FLINKE uitbreiding service ITC Computer Systems.

Started by J.A.F._Doorhof, October 26, 2002, 18:37:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Aangezien de ontwikkelingen op PC gebied met een steeds grotere snelheid gaan en de software releases en updates elkaar in razend tempo opvolgen hebben wij besloten vanaf heden een uitbreiding op ons service pakket te geven.

Vanaf heden zullen ALLE nieuwe PC's elk kwartaal mogen worden aangeboden voor een gratis checkup, bij deze checkup wordt de PC goed schoongemaakt (oa de voeding en fans), tevens zullen alle mogelijke updates geïnstalleerd worden van drivers en windows en nadien krijgt de klant een gratis upgrade / up to date advies.

Service en kwaliteit staan bij ons op nr. 1.

Op deze manier hopen we dit nog beter te kunnen waarborgen.

MvrGr.
J.A.F. Doorhof
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dick

Phoe, volgens mij gaat dat een heleboel tijd en werk kosten.. Maar je zal er ongetwijfeld lang over hebben nagedacht.. ;D In ieder geval denk ik dat heel veel mensen er dankbaar gebruik van zullen maken..Helaas woon ik te ver weg om mensen die bij mij komen, door te verwijzen naar jouw. ;)

Is in ieder geval een goed initatief..Tenminste, vind ik...En wie ben ik he..

MrPink

Inderdaad een prijzenswaardig initiatief! Ook ik woon te ver weg trouwens...

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Het is inderdaad een behoorlijk werk, maar ik denk dat in een tijd van gebrek aan service en persoonlijk contact (denk bv aan de grote ketens zoals Media Markt) dit een zeer goed speerpunt is voor ons bedrijf.

En vergeet niet, we boden al langer servicepacks aan met dit soort oplossingen, dus onze hele structuur is erop voorbereidt, het is nu alleen gratis voor iedereen die een PC bij ons koopt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Nog vergeten te vermelden, de garantie gaat van 1 jaar naar 2 jaar.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marc

Ondanks het feit dat ik ook te ver woon  :'( , wil ik evt. wel een pc kopen in Emmeloord. Vooral omdat het een pc moet worden waarmee ik probleemloos en snel al mijn videobanden kan overzetten op DVD. Het advies en de service zijn me wel zo'n tripje 1x per jaar ofzo waard.
Graag een offerte Frank.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Henk Knol

Frank,

Wellicht nog een tip. Als je bij elke pc een overzicht levert van de geinstalleerde drivers en de websites waar de updates gedownload kunnen worden, kan iedereen zelf snel de nieuwste drivers halen en installeren. Op zo'n manier lever je ook al extra service en kunnen de klanten die verder weg wonen zelf bepalen wat ze doen, langskomen of zelf installeren.
Verder is dit uiteraard een uitstekend initiatief. :) :)

J.A.F._Doorhof

Hi,

In principe leveren we overal de dozen bij, en op de faktuur staan de merken vermeld, de klant kan dus alleen al aan de hand van de faktuur de merken herleiden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview