Shootout Classé, TAG McLaren & Lexicon processoren

Started by Incognito, January 25, 2006, 13:36:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johnny_Bravo

Quote from: Teejoo on February 25, 2006, 17:33:00
Foei! Ik begrijp niet dat je zo'n belangrijke feature niet eerder gebruikt.

Ik heb mijn pre/pro nu 9 maanden, waarvan hij er 7 in de doos heeft gestaan i.v.m. een verbouwing  ;D >:D.

Ik wil ZEKER de TMREQ gaan gebruiken, vandaar ook mijn oproep aan een ervaren TAG gebruiker.

patrick_vdb

Hi,

Quote from: Blue-Eyes on February 24, 2006, 18:30:46
En dan te weten dat M&M zeer waarschijnlijk TMREQ uit hadden staan...

Dat is WEER een stap!

Logisch, want dat is een akoestische aanpassing (actief electronisch of passief) altijd, en daarmee niet direct inherent aan de Tag ;D ;)

QuoteDus ook een stuk dynamischer en meer geschikt voor dance en rock

Laat dat nu net twee muziekstijlen zijn die op veel CD's vaak totaal dynamiekloos zijn :-\

mvrg

Patrick



blue-eyes

Het is wel een future dat niet specifiek voor de TAG DP is, maar het zit er nu wel eenmaal op. Dus gebruiken!


Raphie. Die afspraak moet wel eens te maken zijn ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

stevieB

Quote from: Audiofiel on February 25, 2006, 17:37:34
Hoog tijd voor een upgrade van je filters. ;)

He Audiofiel,

Sorry voor de off thread, maar aangezien ik ook "draai" met een audience set van Dynaudio ben ik toch zeer benieuwd naar het upgraden van de filters!

Kun jij mij vertellen waar ze dit doen, zijn er luistermogelijkheden (voordat je alles veranderd?) Enne, hollanders, wat kost dat?

Ben namelijk ook aan het denken om eventueel over te stappen op contour......(maar mijn speakers bevallen prima, dus als ze met een "tweak" dynamischer zouden kunnen gaan klinken (dance/pop/film(actie)) is dat wellicht een betere (lees: goedkopere) optie!  ;D

Gr Stefan

PS Als mijn post helemaal  verkeerd staat verplaats hem dan aub naar de juiste thread  :-[
Under construction.....

Audiofiel

#354
Quote from: stevieB on February 28, 2006, 11:07:12
Sorry voor de off thread, maar aangezien ik ook "draai" met een audience set van Dynaudio ben ik toch zeer benieuwd naar het upgraden van de filters!

Kun jij mij vertellen waar ze dit doen, zijn er luistermogelijkheden (voordat je alles veranderd?) Enne, hollanders, wat kost dat?

Hoi Stefan,

Meer informatie over de door mij zelf uitgevoerde modificatie vind je hier en over het verschil in klank met de originele vind je hier.

Als je meer vragen hebt, kun je me ook een PM sturen. ;)


<<edit: even de links aangepast, link 2 zat er 30 topics naast >>
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.