xXx (Triple X)

Started by B. Kuiper, October 27, 2002, 12:46:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cijfers

flop
10 (21.3%)
4
0 (0%)
5
0 (0%)
6
6 (12.8%)
7
12 (25.5%)
8
15 (31.9%)
9
2 (4.3%)
10
2 (4.3%)

Total Members Voted: 47

Goverias

Inderdaad zijn de stunts zwaar overtrokken. Verhaal zelf was ook niet veel. Niet mijn smaak. Ik geef er een 6 voor.

searcher

Quote from: Goverias on March 22, 2003, 13:51:21
Inderdaad zijn de stunts zwaar overtrokken. Verhaal zelf was ook niet veel. Niet mijn smaak. Ik geef er een 6 voor.

Ik heb de film al een cijfer gegeven toch ben ik benieuwd naar de superbit versie m.b.t de beeldkwaliteit.
Overigens vind ik de scene met de lawine perfect en altijd goed voor een demo.

m.v.g searcher



neptune

Als je alles serieus neemt is het een zeer matige film , maar als je het als een lachfilm bekijkt is het zeer komisch :)
zet hier iets neer

Scarp

Hey, staan d'r nou een setje TagMclaren F1 Avantgarde speakers in die film? Chapter 15 op 58 minuten. Rechts achterin de slaapkamer.

Raymen

Heb deze zelf ook ,en ja je moet er  niet bij nadenken,gewoon kijken verstand op nul.

En dan is dit gewoon een lekkere film.

8/10

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Mark Beerens

Gatver wat is dit een draak van een film zeg. Ik heb niets tegen over-the-top actie. Ben immers ook een James Bond fan, maar ik kan Vin Diesel niet luchten of zien. Wat een talentloze knakker. Het beeld en geluid waren prima, maar voor mij is deze film het levende bewijs dat een goed verhaal en met name hoe dit verhaal wordt vertaald door de acteurs nog altijd het belangrijkste is. Ik heb hem halverwege afgezet, maar omdat ik vind dat je een film niet goed kunt beoordelen als je hem niet helemaal hebt gezien, ga ik toch nog een poging wagen. Of het zal lukken is een tweede  ;D. Wat een quasi-newstyle JB crap!
:: Mission 753 :: Arcam Diva A85 + P85 :: Marantz CD-16 :: Eichmann Six :: Nordost Flatline Gold MKII ::

Benco

Een namaak Bond ? In zeker zin wel , coole kerels , snelle wagens , mooie vrouwen en zwaar overdreven aktie scenes ... slecht ?  ach neen zo slecht was hij niet gemaakt , als je naar Bond kijk doet die ook in iedere film 10 dingen waarbij iedere normale mens denk 'dat kan niet , nu moet hij echt dood zijn' maar ja het is  nu eenmaal zo , geluid en beeld was ok ...
Mms een idee voor Mike Eyers om  een qQq te maken  ?

This Game

Tis jammer dat ze zo'n goedkope imitatie corvette gebruiken om van de brug te rijden, hadden ze wel ietsjes netter mogen maken dat plastic ding.
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

Tube-freak

Vond het een erg vermakelijke film.  Heb wel de Superbitversie.  Ik vond het geluid goed en het beeld was ook okee.  Vooral in het begin als rammstein de kamer in knalt vond ik meteen als een goede scene....

Ik ben van het type die de fouten in de film (meestal) nooit ziet dus ik erger me er dan ook niet aan.  Het was me niet opgevallen dat het een nep corvette was bijvoorbeeld.  Sowieso vind ik al snel een film leuk moet wel heel slecht zijn wil ik het niet kijken.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai