"nieuwe B&W Speakers

Started by bakvis, January 21, 2006, 17:51:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bakvis

ik ben op zoek naar 2e hands speakers, en na wat luisteren in de winkel vond ik over het algemeen de B&W speakers erg mooi. ze klonken mooi diep en warm, en de details waren subliem!
nu heb ik helaas momenteel gewoon echt niet het geld om zoveel uit te geven aan nieuwe speakers, maar een collega heef nog 2 dm610i boxen staan van B&W.
zijn deze boxen bij jullie bekend, en doe ik hier een goede koop aan voor mijn harman kardon avr 135?

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

bakvis

#2
slechts 150 euro.... momenteel heb ik gewoon niet veel om uit te geven, maar ik zou wel graag een goed en lekker geluid uit mijn avr135 willen halen....

Hopper

Mooi begin voor een goed geluid, doen.....

bakvis

ok dank je wel!
ik heb momenteel van die kleine tannoy boxjes met sub, klink leuk in surround (logic 7) maar stereo zijn ze compleet waardeloos. hopelijk gaat het dan nu stereo met deze b&w beter!
is het trouwes wel raadzaam me sub wel te blijven gebruiken voor het laag? het lijkt me toch niet dat deze bowers het laag van mijn tannoy sub kan bereiken.....

Hopper

Zal wel niet bij elkaar passen, maar je kan het gewoon proberen..... O0

bakvis

zijn de klankverschillen dan zo groot? basklanken zijn toch heel anders dan de klank van de speakers?

en een andere vraag, en hopelijk weet iemand hier antwoord op,
kan ik de speakers met schroeven vastmaken (aan de onderkant) op mijn al in mijn bezit zijnde ikea luidspreker steunen?