prijs marantz 8300(regio vrij)

Started by jeroen_pijl, October 30, 2002, 19:45:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroen_pijl

hoi ik ben op zoek naar een nieuwe dvd speler wat gaat deze speler kosten ?

:)JP

J.A.F._Doorhof

Perfecte speler, heb er ook zelf één aangeschaft.
Prijs ligt op € 2299,00.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_pijl

hoi

dat is toch wel veel geld ik wacht nog eventje,s af wat jij van de speler vindt in vergelijking met de pioneer 747 die een stuk goedkoper is.

jeroen

Robbo

Ik vindt het ook aardig veel geld voor een speler.  Voor dat geld koop je bijv. een Denon 3800 en houd je nog geld over voor een zelfde kwaliteit SACD speler.  Maar ja, als je alles in een wilt......


Rob

J.A.F._Doorhof

De Marantz hebben we al een keer goed beluisterd en helemaal uit elkaar gehad.

De speler is ten eerste een absolute TANK, is verschrikkelijk audiofiel gebouwd, met 2 aparte voedingstrappen, prachtige afschermingen van de DACS en voedingsgedeeltes, een verschrikkelijk stijf chasis, en klinkt VELE malen beter dan de Pioneer series en bokste zelfs de Denon 1600 met alle mods op zijn sloffen weg. het MPEG-2 board is gelijk aan de Pioneers maar daar stopt ook de volledige vergelijking.

Ik heb ook zitten twijfelen tussen de Denon en Marantz, maar koos toch voor de Marantz, dat is een beetje een gut feeling, en het feit dat ik op dit moment persoonlijk meer vertrouwen heb in Marantz dan in Denon qua ondersteuning in de toekomst.

Tevens wil ik dus inderdaad ALLES in één speler hebben, heb ook zitten te denken aan een Meridian loopwerk en een Sony SACD speler, dit kan in mijn geval omdat ik 2x een 5.1 input tot mijn beschikking heb, maar geloof toch meer in alles in één apparaat.

Ik denk dat de Marantz niet al te duur geprijsd is, je moet echt kijken wat je ervoor krijgt, natuurlijk koop je al een DVD-A/SACD speler van Pioneer voor onder de € 1000,00 maar ja, je wilt toch wel optimaal kunnen genieten van DVD-A en SACD en geloof me de goedkopere spelers klinken analoog uit knap beroerd in vergelijk met een high-end speler. Digitaal uit is vaak dik in orde maar de kneep zit hem in het gebruik van de juiste voedingen en de DACS, dat is bij de duurdere spelers gewoon VEEL beter in orde. Vandaar.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_pijl

hoi

puur naar het video gedeelte en dd/dts is het verschil dan ook nog zo groot in vergelijking met pioneer/denon of blinkt de marantz puur uit in het weergeven van cd/dvd-a/sacd

:) ??? ;)


J.A.F._Doorhof

Het loopwerk en chasis + voeding zijn ook ZEER belangrijk voor de digitale weergave, dus ook dat zal beter zijn.

Ik kan hem volgende week goed testen op alle vlakken, want dan staat hij tussen mijn systeem.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

albert

ik heb deze speler ook besteld (12 weken geleden). Ik krijg em eindelijk volgende week, tenminste dat hebben ze me gegarandeerd. Zeg Frank, is deze speler standaard regiovrij? En zo niet, wat kost het bij jullie om dit te laten doen?

Groeten,

Albert

J.A.F._Doorhof

Albert,

Het regiovrij maken moet ik voor je uitzoeken.
Maar mag geen probleem zijn, laat me dat aub even weten als je de speler hebt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vincent

Je moet hem inmiddels nu hebben aangezien ik hem dee week ook heb binnengekregen in het gold. Als mijn PJ is gearriveerd metten eventjes uittesten. (alleen S video maar toch :D ) En dan sparen maar eerst een goed scherm :)

Greetz

Vincent

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview