Het grote Lyngdorf topic

Started by garmtz, February 18, 2006, 09:51:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

Nog steeds:

our website is currently offline

We are upgrading our website. Please expect us to be online again Thursday 15 July 2010



Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

coned (banned)

Quote from: garmtz on May 30, 2009, 11:17:49
Eigenlijk eindelijk eens gedaan wat ik altijd al wilde doen: een visuele voor- en na-meting van RoomPerfect. Dit is bij een klant thuis met een TDA 2200 en een normale subwoofer met crossover bij 70 Hz. Eerst de voor-meting, daarna de na-meting.

ik krijg de DD's ook zo strak gecalibreerd, vaak doe ik het meeste al met de globale parameters en daarna pas met de equi schuivers
je ziet met lyngdorf dat de signatuur van de ruimte er nog niet volledig uit is (de scherpe kantjes), de grote bulten zijn er wel uit, de scherpe kantjes blijven
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

bmateijsen

Quote from: Xander32 on July 15, 2010, 20:57:08
Nog steeds:

our website is currently offline

We are upgrading our website. Please expect us to be online again Thursday 15 July 2010



Sander.

Het is verder niets om ongerust over te zijn, wij hebben contact met de webmaster van de Lyngdorf website en helaas duurt de update voor de website langer dan verwacht. Dat is dan ook de betrouwbare bron van Garmt ;)

Groet,

Bjorn

Xander32

Quote from: bmateijsen on July 15, 2010, 21:29:28
Het is verder niets om ongerust over te zijn, wij hebben contact met de webmaster van de Lyngdorf website en helaas duurt de update voor de website langer dan verwacht. Dat is dan ook de betrouwbare bron van Garmt ;)

Groet,

Bjorn
Ze zijn er weer. Ik vraag mij wel af waar ze betreft hun site zo lang mee bezig zijn geweest - de lay out is :-X.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Dirk

Quote from: Xander32 on July 18, 2010, 10:10:04
Ze zijn er weer. Ik vraag mij wel af waar ze betreft hun site zo lang mee bezig zijn geweest - de lay out is :-X.


Sander.
??
ik zie op Lyngdorf.com nog steeds dezelfde melding
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

S@m

Quote from: Xander32 on July 18, 2010, 10:10:04
de lay out is :-X.

Waarschijnlijk hebben ze dit zelf ook gevonden en zijn ze weer opnieuw begonnen...

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

S@m


Dirk

Quote from: Xander32 on July 18, 2010, 10:25:45
Bij mij doet die het wel:
http://www.lyngdorf.com/component/option,com_frontpage/Itemid,93/


Sander.
die link doet het idd wel, maar de hoofdpagina niet...dus ik denk (hoop eigenlijk) dat ze nog niet helemaal klaar zijn
wat mij ook opvalt : de "news" sectie bevat nog steeds het (erg) oude nieuws met een laatste nieuwsfeit van ergens in 2009 (!?)...niet echt hoopgevend na een upgrade van je website
en de melding die blijft staan op Lyngdorf.com maakt het er ook niet echt duidelijker op  :confused:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Xander32

Quote from: S@m on July 18, 2010, 10:36:16
Waarschijnlijk een 'oude' (cache) pagina. www.lyngdorf.com is tijdelijk uit de lucht...
Ik zie `t -  :withstupid:.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted member

De oude site is weer in de lucht via www.lyngdorf.com. Geen wijzigingen, dus wellicht was het slechts een technische upgrade van de software. Of ze hebben besloten dat 't allemaal te lang duurde en de oude site weer teruggezet.

bmateijsen

Quote from: Antoine on July 19, 2010, 09:52:07
De oude site is weer in de lucht via www.lyngdorf.com. Geen wijzigingen, dus wellicht was het slechts een technische upgrade van de software. Of ze hebben besloten dat 't allemaal te lang duurde en de oude site weer teruggezet.

Het was enkel een upgrade de website en niet van producten.

Staaled

Quote from: Antoine on July 19, 2010, 09:52:07
De oude site is weer in de lucht via www.lyngdorf.com. Geen wijzigingen, dus wellicht was het slechts een technische upgrade van de software. Of ze hebben besloten dat 't allemaal te lang duurde en de oude site weer teruggezet.
ut kost een paar centen maar dan heb je ook wel ................hetzelfde P
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

edonck

Goedenavond,

Als er geen update van de producten is dan wil wel heel graag weten waarom de cd-1 niet meer wordt gemaakt, dit zonder melding van een opvolger...
Ik hoop niet dat ze er helemaal mee stoppen.

bmateijsen

Goede vraag, die hebben wij ook gesteld, maar geen echt antwoord op gekregen nog.

Quote from: edonck on August 25, 2010, 22:00:01
Goedenavond,

Als er geen update van de producten is dan wil wel heel graag weten waarom de cd-1 niet meer wordt gemaakt, dit zonder melding van een opvolger...
Ik hoop niet dat ze er helemaal mee stoppen.

eddy135

..er zijn wel meer firma's die stoppen met cd-spelers; om begrijpelijke redenen. ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Staaled

Quote from: eddy135 on August 26, 2010, 08:15:54
..er zijn wel meer firma's die stoppen met cd-spelers; om begrijpelijke redenen. ;)
ja maar die hebben/brengen dan wat beters. :P
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Shorty

Quote from: eddy135 on August 26, 2010, 08:15:54
..er zijn wel meer firma's die stoppen met cd-spelers; om begrijpelijke redenen. ;)

Je bedoelt: Lyngdorf is misschien bezig met een streaming audio dingetje?  :inlove:

VrGr,

Bart J.

Staaled

Quote from: Shorty on August 27, 2010, 16:01:51
Je bedoelt: Lyngdorf is misschien bezig met een streaming audio dingetje?  :inlove:

VrGr,

Bart J.
Ik hoop van niet. :devil:

Moet zijn : Roomperfect surroundprocessor met netwerk-audio. 8)
Maar ze willen maar niet gehoorzamen daar. :nowink:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

eddy135

Dat zou wel de meest logische stap kunnen zijn... :plain:

We wachten af...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Dirk

Quote from: Hipster on August 27, 2010, 17:01:09
Moet zijn : Roomperfect surroundprocessor met netwerk-audio. 8)
...zolang het maar zwart is en het display uit kan  O0
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Deleted member

Om heel eerlijk te zijn verwacht ik niet meer zo veel uit Lyngdorf. :( Ik hoop van wel maar de tekenen zijn niet bepaald positief en ik denk dat je eerst een nieuw product introduceert voor je het oude uit de handel haalt.

beunky

Volgens mij doen ze er goed aan zich te concentreren op datgene waar ze het beste in zijn: fenomenale versterkers bouwen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

bmateijsen

Quote from: Antoine on August 27, 2010, 18:13:47
Om heel eerlijk te zijn verwacht ik niet meer zo veel uit Lyngdorf. :( Ik hoop van wel maar de tekenen zijn niet bepaald positief en ik denk dat je eerst een nieuw product introduceert voor je het oude uit de handel haalt.

Heb hoop.... inmiddels weten wij wel wat meer van de achtergrond en inmiddels weten we ook wat er nog op de rol staat ;).