Pioneer 1:1 settings voor VGA

Started by J.A.F._Doorhof, February 1, 2006, 09:36:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Speciaal voor de mensen met de 435

De DVI input gebruikt standaard 480p/720p/1080i timings en geen 1:1 pixel mapping.

De VGA input gebruikt wel 1:1 pixel mapping

Gebruik daarvoor op de PEP :de standaard 1024x768 60Hz output.

En gebruik op de plasma:
- Position: H+17, V+3
- Clock: +4

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Maks

Hoi frank,

Ik heb deze plasma en ben van plan om de PEP te kopen. Daarnaast heb ik ook een sharp XVz-9000. Hoe kan ik de PEP het beste aansluiten op deze 2 displays om het maximale uit de PEP te halen.

Morgelijkheid 1
- vga uit PEP naar vga pio 435
- mijn xvz-9000 heeft geen hdmi in, moet ik deze dan ook via de vga uit van de PEP aansturen? Zo ja hoe doe ik dat en met welke goeie kabel?

Mogelijkheid 2
- vga uit PEP naar vga in van xvz9000
- hdmi uit PEP naar hdmi in van pio 435

Mogelijkheid 2 zou het mooiste zijn, alleen dan gaat dat pixelmapping niet op en volgens jouw topic is dit veel beter, wat is en wat doet pixel mapping nu eigenlijk precies???


Ik hoor het graag van je wat ik het beste kan doen.........

Alvast bedankt voor je reactie!
Gr.
Maks
JVC-N9, Panamorph DCR, IVisions Tab tensioned 21:9 screen (145x330), Klipsch THX-Ultra 2 - 9.2.4, JVC Exofield, Samsung 98QN90a, Oppo BDP-203, Zidoo UHD 3000, Madvr Envy, Marantz AV8805, Marantz MM88077, Marantz MM8008,  Synology DS1813 en veel te veel dure kabels!

J.A.F._Doorhof

Je kan profielen aanmaken en dan gewoon switchen.
Zou de projector op HDMI aansturen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Maks

Hoi frank, bedankt voor je reactie, dus als ik het goed begrijp is de beste verbinding met mijn plasma via VGA out van de PEP. Geeft 1:1 pixelmapping dus het beste resultaat op mijn plasma?????

Maar hoe moet ik mijn projector aansturen, aangezien deze geen hdmi in heeft?

ik hoor het graag!
gr
maks

JVC-N9, Panamorph DCR, IVisions Tab tensioned 21:9 screen (145x330), Klipsch THX-Ultra 2 - 9.2.4, JVC Exofield, Samsung 98QN90a, Oppo BDP-203, Zidoo UHD 3000, Madvr Envy, Marantz AV8805, Marantz MM88077, Marantz MM8008,  Synology DS1813 en veel te veel dure kabels!

J.A.F._Doorhof

Mijn excusses dacht dat hij DVI had.
In dit geval word het dus wat moeilijker de Pioneer heeft voor 1:1 VGA nodig.
Dus je zou dan kunnen overwegen te switchen met een kabel achter de PEP.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Maks

Hoi frank, werkt zoiets met een vga splitter, of heb ik dan kwalitietsverlies naar beide displays, of moet ik steeds fysiek van kabel wisselen???

ik hoor het graag.
gr
maks
JVC-N9, Panamorph DCR, IVisions Tab tensioned 21:9 screen (145x330), Klipsch THX-Ultra 2 - 9.2.4, JVC Exofield, Samsung 98QN90a, Oppo BDP-203, Zidoo UHD 3000, Madvr Envy, Marantz AV8805, Marantz MM88077, Marantz MM8008,  Synology DS1813 en veel te veel dure kabels!

J.A.F._Doorhof

Nee, een splitter is altijd behoorlijk onderhevig aan verlies.
Extron levert wel zeer goede splitters, we verkopen ze al jaren ze zijn niet goedkoop maar zijn wel enorm goed.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jantje112

Je kan ook 1 van de 2 met een moomeboxje gebruiken? Dat is misschien wel goedkoper als een splitter

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview