Het grote Lyngdorf topic

Started by garmtz, February 18, 2006, 09:51:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Charlemagne

Quote from: Antoine on November 18, 2011, 10:26:59
http://www.lyngdorf.com/content/view/116/35/

Dankjewel! Ik had op de website een search gedaan naar 'firmware', maar ik had deze link niet gevonden. De vraag blijft of de update van betekenis is. Er staat geen toelichting bij. Mijn apparaat functioneert geheel naar tevredenheid met firmware 3.7. ChM
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

Deleted User

Het lijkt er op dat BGG geen dealer meer is van Lyngdorf.... Hun website vermeld geen link meer.... Het valt ook op dat www.lyngdorf.nl en www.lyngdorf.be uit de lucht zijn.... wat is hier aan de hand.. :blink:

Staaled

Zou best kunnen dat Lyngdorf in het vervolg direct gaat.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

BuSpu


bmateijsen

Wij zijn als winkel een andere koers gaan varen en hebben besloten afscheid te nemen van een aantal merken waaronder Lyngdorf.

Er zijn overigens geen wijzigingen in de distributie van Lyngdorf voor de benelux.

Groet,

Bjorn

M

Quote from: bmateijsen on January 22, 2012, 19:23:21
Wij zijn als winkel een andere koers gaan varen en hebben besloten afscheid te nemen van een aantal merken waaronder Lyngdorf.

Er zijn overigens geen wijzigingen in de distributie van Lyngdorf voor de benelux.

Groet,

Bjorn
Wij zijn als Beter Beeld en Geluid zeer trots onzelf als eerste dealer te noemen van Lyngdorf in Nederland!  Cool

En jullie waren nog zo blij toen???
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

VlisChris

Mag ik benieuwd zijn waar die nieuwe koers uit bestaat Bjorn en Garmt?
Moeten we dat als positief, negatief, of neutraal opvatten?
Is die nieuwe koers ingeslagen ten tijden van het in gebruik nemen van jullie nieuwe deel van de winkel?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

bmateijsen

Quote from: Christiaan S on January 22, 2012, 20:25:45
Mag ik benieuwd zijn waar die nieuwe koers uit bestaat Bjorn en Garmt? 

Een andere koers ;). En dat is een zeer positieve verandering. Wij proberen voortdurend goed te kijken naar onze zaak en de wijze waarop klanten ons waarderen en vinden. Daar hoort ook bij dat je continue kijkt naar je assortiment en de wijze waarop wij onze markt willen benaderen.

QuoteMoeten we dat als positief, negatief, of neutraal opvatten?
Is die nieuwe koers ingeslagen ten tijden van het in gebruik nemen van jullie nieuwe deel van de winkel?

Heeft niet alleen te maken met een nieuw deel in onze winkel, maar dat maakt wel dat we ons zelf veel beter kunnen presenteren.

Groet,

Bjorn

R

Interessant, nog andere merken die afvallen, of worden toegevoegd?

Martijn M

bmateijsen,

Christiaan S stelt een vraag die je als verkoper uitnodigt je filosofie te delen; mijns inziens een uitnodiging die je als verkoper met beide handen moet aanpakken. Je geeft echter niet echt antwoord op zijn vraag. Een gemiste kans. Take two?  :)
Dutch & Dutch

LittleNinja

Wat betekent dit voor de klanten die Lyndorff bij jullie gekocht hebben? Welke ondersteuning mogen jullie nog verwachten van de fabrikant? Etc..

Ik vind het een bijzondere beslissing.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

tom1056

Ik begrijp de spanning die dit topic op dit moment in zich heeft maar ben als nieuw lid eigenlijk benieuwd naar iets heel anders: ik overweeg een Lyngdorf TDAI2200 aan te schaffen maar ben benieuwd of iemand wat kan zeggen over zijn kwaliteit als DAC t.o.v. (bijvoorbeeld) de moderne asynchrone usb-modellen. De TDAI2200 stamt toch al weer van een paar jaartjes terug en er is veel gebeurd op dit gebied de laatste tijd.

gr,
Tom

bmateijsen

Quote from: LittleNinja on January 24, 2012, 00:44:23
Wat betekent dit voor de klanten die Lyndorff bij jullie gekocht hebben? Welke ondersteuning mogen jullie nog verwachten van de fabrikant? Etc..

Wij blijven natuurlijk voor onze klanten de ondersteuning leveren zoals dat hoort. De relatie met de importeur van Lyngdorf is uitstekend en dat zal ook niet wijzigen.

QuoteIk vind het een bijzondere beslissing.


Een bijzondere beslissing is het zeker, maar deze is ook weloverwogen genomen.

Groet,

Bjorn

bmateijsen

Quote from: R on January 23, 2012, 23:17:15
Interessant, nog andere merken die afvallen, of worden toegevoegd?

Dit lijkt mij niet het topic waarin we dit zouden moeten behandelen. Als er vragen zijn mail of bel gerust!

Quote from: keyser on January 23, 2012, 23:34:58
bmateijsen,

Christiaan S stelt een vraag die je als verkoper uitnodigt je filosofie te delen; mijns inziens een uitnodiging die je als verkoper met beide handen moet aanpakken. Je geeft echter niet echt antwoord op zijn vraag. Een gemiste kans. Take two?  :)

Voor zover ik zie beantwoord ik zijn vraag, want onze filosofie is niet gewijzigd!
Wat we wel hebben gedaan is goed gekeken naar ons producten assortiment en daar actie op ondernomen.

Laten we dit topic gewoon houden voor Lyngdorf vragen en antwoorden. Het is nog steeds een prachtig product!

Groet,

Bjorn

P.S.: Het kan voorkomen dat we op het forum niet snel reageren omdat bijv. de post simpelweg niet is gezien. ;) We houden namelijk niet alle posts bij op het HTforum, als er specifiek vragen zijn, schroom niet om contact op te nemen!

edonck

Weet iemand waarom de site nog steeds uit de lucht is? Komt er een verandering in producten waardoor de hele site dient te worden aangepast?

Charlemagne

Quote from: edonck on January 25, 2012, 13:18:15
Weet iemand waarom de site nog steeds uit de lucht is? Komt er een verandering in producten waardoor de hele site dient te worden aangepast?
Wat ik gehoord heb is, dat Peter Lyngdorf zelf naar de komende ISE beurs te Amsterdam komt om zijn nieuwe producten te showen. Het zou kunnen dat het gebeuren rond de website daarmee samenhangt. Het gaat vooral over de nieuwe Lyngdorf/Steinway-lijn die gepresenteerd gaat worden. Maar wie weet heeft hij verrassingen in petto. Ik heb hem wel eens ontmoet. Hij is een heel aanspreekbare man die gewoon antwoord geeft op allerlei vragen. Dus op naar de ISE en het gewoon aan hem vragen. ChM
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

edonck

Is er al iets bekend over mogelijke nieuwe Lyngdorf producten welke op de beurs bekend zijn gemaakt?
Sponsors????

bmateijsen

Quote from: edonck on February  1, 2012, 13:23:06
Is er al iets bekend over mogelijke nieuwe Lyngdorf producten welke op de beurs bekend zijn gemaakt?
Sponsors????

Er is niets bekend gemaakt op de beurs, althans op de ISE draait alles omtrent Steinway Lyngdorf, wat echt waanzinnig klonk!

R

Dat klonk inderdaad bizar goed!! Wat een ruimtelijkheid.

Nahpets

Quote from: bmateijsen on February  2, 2012, 07:48:59
Er is niets bekend gemaakt op de beurs, althans op de ISE draait alles omtrent Steinway Lyngdorf, wat echt waanzinnig klonk!


Steinway vorig jaar gehoord in België op de show, geweldig!
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

LittleNinja

Ik zag op de stand ook een surround processor staan van Steinway Lyndorf...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

bmateijsen

Quote from: LittleNinja on February  4, 2012, 13:49:53
Ik zag op de stand ook een surround processor staan van Steinway Lyndorf...

Die is er al vanaf het begin van Steinway Lyngdorf... ;)

Spijkie

Als alles goed gaat, en dat is wel te verwachten, volgende week een luisterafspraak bij BBenG althans voor mijn vader  :pompom:

Tot dan heren!

Groeten,
Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

bmateijsen