2 accounts in outlook express

Started by VlisChris, January 27, 2006, 23:08:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

IK heb nu 2 accounts in outlook aangemaakt, met als bedoeling dat ik een postvak in voor het ene adres heb, en onder mijn andere mappen een tweede onafhankelijk postvak in voor het tweede account. Ik weet dat het mogelijk is, maar ik kan de optie nergens terugvinden.
Is er iemand die me verder kan helpen? Het is voor mijn ouders, en die zouden je erg dankbaar zijn als je het weet te vertellen :D

Christiaan
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

jeroen_B

met de optie "berichtregels"(onder extra) kun je emails die aan een bepaald emailadres gericht zijn in elke map doorsturen die je wilt. die map kun je ook zelf aan maken.

VlisChris

En dat gaat ook automatisch?
Het is namelijk dat mijn vader voor zijn werk en verenigingen elke dag echt heel veel te veel mail binnenkrijgt om dat nog leuk te vinden in je algemene familie-email inbox. En om dat nu elke keer te gaan overzetten: dan is het hele idee van het apparte account ook nutteloos :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

jeroen_B

hoi.
Berichtregels worden uitgevoerd zodra de email binnen komt in outlook. Je kunt dus zo alle mail gericht aan verschillende emailadressen naar bepaalde emailmappen sturen. Mits de regel goed ingesteld zul je die mail nergens anders meer zien.Je hoeft handmatig dus niets meer te doen. je kunt zoveel regels uitvoeren die je wilt. Ook bijvoorbeeld email van een bepaald emailadres rechtstreeks naar de prullenbak doorsturen. ;D

VlisChris

Geweldig.
Het is gelukt.
Dat scheelt ze toch weer een bak onnodige post in de mail ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.