AllStar's HT

Started by AllStar, February 12, 2006, 11:06:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AllStar

Het moet er dan toch maar van komen . . . mijn HT op het forum  ::)

Ik zal jullie niet gaan vervelen met een enorm lang verhaal, pics hebben de voorkeur hier heb ik gemerkt  ;)

Het begon allemaal met de TFT tv, dat was een leuk begin. Niet lang daarna kocht ik een all in one home cinema setje. Die heeft het vrij lang volgehouden, maar begon kuren te vertonen. Dat vond ik een mooi moment om het eens goed aan te pakken . . .  :D

Afmetingen kamer:


Kan helaas niet de hele ruimte gebruiken, moet er ook nog slapen en werken  ???

Goed, de foto's laten wel een goed beeld van de "verbouwing" zien, die nog steeds niet helemaal voltooid is:















2 van die dingen van de Ikea naast elkaar zetten is ook wel leuk:


En ja, het zijn 2 verschillende kleuren, maar vind ik wel grappig zo  ;D

Wat er nog moet gebeuren:
- Muur aan de rechterkant moet nog donker gemaakt worden, maar het stuckwerk is nog niet overal droog . . .
- Bioscoopstoelen: ga vanmiddag weer langs bij BSeated
- Héél misschien schuine plafond tot aan de balk donker maken
- Speaker kabels vervangen / wegwerken
- Nieuw meubel voor mn spulletjes

Toekomst plannen:
- Upgraden luidsprekers  ;)
- Héél misschien een beamer + scherm kopen

Goed, tot zover. Bedenk wel dat dit ook een budget-HT is, maar het is een leuk begin . . .  :D

Alle opmerkingen / tips zijn welkom  O0

reza

Hoi Allstar ;)

Ziet er leuk uit. Ik zou indd de speakers up-graden.
En als het even kan een beamer+scherm kopen, voor het echte bios effect

Wat voor stoelen ben je van plan te gaan kopen?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

AllStar

Quote from: reza on February 12, 2006, 11:11:14
Hoi Allstar ;)

Ziet er leuk uit. Ik zou indd de speakers up-graden.
En als het even kan een beamer+scherm kopen, voor het echte bios effect

Wat voor stoelen ben je van plan te gaan kopen?

Is het nou toeval, of reageer je altijd als eerste op mijn topics  ;D

Speakers zijn idd als eerste aan de beurt, wil beginnen met de fronts vervangen door zuilen, en zo steeds verder te upgraden. Ik ben alleen erg ongeduldig, vandaar dat ik deze set gekocht heb, als ik iets in mijn hoofd heb, moet het er zo snel mogelijk komen, no matter what . . . Dat is niet altijd het beste om te doen, ook in dit geval niet, maarja . . .  :P

De stoelen, euhm . . . de Red Longneck. Heb er al in gezeten, en vond ze wel fijn zitten, zeker omdat ze een hele hoge rug hebben, ben zelf niet klein, dus dan is dat wel fijn.

Plaatje:

reza

Ik weet niet wat ze moeten kosten hoor bij Be-seated, maar GT-Design heeft ook een hele partij stoelen opgekocht. En die lijken wel een beetje op die stoelen waar jij naar gaat kijken/kopen.

En die kosten geloof ik maar 40 euries :P

En met dat posten! Tja ik post gewoon veel ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

AllStar

Ik heb dat topic inderdaad gezien . . .

Is misschien ook wel een optie ja, Venlo is voor mij alleen 150 km rijden  :'(

reza

Quote from: AllStar on February 12, 2006, 11:23:15
Ik heb dat topic inderdaad gezien . . .

Is misschien ook wel een optie ja, Venlo is voor mij alleen 150 km rijden  :'(
Volgens mij komt hij ze ook brengen!? Maar daarvoor zou je met Ge contact op moeten nemen!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

AllStar

Quote from: reza on February 12, 2006, 11:25:43
Volgens mij komt hij ze ook brengen!? Maar daarvoor zou je met Ge contact op moeten nemen!

Mailtje inmiddels verstuurd  ;) :D

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

AllStar

Zo, net even alles netjes aangesloten, en even een mini luistersessie gehouden . . . Klinkt nu echt heel anders, komt natuurlijk door het laminaat . . .  ::) Ben zeker niet ontevreden  8)

jowi

#9
Ziet er mooi uit Allstar, nu met die vloer en dat grijs 8) en de boel een beetje opgeruimd... netjes hoor!

Maarreh... waarom zou je in godsnaam van die biosscoop stoelen erbij willen... die bank lijkt me perfect om films in te kijken. Zou ik lekker zo houden als ik jou was. Ik heb trouwens nooit begrepen waarom mensen persé bioscoop stoelen in hun huis willen... En dan kun je dat geld daarvoor bij je nieuwe projector leggen ;)

reza

De stoelen zijn voor het speciale effect Jowi ;) ( en het bios gevoel)

Maar je hebt wel gelijk, een stoel zit nooit zo lekker als een heerlijke bank!! Waar je languit op kunt gaan liggen!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

AllStar

#11
Ik betrapte mezelf er net ook op . . . lag lekker muziek te luisteren op de bank. Maar goed, we zien wel. Wil nu iig snel een mooi meubel, en de muur aan de rechterkant moet nog in de latex, waarschijnlijk 2 x. Ben benieuwd hoe het er dan uit gaat zien, want dan is het HT hoekje zo goed als voltooid  :D

Oh en euhm Jowi, volgens mij lijkt de kleur die ik de muren gegeven heb best wel op de kleur die jij gebruikt heb  ;) Als ik jouw foto's niet gezien had, had ik het nooit gedaan denk ik, dat is een soort inspiratie bron geweest  ;)

AllStar

#12
Kleine update:

Van 2 van die DVD dingen een soort kastje gemaakt:



:D

Ben van plan er nog 2 bij te kopen, en dan de kleuren precies andersom te doen  :)