KPN komt met 60 zenders op IPTV

Started by Marcel_T., February 18, 2006, 19:37:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

advr

Quote from: fv12 on April 26, 2006, 10:38:22
heb zelf nu een maand internetplusbellen van kpn het go abo. Bevalt prima zeer stabiel en geen problemen gehad. Enige minpunt is dat je met torrents en p2p tv de bandbreedte zodanig benut dat er te weinig overblijft voor telefonie. Dit kan je verhelpen door het aantal verbinden te beperken, maar ik ga er vanuit dat kpn dit met een firmware oplost.
Ben benieuwd op kpn met pakket aanbieding komt voor internetplusbellen en ip tv.




ik heb het internetbellen aangevraagd, wanneer het komt weet ik eigenlijk niet. ik heb het standaard pakket genomen.

het torrents en p2p tv verhaal ken ik niet echt.  wel downloaden vanuit newsgroepen. dat doe ik wel veel.
ben ook zeer benieuwd hoe dat allemaal gaat.

hoe verliep de installatie. kun je alles gewoon handmatig instellen of heb je echt de installatie cdrom nodig van de experia box? het is toch gewoon pc met de kabel eraan hangen en wat configureren. IP adres van de PC wijzigen  en de notebooks (DHCP) aansluiten. nu gebruik ik WEP en dat wil ik dan ook gebruiken. WPA werkt met een 11Mb WiFi kaartje wat in mijn Dell zit niet goed. 



Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Starred

Ik heb nu een ADSL abo bij Planet. Dat loopt nog een tijdje door. Kan je dat omzetten is InternetplusBellen? Of ben je verplicht te wachten tot het jaarabo is afgelopen?

advr

Quote from: Starred on April 26, 2006, 12:33:33
Ik heb nu een ADSL abo bij Planet. Dat loopt nog een tijdje door. Kan je dat omzetten is InternetplusBellen? Of ben je verplicht te wachten tot het jaarabo is afgelopen?

ik zit ook bij planet, volgens mij kun je zo overstappen op internetbellenplus. tenminste ik heb dat gisteren gedaan endat lijkt zonder problemen te kunnen. heb ook nergens gelezen dat dat niet kon.
ik zal eens mailen, maar je kon via de site direct overgaan. ik heb nergens gelezen dat daar een opzegtermijn aan zat.

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Starred

Quote from: advr on April 26, 2006, 13:02:15
ik zit ook bij planet, volgens mij kun je zo overstappen op internetbellenplus. tenminste ik heb dat gisteren gedaan endat lijkt zonder problemen te kunnen. heb ook nergens gelezen dat dat niet kon.
ik zal eens mailen, maar je kon via de site direct overgaan. ik heb nergens gelezen dat daar een opzegtermijn aan zat.



Al meer nieuws hierover?

fv12

kpt heeft mine tv geintroduceerd; helaas nog niets vernomen van een pakketkorting bij combi van internetplusbellen en mine tv; mijn inziens de mogelijkheid om flink aan de markt te timmeren.
mijn ervaring met nieuwsgroepen is zeer beperkt dus daar kan ik geen oordeel over geven.
Verder bevalt internetplusbellen me zeer goed, voor degene die veel belt naar vaste nummers en een stabiele internetverbinding wil is het een mooie oplossing met vele mogelijkheden.
Heb het sinds eind maart en heb er maar 1 nadeel aan ondervonden en dat is dat bij p2p tv en programma's zoals e-mule je het aantal connecties moet beperken ivm de bandbreedte die over moet blijven voor telefonie.

ben een tevreden gebruiker, maar hoop dat kpn nog iets doet in combi met mine tv

advr

#30
Quote from: fv12 on May  4, 2006, 09:39:47
kpt heeft mine tv geintroduceerd; helaas nog niets vernomen van een pakketkorting bij combi van internetplusbellen en mine tv; mijn inziens de mogelijkheid om flink aan de markt te timmeren.
mijn ervaring met nieuwsgroepen is zeer beperkt dus daar kan ik geen oordeel over geven.
Verder bevalt internetplusbellen me zeer goed, voor degene die veel belt naar vaste nummers en een stabiele internetverbinding wil is het een mooie oplossing met vele mogelijkheden.
Heb het sinds eind maart en heb er maar 1 nadeel aan ondervonden en dat is dat bij p2p tv en programma's zoals e-mule je het aantal connecties moet beperken ivm de bandbreedte die over moet blijven voor telefonie.

ben een tevreden gebruiker, maar hoop dat kpn nog iets doet in combi met mine tv

goed te horen  lezen dat internetbellenplus goed bevalt, ik heb het besteld ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster