Iscan hd(+) of iscan VP30 prestatie's tegenover de TAW Rock+

Started by diamant, January 23, 2006, 16:53:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

diamant

Ik heb met veel plezier 2,5 jaar met de TAW rock+ gewerkt op m'n 9'' barco, maar die is vorige week overleden.
Na veel tel. gesprekken met TAW in de USA komt het er op neer dat ze geen onderdeel meer hebben wat ik nodig heb en dat ik dus een upgrade naar de nieuwste rock moet doe voor een leuk prijsje:rond de 2500 dollar!!! echt niet!!
Nu ben ik op zoek naar iets anders en heb de iscan hd(+) of de vp30 versie! op het oog.
Kan iemand mij vertellen of ik in kwaliteit achteruit ga, ongeveer hetzelfde blijf behouden of ga ik er op vooruit!?

gr. robin

J.A.F._Doorhof

Ik heb eind van de maand nog een leuke inruil Crystalio voor je eventueel.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

diamant

Hoi, dank je voor het aanbod maar zit nu al een paar dagen achter elkaar op het net te zoeken en denk toch dat ik voor de nieuwe vp30 ga. maar er is nog niemand die me een duidelijk antw. kan geven op de vraag: hoe goed is de vp30 tegen over andere scalers?

iemand?????????????????

danielo

Quote from: diamant on January 23, 2006, 23:33:45
Hoi, dank je voor het aanbod maar zit nu al een paar dagen achter elkaar op het net te zoeken en denk toch dat ik voor de nieuwe vp30 ga. maar er is nog niemand die me een duidelijk antw. kan geven op de vraag: hoe goed is de vp30 tegen over andere scalers?

iemand?????????????????

Mischien een beetje laat, de callisto is op dit moment _zeker_ beter maar ook duurder, indien de vp30 zijn update krijgt zal denk ik de callisto nogsteeds beter zijn maar de vraag is hoeveel. Verder is levering van al die scalers nogsteeds een probleem op de vp30 na.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Da-lite

Hallo , ik ben hier nieuw en zou tegen van de zomer mijn eigen HT zaalltje in mekaar willen knutselen. Ik volg hier veel onderwerpen om uit bij te leren . Ik heb dit gevonden en misschien helpt dit een beetje. Hier maken ze een vergelijking van verschillende scalers . Dit is de link : www.spatz-tech.de/lumagen/lumangen.htm

http://www.spatz-tech.de/lumagen/lumagen.htm

Ik weet niet of dit gelukt is.
.Niet zo sterk in computers .

Henri ,
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

danielo

Hai,

De luma en dvdo vp30 zijn redelijk vergelijkbaar, die vergelijking is wat eenzijdig beide makers zijn veel online en kan je vragen stellen. Lumagen heeft aangegeven dat ze voor hun nieuwe scalers gaan voor de HQV
rialta chip maar de kans dat hun 'oude' makelijk aan te passen zijn is niet zo groot. De scaler met HQV gaat $6000 kosten. De HDQ is van $2000 is op sommige punten beter dan de vp30 van dvdo op andere weer niet. Beide gebruiken de 'oude' SI504 voor de deinterlacer en hun eigen scaler oplossingen.

Gegroet,

Daniel.

PS: www.lumagen.com, www.dvdo.com. 
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview