Yippie

Author Topic: Klant tevredenheids onderzoek hier kun je aangeven wat je van ITC vind !!!  (Read 299239 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online J.A.F._Doorhof

  • All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Posts: 62980
  • Total likes: 664
  • Gender: Male
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
Hoe tevreden ben JIJ met de service en de kwaliteit die ITC Home Theater of ITC Computer Systems levert.

* Service
* Snelheid
* Kwaliteit
* Kennis
* Shop
* Prijzen

ITC is continue bezig om te zoeken naar manieren om de kwaliteit en de service te upgraden en te onderzoeken. Graag horen we dus van jullie wat er goed maar ook wat er fout is aan ITC.

Van te voren kan ik meedelen dat onzinnige postings verwijderd worden, dus goed onderbouwen als je niet tevreden bent, dan kunnen we samen tot een oplossing komen. Dit onderzoek kun jij als klant je voordeel mee doen, gebruik het ook zo.

MvrGr.
J.A.F. Doorhof
« Last Edit: June 14, 2009, 10:48:46 by J.A.F._Doorhof »
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline MrPink

  • is looking for the
  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 7507
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Hoezo offtopic?
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #1 on: November 2, 2002, 00:54:15 »
Ik heb alleen een ISF calibratie laten doen, tot volle tevredenheid. :)

Groetjes,
Oscar

Offline searcher

  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 3268
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Search en gij zult vinden
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #2 on: November 2, 2002, 15:25:39 »
Ik ben nu 10 min bezig om iets te verzinnen wat tot een verbetering zou kunnen lijden.
Eerlijk gezegd ik weet het niet, er is maar een nadeel en dat is de afstand tot ITC Almere ehh Emmeloord
Misschien komt er ooit nog eens een tweede filiaal.

Ga zo door zou ik zeggen

 m.v.g Searcher
« Last Edit: November 2, 2002, 16:46:42 by searcher »



Online J.A.F._Doorhof

  • All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Posts: 62980
  • Total likes: 664
  • Gender: Male
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #3 on: November 2, 2002, 16:36:38 »
Almere zitten we inderdaad nog niet, het is Emmeloord ;).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline searcher

  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 3268
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Search en gij zult vinden
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #4 on: November 2, 2002, 16:45:00 »
Almere zitten we inderdaad nog niet, het is Emmeloord ;).

MvrGr.
Frank

 ;)

 Searcher

Offline Robert

  • HT forum legend group
  • ******
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 1838
  • Total likes: 0
  • Infinity Reference 61 Mk II
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #5 on: November 2, 2002, 17:08:39 »
We hebben tot nu toe de volgende producten van ITC Computer Systems/ITC Home Theater:

ITC Home Theater

- Sony STR-DB930QS receiver
- ISF calibratie voor mijn Sony KV-28FX65 breedbeeld tv
- Eichmann Digitale Interconnect (1m)

ITC Computer Systems

- Complete pc (Pentium 4 2.2 Ghz, 512 MB RIMM, Geforce 4 Titanium 4600)


- Service: Uitstekend. Er wordt de tijd voor je genomen als klant mede dankzij door een afspraak moeten maken (zeer goede oplossing).
- Snelheid: Absoluut niet traag, maar gewoon zeer snel.
- Kwaliteit: De geleverde producten leveren een verbetering op, zoals beloofd (ISF calibratie, Sony STR-DB930QS en Eichmann).
- Shop: Nog geen ervaringen mee, maar daar zal binnenkort wel AVIA besteld worden ;).
- Prijzen: Op één lijn met de kwaliteit die geleverd wordt.

Minpunten is wel moeilijk om op te noemen in dit geval, want normaal kan ik wel een paar zaken opnoemen.


MvrGr.
Robert
« Last Edit: November 2, 2002, 17:10:15 by Robert »

JG Smit

  • Guest
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #6 on: January 30, 2003, 23:46:34 »
De gekochte producten ..Cinematrix pathos eindversterker Ada 6.1 surround processor .Oelbach s video kabel zijn zeer naar mijn tevredenheid.

De klant gerichtheid en de info die je krijg ben ik ook tevreden over, je krijgt altijd andwoordt welke vraag je ook stelt..

JG Smit..

Offline jaco

  • HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • *******
  • Trade Count: (+25)
  • Posts: 14561
  • Total likes: 115
  • Gender: Male
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #7 on: January 31, 2003, 07:58:25 »
Ik ben ook zeer te spreken over de service. Mijn CRT komt bij ITC vandaan, en is ook door Frank gecalibreerd.
Verder heb ik een PSM-1 gehad in een pioneer 747 via ITC, ook prima geregeld.
Nu dan de Holo3D, en na het oplossen van de lipsync is dat ook allemaal naar volle tevredenheid.

Mijn Meridian is ook geupgrade via ITC. Allemaal prima verlopen.

Ik krijg prima service, alhoewel ik eigenlijk weinig tot geen problemen met apparatuur gehad heb. Enkel zekeringen in APC Line-R units, maar dan krijg je van APC een nieuwe ???
(zekering opsturen lijkt me goedkoper..)

Op de PC afdeling ben ik vaste klant, de laatste 4 PC's die ik gekocht heb komen bij ITC vandaan. Slechts met 1 ooit een probleem gehad: defecte voeding. Is onder garantie verwisseld.
Krijg altijd goed advies over de componenten.

Jaco
« Last Edit: November 21, 2004, 17:10:33 by jaco »

Offline bmateijsen

  • Forever Addicted
  • **********
  • Trade Count: (+35)
  • Posts: 28796
  • Total likes: 62
  • Gender: Male
  • Hifi & AV Specialist
    • Beter Beeld & Geluid
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #8 on: January 31, 2003, 11:49:59 »
Advies voor HT is altijd goed, er wordt veel tijd en aandacht aan de klant besteed!

Overig IT nog weinig ervaring mee... prijzen zijn altijd vrij snel, maar ik ben op dit moment vrij besluiteloos, dus de koop is nog niet gesloten (ivm draadloos internet) toch gaat daar binnenkort verandering inkomen! en dan maak ik maar weer eens een afspraak om ook de 808 eens te zien :D

Groet Bjorn


Home Cinema, HiFi en streaming specialist
WebsiteFacebook | Twitter

Offline christa

  • senior member
  • *****
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 662
  • Total likes: 0
  • Gender: Female
  • I love YaBB 1G - SP1!
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #9 on: February 1, 2003, 11:43:15 »
heb eerst mijn breedbeeld tv laten callibreren JEE WAT EEN VERSCHIL nu heb ik een projectie tv die ook laten callibreren
vind de service en uitleg perfect ;D
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

Offline SulTan

Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #10 on: February 1, 2003, 23:41:20 »
Eens kijken, wat heb ik allemaal gekocht ???
PSM-1 inbouw, oktaven, EICHMANN bekabeling ;D

* Service
Perfect! Men gaat beleefd met je om en het wordt ze nooit teveel als je vragen blijft stellen.

* Snelheid
Geen klachten erover.

* Kwaliteit
Is altijd wel top, hier ook geen opmerkingen over

* Kennis
Op HT gebied, want ik kan voorlopig alleen daarover spreken, kan ik alleen maar zeggen dat Frank overkomt als een echte specialist en dat is hij ook.

* Shop
Geen ervaring, misschien doe ik dat nog wel een keer.

* Prijzen
Vind ik ook een belangrijke factor.Niets te klagen, waar het kan, zullen de prijzen ook aangepast worden en men kan erover praten. Ik ken veel winkels die alleen maar verkopen tegen adviesprijzen...........die krijgen mij in ieder geval niet als klant binnen.

Helaas blijft het wel een grote afstand iedere keer(DenHaag naar Emmeloord), maar ik heb het er wel voor over en Frank nog bedankt voor de demo! ;)

Khalid

Offline Martin_M

  • Ik draag het HTForum een warm hart toe en daarom ben ik
  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 5483
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Is it Live or is it Wilson?
    • M&M's Metaldome
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #11 on: February 2, 2003, 00:44:37 »
Tja, wat heb ik er niet vandaan?

Speakers,
DVD-speler + PSM1,
Alle bekabeling (Eichmann en voorheen Ohlbach),
Projector en
alle computers + benodigdheden.

Prijzen; prima
Service; perfect (persoonlijker kan gewoonweg niet)
Snelheid; perfect (als het langer duurt dan ligt dat aan externe factoren)

Ik ben een tevreden mens.

Martin M
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en... (klik set voor showcase & verslagjes)

Online eduard

  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 3674
  • Total likes: 26
  • Gender: Male
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #12 on: February 2, 2003, 01:29:59 »
Een week of 2 geleden heb ik mijn pioneer 737 met psm1 bij Itc ter reparatie aangeboden. De speler had wat problemen met de nieuwe resolutie. ITC heeft zelfs voor het vervoer van de speler gezorgt, de speler werd netjes thuis opgehaald door een packtet dienst.
Vandaag heb ik de speler weer mogen ontvangen, frank heeft er een andere psm1 module ingeplaats. Ik heb nu alweer een paar uur kunnen genieten van mijn speler het is of als ik naar een nieuwe speler zit tekijken.
Dit soort serivce komt je niet vaak tegen. Ik weet nu weer waarom ik een volgende keer weer vanuit Den Haag naar Emmeloord rij wanneer mijn HT moet worden uitgebreid.

Prijs, gratis alles viel onder de garantie ;D.


Offline Blue-Eyes

Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #13 on: February 22, 2003, 20:56:49 »
Almere zitten we inderdaad nog niet, het is Emmeloord ;).

MvrGr.
Frank

Almere is direct zover weg, eerst maar in het midden? Lelystad ligt daar volgens mij ;D

On topic.

Gekocht: eichman six, eichman digital, oehlbach banana's (niet te tellen), eichmann one, eichmann express biwire, singlewire.

Service: Erg goed. Eichmann six was kapot, even langskomen en gerepareerd: gewoon service! Klasse.

Kennis: vraag maar raak, altijd een antwoord, zal je niet per definitie zijn eigen producten aanraden, DAT vind ik een punt waaraan je iemand herkend die iemand muziek wil verkopen, en niet puur voor de omzet gaat.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: PRE: Linn Akurate DSM/2 & Arcam AV860, EV: Linn Akurate 2200, 2*Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology, Rack: Finite Pagode Signature; AB: NEEO&Homey

Offline Scarp

Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #14 on: February 23, 2003, 18:20:03 »
Een dts plaque, dts muismat en HT Tune Up DVD besteld via webshop.

* Service
Nette snelle reacties van Frank op email.

* Snelheid
Niet zo supersnel. Duurde ff paar dagen eer er werd verstuurd (in ieder geval totdat de NPD langs kwam.
Veel minder te spreken ben ik over het versturen van pakketjes via de NPD. Deze hebben weinig depot's en dus kon ik naar Den Bosch (ik woon in eindhoven) om m'n pakketje op te halen. Ik werk overdag en afgeven bij m'n werk kan ook niet (m'n buurtjes ken ik enzo). Maar goed, je kan tenminste nog ophalen. Bij de TNT kan je NIET ophalen, dus wordt ik genoodzaakt om vrij te nemen voor een pakketje van hun.

* Kwaliteit
Kwaliteit van de producten is prima.

* Kennis
Kennis van Frank is bekend hier. Via de webshop niet echt meegemaakt natuurlijk :)

* Shop
Webshop is simpel maar effectief. Geen problemen.

* Prijzen
Prijzen zijn goed. Zo'n DTS plaque is al duur in amerika en dan valt het nog mee uiteindelijk.

Ik ga er zeker nog eens iets kopen (kabels hoogstwaarschijnlijk), maar dan wel met het verzoek of het via de TPG bezorgt kan worden (eventueel met kleine meerprijs). Scheelt me 60 km rijden.

Online J.A.F._Doorhof

  • All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Posts: 62980
  • Total likes: 664
  • Gender: Male
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #15 on: February 23, 2003, 19:08:03 »
We zijn in overleg met de NPD want dat gaat inderdaad soms wat mis.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline Scarp

Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #16 on: February 23, 2003, 19:20:27 »
We zijn in overleg met de NPD want dat gaat inderdaad soms wat mis.

MvrGr.
Frank
Op zich was er niet echt iets mis met de NPD. Ze hebben het wel netjes bezorgt, alleen ben ik dan niet thuis en moet ik het 30km verderop ophalen. TPG heeft veel meer depots, dus bijna elke stad heeft er wel 1. Hier zit er eentje vlakbij. Indien het pakketje niet onder rembours is, dan kan ik het zelfs bij de C1000 op 100m van mijn huis ophalen.

Offline Stevie

Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #17 on: February 27, 2003, 12:30:18 »
Hoi,

Ik vind vooral kennis en service erg OK. De producten zijn goed, maar je betaalt wel iets meer. Ik vind dat ook wel terecht gezien de service die wordt geleverd.

Mijn enige probleem is de webshop.
Erg weinig (technische) info over de aageboden producten. Anderen hebben elders op dit forum ook wel meldingen van die strekking gemaakt. Als je precies weet wat je wilt hebben werkt de shop overigens prima.

Een tevreden klant,
Steef
.signature: file not found

Offline Mr. Anderson

  • member
  • ***
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 126
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Welcome to the real world . . .
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #18 on: April 20, 2003, 14:00:49 »
Hoi Frank,

Ben zeer tevreden over de bestelde spullen. En de kennis is zeker aanwezig (ik baseer me hierbij op mijn (lees-)ervaring in het forum). Ook service lijkt me helemaal in orde. Belangrijk. En open staan voor welk probleem ook, sjappoo! Op een serieuze en respectvolle manier, maar wel met plaats voor humor en positieve strijd.
Als de tijd daar is dat er een serieuze projector (en bijv. dvd-speler) gaat komen, zal ik zeker Emmeloord bezoeken.

De bezorging is een beetje problematisch, in mijn geval that is. Als je niet thuis bent op het moment dat er spullen aangeboden worden moet je een afspraak maken binnen 5 werkdagen, anders wordt de zending geretourneerd. En je kunt ook geen tijd afspreken. Nu kwam het ditmaal toevallig uit, dat ik thuis kon zijn. Ik ben echter ook vaak langer van huis en overdags is er dan niemand.

Ik begrijp dat ITC voor deze service kiest ook (juist) om de postieve kanten, maar het kan voor mensen zoals ik lastig zijn.

Voor de rest niets dan lof. Ik leer een hoop!


mvrgr

Online J.A.F._Doorhof

  • All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Posts: 62980
  • Total likes: 664
  • Gender: Male
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #19 on: April 20, 2003, 21:56:31 »
Hi,

Op verzoek kunnen we tegenwoordig ook per post versturen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline Melvin

Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #20 on: July 3, 2003, 14:59:45 »
Ik heb momenteel al via ITC gekocht:
- ISF calibratie van mn TV
- DD plaque
- Hometheatre Tune-up DVD + dB meter

* Service
Prima, niets op aan te merken. Alleen ging er 1 keertje iets mis met de pakketdienst, maar dat was omdat ik op 1 dag 2 pakketjes kreeg van verschillende afzenders. Na een telefoontje lag het pakketje de volgende dag dan ook netjes op zn bestemming.

* Snelheid
Een overschrijving duurt altijd wel wat langer dan met een creditcard betalen, maar als het echt dringend is dan zoek ik wel een lokale winkel in de stad op.

* Kwaliteit
Niets op aan te merken. Spullen altijd netjes verpakt en onbeschadigd verstuurd. Wat Frank verkoopt vertrouw ik ook als zijnde degelijk, dus daar sta ik zelfs niet bij stil.

* Kennis
Daar zegt dit forum wel genoeg over :)

* Shop
Ik vond het de eerste keer niet duidelijk toen ik iets bestelde, omdat orders manueel verwerkt worden. Een automatisch mailtje van "We hebben uw bestelling van produkt x ontvangen en wordt nu verder verwerkt" zou handig zijn.

* Prijzen
Niet altijd de goedkoopste, maar omdat je met al je vragen gratis op dit forum terecht kunt (of bij Frank prive via PM of email) wil ik graag dat extra betalen. Al koop ik wil nooit echt grote zaken via een webshop (speakers, receivers, amps), het blijft meer bij kleine dingen als DVD's, tools en kabels.

Offline pdxnet96

Re:Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #21 on: July 13, 2003, 08:58:45 »
Ik had zaterdag 12 juli een afspraak tussen 11.30 en 12.30 maar kwam om 13.00 aanzetten.. (mijn vriendin was mee, voor de centjes.. ;D )het was rustig dus ik was meteen aan de beurt...

Ik kwam mijn Marantz DV 8300 ophalen, die ik via de email bij Frank besteld had,
volgens mij heb ik die vorige week zondag of misschien maandag besteld, en hij was dinsdag al in huis..
Annewiek hielp mij door de verkoop, en leverde meteen de HT test DVD erbij met een DB meter.. allemaal dingen die eigenlijk wel wilde hebben, maar gewoon weg even vergeten was....
Ondertussen zag ik nog een paar leuke touwtjes hangen, en informeerde naar de prijs
zagen er heel prof uit.... (interlinks heten ze hier geloof ik )

265 euro (ohw :o :-[) das een beetje overkill voor mijn versterker denk ik , ik ga wel even opzoek naar iets minder....

Normaals bedankt Annewiek....

Toen kwam het moment van afrekenen , en brak er toch wel lichtelijk paniek uit aan onze kant, het saldo was toereikend, maar hij wilde niet afschrijven... Maximum Bereikt
 
Ik kon wel ff door de grond, dus ik druk bellen , naar de bank (kantoor dicht stelletje prutsers bij de rabobank !! ) dus wij nog een paar losse pinpogingen bij de ABN en ook de rabobank in het mooie emmeloord...
Na deze pogingen kwamen we nog 164 euro te kort , die s,avonds bij thuiskomst meteen via de rabo internet bankieren heb overgemaakt....

Bedankt voor de uitstekende service....


Samsung LE40A756   Playstation 3 YDL 6.1
CAS 3                    HP D330 Tversity
80cm Alu Dish          Moteck 2100g
Topfield 3000CiPro    Sanyo PLV-Z3000

Offline B. Kuiper

  • Ready for Anything
  • senior member
  • *****
  • Trade Count: (0)
  • Posts: 661
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Oh dear how sad.....never mind
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #22 on: April 17, 2004, 15:56:19 »
ITC is dus sinds dit jaar mijn "hofleverancier" voor grote HT aanschaffen, mijn X1 komt er weg en is er gecalibreerd. Vandaag mijn Marantz DV6400 en component kabel aangeschaft. Overigens geweldige service dat mijn eerder aangeschafte VGA kabel zonder vragen kon worden omgeruild voor de component. Dat is Service met een hoofdletter S mijn vrienden.

Hiervoor mijn toenmalige BBtv laten calibreren en me beperkt tot enkele kleinere aanschaffen zoals DD en DTS plaques, HT tuneup DVD en db meter en natuurlijk niet te vergeten de Denon1600 met PSM1 en ITC mods die ik gekocht en inmiddels verkocht had...

Ja het is 250 km heen en terug rijden, en ja je betaald misschien ietsje meer. Maar goede service, advies en een OnNederlandse aftersales support is het geld dubbel en dwars waard.
"Always a little further"

Offline Grindtegel

  • Highly esteemed member group
  • *******
  • Trade Count: (+1)
  • Posts: 5506
  • Total likes: 1
  • Gender: Male
  • Ik zeg maar zo, ik zeg niks...
    • Grindtheater
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #23 on: April 17, 2004, 16:25:07 »
Ik heb ook al heel wat gekocht bij ITC, waaronder een dvdspeler, HTPC en diverse Eichmann kabels.

Op zich ben ik best tevreden maar ik heb wel wat opmerkingen.

Ten eerste heeft Frank het zo druk dat ie tot twee keer toe (1 keer dvdspeler en 2e keer de pc) bijna geen tijd voor me nam, wat ik wel erg jammer vond aangezien ik helemaal uit Oss kwam om mijn spullen op te halen. Frank heeft wel een heel aardige moeder waar ik gezellig mee heb gekletst.

Ten tweede was ik iets minder blij met het telefoontje wat ik enkele weken geleden kreeg van Frank's vrouw Annewiek (als ik het goed heb...). Die vroeg me waarom ik een stel Eichmann kabels nogsteeds niet had betaald die ik al drie maanden geleden had besteld via de internetshop (en ook al heel lang binnen had gekegen). Ik had de kabels echter allang betaald, nl. 1 dag nadat ik ze had besteld. Ik heb er toen niks van gezegd tegen Annewiek, maar ik kreeg het idee dat ze me een beetje te confronterend vroeg hoe het kwam dat het geld nog steeds niet was betaald, zonder aan te geven dat het misschien ook wel haar fout kon zijn en dat ze de betaling niet zo snel terug kon vinden. Na haar verteld te hebben wanneer het geld bij mij was afgeschreven kreeg ik het idee dat ze het nog niet helemaal vertrouwde, maar ik heb niks meer vernomen tot nu toe. Wellicht is dit meer de stukheid van een Noorderling die ik als Brabander niet helemaal begrijp, maar Annewiek had het iets subtieler aan mogen pakken wat mij betreft. Niemand vind het leuk om als wanbetaler te worden aangesproken (al heeft ze dit natuurlijk nooit letterlijk gezegd).

Voor de rest is alles prima in orde, alles wat ik heb gekocht werkt nog  ;) en dit forum zegt genoeg over de service.

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Online J.A.F._Doorhof

  • All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Posts: 62980
  • Total likes: 664
  • Gender: Male
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
Re: Klant tevredenheids onderzoek.
« Reply #24 on: April 17, 2004, 18:09:02 »
Mijn exusses als dat zo is overgekomen Grindtegel.
We hebben wat echt HELE irritante dingen lopen met "wanbetalers" en mischien werkt dat door.
Alles is echter netjes geregeld.

Ik PROBEER altijd veel tijd vrij te maken dat mensen me ook persoonlijk kunnen spreken maar soms gaat dat echt niet, mijn exusses daarvoor, ik hoop dat je goed bent opgevangen.

En ik maak het nog wel een keer goed.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.