sateliet signaal op meerdere tv's

Started by audi-s3, January 20, 2006, 23:13:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audi-s3

ik heb een dreambox in mijn huiskamer staan, en wil dit signaal op meerdere tv's kunnen bekijken. Ik heb eerst meerdere videozenders geprobeerd, maar tot nu toe geeft dit zeer slechte resultaten ( verticaal lopende witte strepen )  en als de afstand 3 meter of meer is veel ruis. zal een rf modulator dit probleem oplossen of wordt de kwaliteit dan ook erg slecht ? of zijn er andere en beter oplossingen hiervoor. ( overal loopt een tv coax kabel )

audi-s3

schijnbaar niemand met een modulator ?

heb er maar zelf een besteld, en vandaag binnen gekregen.
O0

audi-s3

inmiddels deze ook aangesloten, en ik moet zeggen dit werkt uitstekend, veel beter dan de wireless apparaten, even het juiste kanaal selecteren , ook dit wil soms verschil in kwaliteit geven. De sat-receiver kan ik nu op 3 verschillende tv's bekijken met zeer goede kwaliteit.

resume, zeker een aanrader voor mensen die dit ook wilen.

Gorefest

Heeft de Dreambox zelf geen modulator?
Die draadloze dingen zijn inderdaad waardeloos.

Er schijnt nu trouwens wel een draadloze zender te zijn die RGB heeft, die zou beter moeten zijn. Heb het alleen nog niet kunnen beoordelen.

audi-s3

nee de 7000 heeft geen modulator, volgens mij de 7020 wel . Inderdaad die draadloze dingen zijn echt waardeloos, op een afstand van 2 meter geven ze al storing. er zijn volgens mij wel betere maar die liggen normaal gesproken niet in de standaard winkel. Krijg met deze modulator een 99% perfect beeld ( oftewel ik ben er erg tevreden over )