Truelife Custom settings

Started by Remi, January 29, 2006, 17:50:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Remi

Hallo,

Ik heb sinds een week een PEP en loop tegen het volgende probleem.
Als ik probeer de custom settings van Truelife te veranderen (ze staan allemaal op 0) en ik type bv een 1 dan verlaat hij het menu en heb ik weer beeld. Op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om die getallen aan te passen.

Iemand enig idee hoe dat moet ?

groet,
Remi
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

Martin_M

Het is normaal dat 'ie het beeld laat zien want zo kan je controleren wat de resultaten zijn.
Als het goed is zie je in het display de huidige setting staan. Deze kan je dan met de cursortoetsen aanpassen.

Werkt dus net zoals de instellingen als contrast, brightness enzo.

Succes,
Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Remi

#2
Bedankt, Ik kan weer verder  :)
Achteraf heel logisch.
De interface is nog een beetje onbekent voor mij.
Ik vermoed dat ik nog wel meer beginners vragen zal hebben de komende tijd...

Ik dacht er nog aan met het maken van het topic om er boven te zetten "Noob question !"
Had ik het nu maar gedaan. Hehe  >:D

Ben tot nu toe wel heeeel erg tevreden met het resultaat van de PEP. Terug kijkend eigelijk schandalig wat m'n toch wel dure dvd speler er van bakte in vergelijking met de PEP.

Greetz,
Remi
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

Martin_M

#3
Mooi dat je verder kan.

Ik zat het vanavond nog even te bekijken. Als je bij de Tuelife instellingen staat moet je dus <OK> drukken om naar het beeld terug te gaan om af te kunnen stellen.

Even voor de duidelijkheid ;).

Bij ons moet de pixelperfect afstelling nog steeds gedaan worden. Vertikaal is 'ie helemaal goed maar horizontaal zit 'ie er een klein beetje naast.

Had je de pdf's al gevonden op de Pixel Magic site?
Nog niet 100% verhelderend maar al heel wat beter dan de meegeleverde handleiding ;)
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Remi

Als je die Pixel perfect uitvoert, overschrijft ie dan de Custom resolutie en de custom settings van Truelife ?
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

Martin_M

De pixelperfect instellingen maak je bij een eigen resolutie.
Bij mijn weten worden de Truelife instellingen niet overschreven want die zijn ingangs-afhankelijk (bron).

Ik heb hier zoiezo al twee extra resoluties voor Pal en NTSC. Ik wilde nl. op een vert. refreshrate van resp. 50.11 en 59.94 Hz.
Jammer dat je die dan wel altijd handmatig moet switchen (zijn nogal wat handelingen).
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview