Review: Lexicon RT-20 Universal Disc Player

Started by Starred, January 17, 2006, 14:44:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mr.Lexicon :)

't was serieus bedoeld...Ik weet dat die rt-20 er nog is, zelf wil ik em evt pas als er a) weer geld is b) ik echt niet meer met m'n sony kan leven en c) ik een nieuw schermpje heb. Met dank aan dit forum is de persoonlijke beslissing gevallen! Maar eea wil nog niet zeggen dat ik er niet een ander blij mee wil maken.

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

mr.Lexicon :)

ooow hahaha...ik zag dat flappentapbigdollareuro.jpg ding te laat. Naja geldzorgen kennen we allemaal (ieder op zijn manier en ik op de mijne  :( ) maar voor de geintresseerden: die rt-20 mocht ik (vorige week iig) voor 3900 meenemen, als je snel bent kan ik het morgen vragen anders stel ik de verkoper wel voor dat hij hier lid wordt en hem te koop zet.

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

mr.Lexicon :)

#29
nieuw in doos, nul gebruiksuren, niet gejat, niet overjarig  etc. Dat zit echt wel goed
Zo ben ik dus ook aan mijn nieuwe speeltjes gekomen, en geloof me...ik heb echt wel eea gechecked voordat ik tot aankoop over ging.

garmtz

Ik wil het wel weten... 8)  Laat hem hier maar te koop zetten! Trouwens onwijs feli met je Lexicon stuff!!! :)

mr.Lexicon :)

#31
Dank voor de felicitaties,'k heb mezelf ook al heel wat schouderklopjes gegeven. Buitenkansjes moet je nooit laten liggen.

mr.Lexicon :)

Quote from: garmtz on February  1, 2007, 22:34:57
Ik wil het wel weten... 8)  Laat hem hier maar te koop zetten! Trouwens onwijs feli met je Lexicon stuff!!! :)

Misschien een beetje off-topic: Ik heb het gevraagd en de rt-20 is nog steeds te koop voor eenieder die er 3900 voor wil betalen. Mijn kennis heeft geen zin om hier lid te worden etc. Heb je interesse dan mag men mij een mailtje sturen. Hij is zelf allen van plan om de machine op speurders te zetten.

Groet.

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

#34
3900 nieuw in doos?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable