Vraagje mbtr DVDboxoffice.com

Started by B. Kuiper, October 28, 2002, 17:23:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B. Kuiper

Heb nu een keer bij DVDsoon R1's besteld, wil nu eens bij dvdboxoffice gaan proberen. Er staat mij bij dat DVDboxoffice een magazijn binnen de EU handhaaft, waardoor een order bij dit bedrijf als order binnen de EU wordt afgehandeld. Kan iemand dit bevestigen?

Bvd

Bas
"Always a little further"

Phantone

Ik kan je niks vertellen over een magazijn in de EU, maar ik weet wel dat ze af en toe rete traag zijn met verzenden.

Zo heb ik die Queen Greatest Video... DVD besteld en die is nog niet verstuurd, das nu 2 weken geleden! :(

Het vervelende is dat je niet kan zien of ze de DVD op voorraad hebben.

Ik neem aan dat ze met pre-orders wel gewoon optijd zijn met versturen.
Verders versturen ze netjes per stuk in blanco enveloppen en doen ze er bij mij meestal 12 dagen over om aan te komen.

bmateijsen

ik bestel regelmatig bij dvdboxoffice.. en vaak worden de dvd's vanuit frankrijk gedistrubueerd.. scheelt weer invoerrechten en BTW!

Groet Bjorn

Adamski

Hoi,

Ik bestel ook regelmatig DVD's bij dvdboxoffice. ervaringen zijn goed (zelfs een pakket weggeraakt, ok je moet 8 weken wachten voordat ze er iets mee doen, maar zonder verdere vragen hebben ze het pakje nogmaals verzonden.)

waarom stel je de vraag niet direct bij hun??
adres is volgens mij [email protected]

krijg je waarschijnlijk een mailtje terug van Shanice ;D (heb al redelijk veel mail verwisselt met haar ;)

groet,
Jacco


B. Kuiper

Had ik eigenlijk natuurlijk gelijk moeten doen  ;D Maar het is ook goed om ervaringen te horen van mensen hier. En zo ter horen is het goed zaken doen met ze.
"Always a little further"

MrPink

DVDBoxoffice werkt prima. Het voordeel is ook dat de prijs die je ziet ook de prijs is die je uiteindelijk betaalt (afhankelijk van de koers van de Canadese dollar). Je moet er misschien wat langer voor wachten (meestal een week of 2 in totaal), maar goede prijzen en service.

Groetjes,
Oscar

jankees

Bijzonder goede ervaringen met DVDboxoffice. Mijn bestellingen kwamen uit Scandinavie, ik meen uit Zweden. Nul zendingen onderschept door de douane. Meestal duurt het een goede week voorrdat je je bestelling in huis hebt. Over het algemeen prima prijzen en....gratis thuisgezonden.

thommy

Hier ook maar alleen goede ervaringen met boxoffice,

prima prijzen, dito service , leveringstermijn van 10 a 12 dagen.

Op het pakje staat een adres uit Frankrijk, geen problemen met douane.

Toch 1 minpuntje, op hun site karig met informatie over beeld en geluid over de desbetreffende DVD titel, maar daarvoor ga ik meestal even bij amazon kijken.

Aanrader!!

Mvgr
Yves.

Henk

Ik heb er ook al aardig wat DVD's besteld. Je kunt echter niet online zien of een titel op voorraad is. Als ie dat niet is kan het bij hun namelijk vrij lang duren voordat je 'm binnen hebt (ik heb nog een DVD-Audio titel op backorder staan sinds 2 juni 2002...).

Joep Hogenhout

#9
Volgens mij is Play.com nog goedkoper als dvdboxoffice.com en bij hun is het verzenden ook gratis.

Bv. Lord of the rings collectors edition met beeldjes is bij hun 32,99 Pond
Bij de free record shop kost hij 74,99 Euro

Dat scheelt volgens de Euro calculator http://home.planet.nl/~mun/vme/eurocalc/home.htm

Dat scheelt 22,27 Euro. ;) :o
;D

MrPink

Ik volg het niet helemaal... Als ik de test doe met de R1 Extended Version:

DVDBoxoffice = €38.28
Play.com = £25.99 = €42.36

Groetjes,
Oscar

Joep Hogenhout

#11
Die gift set met beeldjes is bij boxoffice 112,95 dollar???

Ik heb het over de regio 2 versie, dat was ik ff vergeten te vermelden.

Joep

MrPink

Maar DVDBoxoffice verkoopt de R2 versie niet, dus dat is wat lastig vergelijken...

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

En DVDboxoffice gebruikt Canadese $.
MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Plus het feit dat de R1 Collector's Edition veel meer bevat dan de R2 versie, bijvoorbeeld de National Geographic DVD en trading cards (en een betere DTS track ;)).
Qua prijs scheelt dat dan inderdaad zo'n €20.

Bij DVDBoxoffice R1 CE = €72.88
Bij Play.com R1 CE = £46.99 = €76.59

Bij Play.com R2 CE = £32.99 = €53.77

Groetjes,
Oscar