, pronto programmeren,...) maar helaas.  De tijd en moeite die jij in je klanten steekt is UNIEK, nogmaals bedankt!  Al bij al was het leuk eens in je winkel geweest te zijn en hebben we (ik en mijn vriendin) er nog een leuke dag van kunnen maken.  Volgende week een andere afspraak en deze keer kom ik wel met AB  >:D

kortom: BESTE SERVICE OOIT!

greetz,
Jeroen de domme Belg

Offline Audiofiel

  • It ain't what you do, it's the way that you do it.
  • HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • *******
  • Trade Count: (+65)
  • Posts: 23289
  • Total likes: 3
  • Gender: Male
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #38 on: November 22, 2004, 09:22:26 »
Oh wat zonde, Jeroen!
En thumbs up voor de service!
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Offline Mieghie

  • Junior member
  • **
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 66
  • Total likes: 0
  • I love the HTforum
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #39 on: November 26, 2004, 08:47:41 »
Morgen tergu een afspraak,  mag ik aan iedereen die dit leest vragen om een gebedje voor me te doen zodat ik men AB weer niet vergeet?  ;D ::)

Offline BOUBOU

  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (+3)
  • Posts: 3795
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • berichten 27365
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #40 on: November 26, 2004, 09:51:31 »
Morgen tergu een afspraak,  mag ik aan iedereen die dit leest vragen om een gebedje voor me te doen zodat ik men AB weer niet vergeet?  ;D ::)

Ik zal voor je duimen  ::)  ;)

MvGr. BOUBOU
NAIM AV2--NAIM NAP-175--NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--OrigenAE HTPC--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Aurasound NS-15 zelfbouwsub

Offline jaco

  • HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • *******
  • Trade Count: (+25)
  • Posts: 14561
  • Total likes: 115
  • Gender: Male
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #41 on: November 26, 2004, 17:42:50 »
Ja neem die AB mee, zonde van die lange rit....

Jaco

Offline Mieghie

  • Junior member
  • **
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 66
  • Total likes: 0
  • I love the HTforum
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #42 on: November 28, 2004, 09:47:30 »
Het is gelukt  ;D ;D

*happy happy*

Offline B. Kuiper

  • Ready for Anything
  • senior member
  • *****
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 661
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Oh dear how sad.....never mind
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #43 on: March 9, 2005, 18:12:52 »
Tot nu toe de volgende producted van jullie betrokken.

Een ISF calibratie voor mijn TV
DD/DTS bordjes voor mijn HT
Denon DVD1600 met PSM1
Infocus X1 met calibratie
Marantz DV6400
Bekabeling
200 uurs hercalibratie + aanschaf filter
Vervanging filter na Catattack :D

- Service, uitstekend.....alle tijd voor mij als klant individueel zelfs binnen een toer.
- Snelheid, geheel volgens verwachting......zie boven
- Kwaliteit, beloftes worden nagekomen. Het geleverde product levert de verbetering waarover zoveel gesproken is. (ISF calibraties)
- Shop, de online shop wel te verstaan. Makkelijk in gebruik
- Prijzen, conform de kwaliteitsproducten die geleverd worden

Al met al ben ik zeer tevreden met ITC als adviseur en leverancier...Al loopt Nederland over met zgn HTspecialisten, kom nu vanaf 2002 bij Frank's ITC en het is elke keer de rit waard.

Tijd voor een vaste klanten Tshirt Frank? I'll take a xlarge black w/ logo :D O0
"Always a little further"

Offline MarcelS

  • New member
  • *
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 43
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • HT Forum is cool
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #44 on: July 23, 2005, 20:27:05 »
op 18-07 een mail gestuur met betrekking op de tw200h van epson.  tot mn stomme verbazing 1 minuut later al reactie via mail.  :o
na een paar mailtjes over en weer  heb ik de tw200h besteld.  eind van de week ongeveer zou ie verstuur worden.

Zat te hopen dat ie er vrijdag of zaterdag was, maar helaas.  zal wel maandag ofzo worden  ;)

- Service. 10/10  prima en supersnel geholpen via de mail.  toppie
- Snelheid. 9/10  gewoon uitstekend. vlotte afhandeling. kan niet beter.  tis nog ff afwachten op de levering, maar heb daar ook alle vertrouwen in.
- Kwaliteit. 9/10  Kan ik nog niet veel over zeggen omdat ik hem nog niet ontvangen heb. maar zo te lezen zit dat ook wel goed.
- Shop. 7/10  Besteld via de online shop.  eenvoudig, makkelijk te volgen.  gewoon goed.  misschien wat meer productinfo erbij en een plaatje van het product.
- Prijzen.  9/10 Prijs van de beamer was gewoon uitstekend.  en de service die erbij zit.  (200 en 1000 uur ISF Callibraties is super)

Kortom 1 van de betere zaken waar je iets kunt bestellen.   ;D
www.DutchRacingLeague.com de beste en grootste online f1 challenge simracing league van NL

Online J.A.F._Doorhof

  • All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Posts: 62983
  • Total likes: 664
  • Gender: Male
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #45 on: July 23, 2005, 20:48:08 »
Je hebt hem woensdag, we hebben geprobeerd hem donderdag weg te krijgen maar ik was te laat met de calibratie :(.
En we willen niet dat projectoren in een weekend in een depot staan dus we verzenden hem dinsdag, mijn exusses voor de verlate levering, maar depots hebben we HELE slechte ervaringen mee in weekenden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline MarcelS

  • New member
  • *
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 43
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • HT Forum is cool
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #46 on: July 24, 2005, 00:00:13 »
das dan nog vlot hoor  ;)  neem aan dat ie door TPG word bezorgd (noord nederland)  ben niet thuis, maar mn ouders hopelijk wel hehe. en anders heb ik vriendelijke buren  :P

tja depots :(  heb idd al vaker een slechte ervaring daarmee gehad.  nou moek zeggen dat ik ook niet zo'n hoge dunk heb van de bezorgers.  Het word meestal maar achterin die bus gegooit zonder dat ze erbij nadenken dat er kwetsbare spullen in kunnen zitten.

zal er voor zorgen dat ie woensdag met open armen word ontvangen  ;) ;D
« Last Edit: July 24, 2005, 00:03:22 by MarcelS »
www.DutchRacingLeague.com de beste en grootste online f1 challenge simracing league van NL

Offline sjakieswitch

Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #47 on: June 14, 2009, 09:54:25 »
Eind 2004 mijn projector gekocht bij ITC. Na 4,5 jaar zat ik pas aan de 1000 uur (ik kijk maar zo'n 2 a 3 films per week) dus het was tijd voor de 1000 uur hercalibratie. Afspraak gemaakt (werd snel gereageerd op email) en projector mee onder de arm en op naar Emmeloord.
Toen Frank eenmaal klaar was met calibreren vermelde hij wel dat zodra ik m thuis weer had aangesloten dat ik een memory moest laden. Zo gezegd, zo gedaan. Thuis alles aangesloten, memory geladen, dvdtje aan... mmm, wat zijn die gezichten rood. Beetje rooie waas... Vreemd dacht ik. Ik nog eens kijken of ik wel een memory geladen had, andere memories even laden, misschien zit daar iets in, maar de rode waas bleef. Maar weer even contact opgenomen met Frank en wat bleek, ik had niet het memory geladen maar opgeslagen. Dom dom dom, natuurlijk, maar de orginele afstandbediening gebruik ik dan ook nooit (heb een Logitech harmony). Gelukkig kon ik weer langskomen bij Frank en hij heeft m'n projector opnieuw gecalibreerd. Meteen maar even een test-dvdtje opgezet bij Frank en de gezichten waren nog steeds een beetje rood. Gelukkig heeft Frank dat nog even bijgestelt. Al met al toch weer een uur bezig geweest op een vrijdagavond, en dat geheel kosteloos.

En dit is nou de reden dat ik mijn volgende projector ook bij ITC ga kopen, de service en de kennis die daar zit is het wel waard om wat extra neer te leggen voor je projector. Je wil toch niet 3000 euro neerleggen voor een projector bij een 1 of andere dozenschuiver en dat je ddan wel een aardig beeld hebt (terwijl er veel meer uit te halen valt!).

Nogmaals bedankt Frank!

Offline Icarus314

Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #48 on: June 14, 2009, 09:58:37 »
Ja je krijgt zelfs op kerst antwoord op je email vragen. Hebben ze daar ooit vrij?

Online J.A.F._Doorhof

  • All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Posts: 62983
  • Total likes: 664
  • Gender: Male
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #49 on: June 14, 2009, 10:48:24 »
Vrij ?
Zonder gekheid, ik heb de policy dat we minimaal 2x per dag de mails controleren en antwoorden, maar meestal is dit veel vaker.
Ik heb er zelf een bloedhekel aan als ik een mail stuur en gewoon niets terug hoor.
Alleen bij offertes of uitzoek werk kan het soms langer duren maar ook dan reageren we direct als een klant iets vraagt waar we wel een antwoord op hebben, het is een net2.0 wereld dus snel antwoorden is van levensbelang.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.