Chello HDTV ?

Started by searcher, February 21, 2006, 15:52:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shiver

Dus niet compatible. UPC is de enige in NL met een apart systeem. De anderen hebben allemaal Irdeto.
Het lijkt mij inderdaad wat sterk dat er een fatboy bij zit voor dat bedrag. Het is dan ook een erg verwarrend geschreven artikel.

Groenhout

Hmmm, confused here. Ik heb op dit moment nog geen digitaal abonnement van UPC daar ik geen trek heb in een lego voorstelling op mijn scherm. Nu begrijp ik dat je eerst een digitaal abonnement moet hebben voordat je HDTV in de toekomst kunt ontvangen. Is het nu verstandig om te wachten totdat ze een HDTV pakket aanbieden of om vertraging te verkomen nu alvast een digitaal abonnement te nemen?! Ik heb natuurlijk niets aan twee van die decoders en ontvang daarom liever alleen de Philips HDTV versie.

Alvast mijn dank,
Jesse

Shorty

Quote from: shiver on April  3, 2006, 19:55:05
Nee dat is geen instinker. Het gaat om de HDTV-ontvanger.

Maar ik lees hier (in het enorm verwarrend geschreven artikel) dat de prijs van € 199 bij de introductie standaard wordt. En dat je er ook nog een oranje Fatboy bij krijgt.

Dus, ik wacht nog even met bestellen. Het is al april dus de kastjes zullen bijna in de winkels moeten liggen. Ben benieuwd.
En let daarbij op de testopstellingen. Nergens gebruiken ze nog de HDMI-aansluiting. Alleen de Component. Dus ik ga er maar vanuit dat dit voorlopig voor 'ons' bruikbaar blijft.


De enige die ergens instonk was ikzelf....  :-[. Kwam door discussietje over een geheel andere Samsung-stb in het topic van GTDesign.... Excuses voor de verwarring...

VrGr,

Bart J.


Eric

#78
De prijs van 199 euro voor de Samsung decoder geldt alleen wanneer je zowel de decoder als een Samsung HD Ready televisie koopt, die 100 euro krijg je vervolgens teruggestort op de bankrekening.

Overigens interessant: De Philips box voor het UPC netwerk heeft geen component-uitgang, hierbij ben je dus verplicht om HDMI te gebruiken.

jowi

Quote from: Eric on April 14, 2006, 09:32:39
De Philips box voor het UPC netwerk heeft het component-uitgang, hierbij ben je dus verplicht om HDMI te gebruiken.
???

shiver

...heeft het...?

Bedoel je misschien 'heeft geen' ???

Eric

#81
Ik bedoelde inderdaad 'heeft geen', post aangepast.

Piccie:


searcher

Dat is slecht nieuws  >:( >:(

                                                               Gr Searcher



MrG

Quote from: Eric on April 14, 2006, 09:32:39
De prijs van 199 euro voor de Samsung decoder geldt alleen wanneer je zowel de decoder als een Samsung HD Ready televisie koopt, die 100 euro krijg je vervolgens teruggestort op de bankrekening.


Zoals al eerder aangegeven kon je bij een sponsor van dit forum de decoder aanschaffen voor 199 euro zonder dat je daar nog iets extra's bij moet kopen. Het is nu alleen tijdelijk uitverkocht. (gelukkig heb ik er al een besteld  ;))
Pioneer 436XDE/Marantz DV7600/Marantz SR7500/Mordount Short Genie/Mission M30i/ Spirit of High Silver SK/ Audio Quest interlinks, HDMI, component etc / Oehlbach SW kabel

shiver

Quote from: MrG on April 14, 2006, 12:45:04
Zoals al eerder aangegeven kon je bij een sponsor van dit forum de decoder aanschaffen voor 199 euro zonder dat je daar nog iets extra's bij moet kopen. Het is nu alleen tijdelijk uitverkocht. (gelukkig heb ik er al een besteld  ;))
Maar die werkt niet met UPC.

MrG

Hij had het ook over de samsung decoder
Pioneer 436XDE/Marantz DV7600/Marantz SR7500/Mordount Short Genie/Mission M30i/ Spirit of High Silver SK/ Audio Quest interlinks, HDMI, component etc / Oehlbach SW kabel

searcher

Quote from: MrG on April 14, 2006, 15:15:08
Hij had het ook over de samsung decoder

De thread gaat over chello ,.... dus philips er loopt een andere thread over samsung


                                                                               ;DSearcher



MrG

Dus ik mag niet meer antwoorden op een vorige post.

