Electronic/Lounge/Dance/New-age/Wereldmuziek SACD's ?

Started by Del member, January 18, 2006, 21:19:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Del member

Zijn er SACD's op de markt in de alternatieve genre's ? Dus iets anders dan weer eens Jazz, Klassiek of de Pop klassiekers in een SACD jasje ? Kortom iets anders dan wat je op een doorsnee audio beurs als demo krijgt.

Op amazon.fr even snel een lookup gedaan voor SACD in het electronische genre, maar daar kwam enkel Goldfrapp uit, een band die me niet erg aanstond laat staan de SACD versie.

Ik draai veel lounge, de betere new-age en veel wereldmuziek. Bergen CD's zijn daarin verschenen maar SACD ?


MaartenvdS

In de categorie 'Dance' zou je ook SACD's van Groove Armada moeten kunnen vinden. Lovebox en Goodbye Country (Hello Nightclub). Weet niet wat je daarvan vind maar beide zijn zowel stereo als multichannel zeker het luisteren waard.
Ik heb ook 'The Mass' van Era, weet niet precies in welke categorie dat thuishoort.

Del member

Moloko statues heb ik al in gewone versie en Groove armada niet echt mijn ding. Era the mass is leuk yep voor de pan effects maar deze SACD verveelde me snel.

Toch bedankt voor de reacties. Ik zocht in het iets alternatievere aanbod ....

Kortom echte lounge cd's in SACD versie. Of NuJazz (NewJazz) is ook leuk.

DA BoSS

Alicia Keys-Songs in A minor
Beck-Sea Change
:D
Of is dit eigenlijk gewoon mainstream ???
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Del member


Shorty

Gotan Project? Penguin Café Orchestra?

VrGr,

Bart J.