M&G tijdens het weekend van de Audioshow/ De Doelen Hifi Show 2006

Started by Harry HT, January 11, 2006, 13:24:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman


Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Harry HT

Hoi,

Clofis is ook weer aanwezig op de luistershow in Rotterdam dit jaar, welke gehouden wordt tegelijkertijd met de Doelen hifi show.

"We zullen een spectaculaire primeur in Nederland laten zien van de eerste 1080p HDTV DLP projector van Projectiondesign. Projectiondesign is de allereerste fabrikant die een HDTV DLP projector kan leveren met de nieuwe 1920x1080 DLP chip van Texas Instruments."   O0 O0

Ben zeer benieuwd naar de demo van de projector en de surroundset (Moon, Stargate, Chario) O0

Gegroet,

Harry



De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

W


Incognito

Je mag mij er voor zaterdag bijzetten, evt meerijden met iemand of iemand meerijden met mij is te regelen :)

Groeten,

Lucas.

Harry HT

Quote from: Incognito on March  2, 2006, 13:53:31
Je mag mij er voor zaterdag bijzetten, evt meerijden met iemand of iemand meerijden met mij is te regelen :)
Hoi Lucas,

Vanuit welke plaats?

Gegroet,

Harry


De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Incognito


FrankB

Ik hoop dat Clofis ook eindelijk nieuws heeft over het nieuwe CEC loopwerk.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

fikszo

MAC Mini I Classe CP-800 MKII I Classe CAM-400 mono's I Transparent MusicWave Ultra 5th Gen I Transparent MusicLink Ultra MM2 I B&W 803 D3

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

bmateijsen


Harry HT

Hoi,
Quote from: bmateijsen on March  9, 2006, 11:40:53
Waarschijnlijk zaterdag aanwezig...
Gelukkig maar  :)

Vieren we gelijk je verjaardag  ;D

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

bmateijsen

Quote from: Harry HT on March  9, 2006, 11:54:18
Hoi,Gelukkig maar  :)

Vieren we gelijk je verjaardag  ;D

Gegroet,

Harry


Precies.. maar ik ga het zelf in de zomer vieren.. is even niet zo handig met de kleine omdat dan te doen ;).

FrankB

Quote from: bmateijsen on March  9, 2006, 11:55:01
Precies.. maar ik ga het zelf in de zomer vieren.. is even niet zo handig met de kleine omdat dan te doen ;).

Kerel, wanneer ben je jarig (geweest)?
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Quote from: FrenkB on March  9, 2006, 13:38:10
Kerel, wanneer ben je jarig (geweest)?

Dat zal dan wel op die zaterdag zijn he? Als je de drie posts boven je leest  ;)

FrankB

Quote from: Bas Janssen on March  9, 2006, 15:47:25
Dat zal dan wel op die zaterdag zijn he? Als je de drie posts boven je leest  ;)

Assumption is the mother of all fuck-ups ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Quote from: FrenkB on March  9, 2006, 16:00:43
Assumption is the mother of all fuck-ups ;D

True, maar deze post hielp ook mee:

Quote from: bmateijsen on January 11, 2006, 14:32:01
Wederom rond mijn verjaardag.. en aangezien ik 30 wordt dit jaar, zal er een iets groter feestje zijn ;). Dus misschien sla ik wel een jaartje over..

FrankB

Er staat een essentieel woordje in die quote Bas: ROND z'n verjaardag.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12


B.J.


FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Misschien neemt Bjorn wel de taart mee die hij over heeft!!! :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

jaco

Quote from: Audiofiel on March  9, 2006, 16:22:51
Misschien neemt Bjorn wel de taart mee die hij over heeft!!! :P
Ik ga wel even langs om alles op de 23e op te eten. Dan hoef ik niet te koken. Bjorn woont lekker dicht bij  ;D

Overigens kom ik op zaterdag langs zoals het er nu naar uitziet.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

FrankB

Quote from: jaco on March 16, 2006, 16:47:42
Overigens kom ik op zaterdag langs zoals het er nu naar uitziet.

Ga ik je eindelijk eens ontmoeten :D ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12