Sorry hoor..... Ik wist niet dat je zo streng was :P
Pioneer 436XDE/Marantz DV7600/Marantz SR7500/Mordount Short Genie/Mission M30i/ Spirit of High Silver SK/ Audio Quest interlinks, HDMI, component etc / Oehlbach SW kabel

searcher

Quote from: MrG on April 14, 2006, 17:31:31
Dus ik mag niet meer antwoorden op een vorige post.

Sorry hoor..... Ik wist niet dat je zo streng was :P

;)



Fly InDo

Ligt het aan mij of?...

Het is al bijna mei en nog steeds geen commerciele info over HDTV i.v.m. het WK. Ik maak me zorgen of ze alles op tijd kunnen realiseren.
Het lijkt mij dat er nu al e.e.a. te koop moet zijn etc.

Gr.
Voor de nieuwste gratis gadgets kijk je op <a href="http://www.gratiskados.nl/index.php?ref=36818" target="_blank">www.gratiskados.nl</a>. Bestel een Antenne Booster voor slechts € 19,95 en ontvang een XBOX 360 Complete (t.w.v. € 400,-) helemaal GRATIS, net als ik!

shiver

Gisteren voor het eerste een reclame van MediaMarkt gezien over HDTV. Niet bijstersterk, maar dat was het eerste wat ik ervan zag.

jaco

Ik heb me als belangstellende ingeschreven op een website van CHello HDTV, tot dusver nog niets van gehoord.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

searcher

Quote from: jaco on April 24, 2006, 22:09:00
Ik heb me als belangstellende ingeschreven op een website van CHello HDTV, tot dusver nog niets van gehoord.

Ook ik heb me destijds aangemeld en niets meer gehoord.

                                                                                       mvg Searcher



Fly InDo

Ik had me dan een tijd geleden aangemeld bij Casema om op de hoogte gehouden te worden etc. maar ook nog totaal niks gehoord. Als ze niet opschieten dan missen ze de boot en kunnen wij niet van het WK genieten in HD.

Die reclame van de Media Markt heb ik ook gezien ja. Is volgens mij meer gericht op de verkoop van LCD televisies want er wordt niks vermeld over eventuele hdtv ontvangers/abonnementen.
Voor de nieuwste gratis gadgets kijk je op <a href="http://www.gratiskados.nl/index.php?ref=36818" target="_blank">www.gratiskados.nl</a>. Bestel een Antenne Booster voor slechts € 19,95 en ontvang een XBOX 360 Complete (t.w.v. € 400,-) helemaal GRATIS, net als ik!

Hertog_Martin

Nog steeds niets, ben bang dat ze de boot gaan missen  :(
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

TheSpeedSkater

#95
Zou jammer zijn...lijkt me toch wel leuk, HD in huis, via de kabel! :)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

shiver

Bij een bericht over Phiips (dat ze 30 miljoen in het WK stoppen voor sponsoring) werd ook dit nog even gemeld.

QuoteDe vraag is alleen of UPC, een van de Nederlandse providers op tijd klaar zal zijn. Er was eerst sprake dat klanten die door middel van een abonnement HDTV zouden kunnen ontvangen, dit per 1 mei zouden krijgen. Die deadline is niet gehaald. Philips gaat er echter wel van uit dat UPC voor de eerste wedstrijd (9 juni) klaar is.
Misschien dat het voor de mensen van UPC wel eens een grote teleurstelling zou kunnen worden, omdat UPC het allemaal niet rond krijgt.

Bron

searcher

Quote from: shiver on May  7, 2006, 16:46:30
Bij een bericht over Phiips (dat ze 30 miljoen in het WK stoppen voor sponsoring) werd ook dit nog even gemeld.
Misschien dat het voor de mensen van UPC wel eens een grote teleurstelling zou kunnen worden, omdat UPC het allemaal niet rond krijgt.

Bron

Eerst is mijn vakantie accomodatie niet gereed en nu ook geen HDTV. :'(
Ik verwacht enorm veel aanloop problemen. :-X

Dan maar analoog,... ;)

                                                                 Gr Searcher



Bengbeng

QuoteMisschien dat het voor de mensen van UPC wel eens een grote teleurstelling zou kunnen worden, omdat UPC het allemaal niet rond krijgt.

Vandaag een UPC helpdeskmedewerker gesproken. De deur is nog steeds op een kier maar hij verwacht inderdaad dat ze het NIET op tijd gaan redden.  :'(
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

bmateijsen

Quote from: Bengbeng on May 15, 2006, 15:30:15
Vandaag een UPC helpdeskmedewerker gesproken. De deur is nog steeds op een kier maar hij verwacht inderdaad dat ze het NIET op tijd gaan redden.  :'(


Ga daar maar zeker vanuit....