Mediaman HVX-3500

Started by angel66, January 13, 2006, 08:53:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

angel66

hoi

nou ik heb een speler gevonden die volgens de verkoper ook HD bestanden afspeelt.
kijk als dit waar is dan ben ik vrij goedkoop klaar.
wie heeft ervaring met deze speler.
hier een link.
hij heeft ook de juiste aansluitingen.

http://www.vanbuurenonline.nl/home/nieuwmm.html

hij staat ook in de veronica sat gids.

jaco

Staat alleen niet bij of hij wel HD bestanden af kan spelen.
Dat er 720P en 1080i uit komt wil nog niet zeggen dat het ding HD af kan spelen.

Als ze er niets over schrijven zal het wel niet mogelijk zijn. (verder noemen ze van alles op wat hij wel kan)
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

angel66

volgens van buren speelt hij TS files af dus.

Miek

http://www.mman.co.kr/eng/html/product.htm

Ziet er niet slecht uit zeg. Hij is mooi, enige minpuntje is misschien dat er geen netwerkaansluiting op zit. En standaard kost ie volgens mij ~ €300, en dan is hij nog zonder Harddisk. Hij is in ieder geval mooier om te zien dan de snazio, en het menu ziet er ook gelikter uit. Als je hem koopt, doe dan eens een recensie. Ben wel benieuwd!

angel66

kleine update

radio abe in rotterdam belde mij terug.
ze hedden hem door iemand laten testen die zei dat hij alles afspeelde behalve een wmv HD file.
maar ts files deden het goed.

jaco

Dat is mooi dan.
Wacht nog even op de prijs aankondiging van de PMS MB100 en MB200.
Pixel Magic kennende is het beeld in ieder geval goed, en hebben ze een support forum waar ze tenminste snel reageren.

Mijn snazio mag weg en er komt zo'n unit. Veel meer vertrouwen in.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

angel66

#6
ja ik zit zelf ook te zoeken.
die snazio hoef ik niet.
maar wat zijn dit voor aparaten waar jij het over heb?



oh ik kreeg de aanbieding incl 250 gig voor 449.

jaco

Die PMS MB100 en MB200 zijn ook media players waar een Harde schijf in kan.

De techniek voor een media player is niet zo moeilijk, je koopt een reference design van sigma, en een chip en je kunt HD afspelen.
De snazio is gebaseerd op een basisontwerp van Syabas met wat features erop.
Hij doet de meeste dingen prima. Maar als voorbeeld die DVI output settings die ernaast zaten heeft minimaal 2 maanden gekost.
PMS kennende is dat eerder 2 dagen om het op te lossen.

Ik koop liever een media player van een bedrijf die snapt hoe goede video eruit hoort te zien, dat is uiteindelijk het enige wat voor mij telt. Of hij foto's en muziek doet zal mij persoonlijk een zorg zijn. Daar zijn wel andere producten voor die meer specifiek in dat segment zitten.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

angel66

#8
ja nee daar kan ik me eigen ook in vinden.
gaat mij alleen om video files en om de kwaliteit die hij weergeeft.
dat mp3 gedoe en zo boeit me niet.

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

angel66

hey jaco hou mij op de hoogte als je wilt.
dan zou deze iets interesanter zijn vanwege de wmv playback.