"beste" beamer ronde de euro 2000,-

Started by todd, January 12, 2006, 15:36:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

remon123

Quote from: Grindtegel on January 13, 2006, 17:08:18
Tsja, die Benq zal heus wel goed zijn hoor, maar de opmerking van Remon neigen toch wel naar "fanboy"  :-\

Zeg dan niks...


oke knappe grindtegel ben een fan van ben q
;) ;)
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Robert - Jan

Quote from: van der Heijden on January 13, 2006, 19:39:34
waarom hoor ik nou geen sanyo plv-z4 ???

Die is door iemand op dit forum getest en heeft op hem een nogal negatieve indruk gemaakt.

(Ik heb de Z4 overigens zelf en ben er zeer tevreden mee  ;D)

Robert - Jan
If they don't know wine is finer, let them boil water!

robbiedobbie

ik heb sinds een paar maanden de sharp xv-z2000 en die bevalt prima:dlp maar geen rbe. lees de review op cine4home.de maar.
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

sandervg

Heb dit weekend bij Frank de Panasonic en de Epson met elkaar vergeleken. Beide zijn prachtapparaten, maar de Epson won duidelijk. Bij de fifth element kon ik het verschil nog niet zo héél erg goed zien, maar voor bij de tekenfilm (iets met Dinosaurussen) was het verschil best wel groot. Volgens Frank is het verschil vooral scherpte, maar mijn vriendin en ik vonden met name het contrast, de diepte, de dynamiek, kortom: echtheid van het beeld een stukje beter. Maar: ik denk dat de verschillen vooral groot zijn in een rechtstreekse vergelijking. Als je één van beide koopt, doe je volgens mij met beide een goede koop. Alleen met de Epson net iets beter :-)

Wij wilde voor de Panasonic gaan ivm makkelijkere plaatsing, maar we zijn nu aan het bekijken of we de Epson écht niet kwijt kunnen.

Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian