Internet Explorer 7

Started by B.J., January 24, 2006, 14:17:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B.J.

Goed idee die tabs, vooral dat zoek venster rechts boven is ook erg origineel  ;D

Voor een beta is hij al wel erg rap!!


Robbo

Mooi ! 

Snel download en Firefox dumpen.   Het is zo irritant om elke keer als een website niet goed wil laden, IE weer op te moeten starten.

Ligt niet aan Firefox, dat weet ik wel  ;)

B.J.

1 browser is zeker fijner. Daarom heb ik ook IE tab. Elke site die niet werkt wordt in vervolg automatisch in die tab geladen  ;)

Mocht IE7 snel en fijn werken zie ik ook bijna geen reden om FF te blijven gebruiken. Alleen die extensies van FF zijn wel heeeeeel fijn en om de een of andere reden mis ik google bij de searchengines :o ;D





Roeland22

En waar kan ik em downloaden? ;D
Naim Supernait 2 - Naim ND5XS - Astin Trew AT3500+ - VPI Scout/Shelter 501 MK2/SutherlandPH3D - Audiophysic Tempo 25 - B&W P7 Wireless

Erik

ik wil toch eerst echt adblock kunnen gebruiken anders ga ik zeker niet over. Wel jammer dat Google als zijnde concurrent er weer buiten wordt gehouden of zou MS soms echt niet van Google gehoord hebben  ;) , ik gebruik eigenlijk nooit iets anders als google om te zoeken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ed-S

Hmmm, weet iemand de voordelen van IE7 ten opzichten van Firefox?, het lijkt nu wel of we met zijn alle zonder een reden 1 kant op rennen zonder bewust te zijn van de verschillen en voordelen (als die er al zijn).

ed
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

yulunga

Volgens mij is het grootste voordeel al genoemd (het feit dat meer pagina's compatible zijn met IE dan met Firefox...)

Zelf heb ik wel al een tijdje ie7 geinstalleerd en ontdekt dat er geen weg terug is. Gebruik nu dus firefox en voor sommige pagina's waarvan ik weet dat ze niet werken met firefox ga ik terug naar IE. De upgrade had voor mij niet gehoeven omdat ze nog steeds niet het principe van plugins kennen zoals firefox dat kent; en dat vind ik toch wel het grote voordeel van de laatste  ;D

Ed-S

dus moeten we niet direct met zijn alle 1 kant op moeten rennen en zelf bepalen of het wel een verbetering si, zeker als je nu hoort dat er geen weg meer terug is, echt bill weer  ;).

als het alleen maar is voor pagina's die niet in firefox op een juiste manier worden weergegeven van kun je net zo goed de oude IE gebruiken en hoef je speciaal IE 7 te installeren.

ed
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

blue-eyes

#8
Ook leuk als je bijbehorende documenten leest:

Quote
Technology Overview:
Microsoft® Internet Explorer 7 Beta 1
for Windows® Vista™
and Windows XP SP2



Internet Explorer 7
Making the Web Work for You


July 2005

Let op de datum ;) . En wij maar wachten op beta versies ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: Roeland22 on January 24, 2006, 16:09:36
En waar kan ik em downloaden? ;D

Met een goede zoekactie heb je erg veel hits....

Beetje meer moeite nemen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

B.J.

Ik zou wel beta 2 nemen en niet 1  ;)

yulunga

Quote from: Eds on January 24, 2006, 19:57:54
dus moeten we niet direct met zijn alle 1 kant op moeten rennen en zelf bepalen of het wel een verbetering si, zeker als je nu hoort dat er geen weg meer terug is, echt bill weer  ;).

als het alleen maar is voor pagina's die niet in firefox op een juiste manier worden weergegeven van kun je net zo goed de oude IE gebruiken en hoef je speciaal IE 7 te installeren.

ed

inderdaad. Als ik het nog een keer voor de keus van installeren had gestaan had ik gewacht tot hij officieel vrijgegeven was. De toegevoegde waarde is er bij mij niet en er zijn en na installatie zul je er achter komen dat er ook sites zijn die alleen werken met de laatste officiele ie-release, oftewel NIET 7 ...bummer.

blue-eyes

Ik vind het alleen jammer dat IE7 niet voor W2K uitkomt.............

Ik draai op al mijn PC's nog steeds met W2K ipv XP. En wil ik nog best wel een tijdje volhouden. Dus dan maar geen IE7 ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Tomaz

zozo, nog meer gejatte ideetjes van anderen om nog meer lekken te krijgen. succes ermee  O0

<= heeft al 4 jaar tabs in zijn browser!
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

Roeland22

Quote from: Blue-Eyes on January 24, 2006, 21:09:31
Met een goede zoekactie heb je erg veel hits....

Beetje meer moeite nemen ;)

Heb al vel gegoogled, maar overal is de download verwijderd (eerste kwartaal van januari komt officiële release vd beta of zo)  ??? ???

Naim Supernait 2 - Naim ND5XS - Astin Trew AT3500+ - VPI Scout/Shelter 501 MK2/SutherlandPH3D - Audiophysic Tempo 25 - B&W P7 Wireless

subsonick

Quote from: Tomaz on January 24, 2006, 22:29:22
zozo, nog meer gejatte ideetjes van anderen om nog meer lekken te krijgen. succes ermee  O0

<= heeft al 4 jaar tabs in zijn browser!

Net of andere browsers niet zo lek zijn als een mandje.

Het is gewoon logisch dat bij de meest gebruikte browser het meeste lekken naar voren komen.
HK AVR335, Wharfedale Diamond 9 set.

Robbo

Werkt de Beta 2 ook met een nederlandse XP ?

Welke bestanden gooi ik waar neer ?

B.J.

Quote from: Robbo on January 25, 2006, 17:49:38
Werkt de Beta 2 ook met een nederlandse XP ?

Welke bestanden gooi ik waar neer ?

Vast wel. Lees de .nfo met notepad kladblok maar.

Ed-S

Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

Tomaz

Quote from: subsonick on January 25, 2006, 09:14:33
Net of andere browsers niet zo lek zijn als een mandje.

Het is gewoon logisch dat bij de meest gebruikte browser het meeste lekken naar voren komen.

Dus de meest gekochte auto gebeuren ook de meeste dodelijke ongelukken mee? Slaat natuurlijk als een tang op een varken. Security by design hebben ze bij m$ nog nooit van gehoort. Als de schaapjes het maar kopen  ;)
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

jowi

Quote from: Tomaz on January 25, 2006, 21:27:00
Dus de meest gekochte auto gebeuren ook de meeste dodelijke ongelukken mee? Slaat natuurlijk als een tang op een varken. Security by design hebben ze bij m$ nog nooit van gehoort. Als de schaapjes het maar kopen  ;)
Ach gaan we die trieste kant weer op. Joh, jij bent van de pinguins, blijf daar lekker bij en STOP WINING. Ik hou niet van Frans Bauer, maar dat wil niet zeggen dat ik zonodig elke kans aan moet grijpen om Frans af te zeiken.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Movievault

voor degenen die hem graag zouden hebben.
Hier heb ik hem gezet voor download

http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=3VBF54WXQWZF20Z91GMPFATK27









<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

B.J.

Quote from: FrankG on January 25, 2006, 22:23:41
voor degenen die hem graag zouden hebben.
Hier heb ik hem gezet voor download

http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=3VBF54WXQWZF20Z91GMPFATK27

De installatie instructies voor de n00bs:

||===================================================================||
|| Installation Instructions:                                        ||
||===================================================================||
|| 1) Open the testroot.cer file and click on "Install Certificate"  ||
|| 2) Follow the Wizard, making sure  that you let the wizard        ||
||    automatically select the certificate store                     ||
|| 3) Run IE7-WindowsXP-x86-enu.exe !                                ||
||                                                                   ||
|| NOTE: You must be using a Genuine copy of Windows in order to     ||
||       install this build! If you are not, you can always change   ||
||       your XP Product Key to a valid 700-PID one. :)              ||



Hier een VEEL BETERE download link  ;D








jowi

Voor de échte puristen heb ik nog een véééél betere link...