M&G tijdens het weekend van de Audioshow/ De Doelen Hifi Show 2006

Started by Harry HT, January 11, 2006, 13:24:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry HT

Hallo allemaal,

Reserveer het weekend 25-26 maart a.s. alvast in je agenda voor een bezoekje aan de Doelen lente Hifi Show en de Audioshow in cafe Engels. Tevens wil ik je uitnodigen voor de M&G die we die we tijdens dit weekend organiseren.

Indien je samen met je partner komt en deze geen interesse heeft in audio/video kan deze ervoor kiezen om te gaan winkelen in de "koopgoot". Ook op zondagmiddag zijn de winkels open tot 17.00 uur en de Bijenkorf zelfs tot 18.00 uur dacht ik.

Vorig jaar en het jaar daarvoor hebben we ook een M&G georganiseerd, die wat mij betreft zeer geslaagd waren. Zie M&G 2005: hier

Informatie over de Audioshow in cafe Engels is nog niet online, n.a.v. een belletje naar Pluimgraaf heb ik begrepen dat begin februari hierover meer is te vinden op hifi.nl.


Onder de rode luifel is Cafe Engels gevestigd.

Het programma van De Doelen lente Hifi show is wel online beschikbaar.
De Doelen lente Hifi Show 2006

Indien je ook wil langskomen tijdens de meet & greet geef dat dan aan in dit topic.
Omdat de shows op zaterdag en zondag worden georganiseerd zullen er 2 M&G's om 14.00 uur in Cafe Engels worden georganiseerd.

De volgende leden hebben in dit topic aangeven langs te komen tijdens de M&G:
- Audiofiel
- Wil
- Kippekop
- Frenkb
- Menno-ert
- Eric_audio
- Meteorite
- Tingtong5
- Wygo (Wybrand)
- Incognito (Lucas)
- Fikszo
- Bmateijsen
- Jaco
- Menno-(b)ert
- Harry HT

- M&G zaterdag 25 maart om 14.00 uur in Cafe Engels
- Audiofiel
- Eric_audio (waarschijnlijk)
- Meteorite (80% kans, carpoolen vanuit regio Den Haag mogelijk)
- Frenkb (waarschijnlijk)
- Incognito (carpoolen vanuit regio Hilversum (of zelf meerijden) mogelijk)
- Fikszo
- Bmateijsen
- Jaco
- Menno-(b)ert
- Wil (waarschijnlijk, carpoolen vanuit Amsterdam mogelijk)
- Kippekop
- Harry HT

- M&G zondag 26 maart om 14.00 uur in Cafe Engels
- Wygo
- Tingtong5 (misschien)
- Harry HT

Gegroet,

Harry

p.s. Indien je naar de M&G wil komen en je wilt carpoolen naar Rotterdam, dan kun je dat ook aangeven in dit topic. Wel even vermelden waar vandaan je wilt carpoolen.
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

wil

Ik kom in ieder geval, maar weet nog niet welke dag, waarschijnlijk zondag. Enne, er kan weer gecarpooled worden  8).

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

FrankB

Sjonge jonge, ik kan me de vorige M&G nog herinneren als de dag van gisteren. Tja, ik zal er vast wel een dagje zijn maar nog geen idee welke.

Sjeetje, bij de vorige Doelen show moest ik de Auditor's nog gaan bestellen. Kijk nu eens ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

bmateijsen

Wederom rond mijn verjaardag.. en aangezien ik 30 wordt dit jaar, zal er een iets groter feestje zijn ;). Dus misschien sla ik wel een jaartje over..

Harry HT

Hoi,
Quote from: bmateijsen on January 11, 2006, 14:32:01
Wederom rond mijn verjaardag.. en aangezien ik 30 wordt dit jaar, zal er een iets groter feestje zijn ;). Dus misschien sla ik wel een jaartje over..
Nee, kom op Bjorn gewoon komen.  :) Het was vorig jaar reuze gezellig, eigenlijk een beetje te gezellig. Veels te lang zitten praten ipv zitten luisteren.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

FrankB

Quote from: bmateijsen on January 11, 2006, 14:32:01
Wederom rond mijn verjaardag.. en aangezien ik 30 wordt dit jaar, zal er een iets groter feestje zijn ;). Dus misschien sla ik wel een jaartje over..

Ik zie de uitnodiging wel verschijnen :P ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

kippekop

Quote from: wil on January 11, 2006, 13:55:33
Ik kom in ieder geval, maar weet nog niet welke dag, waarschijnlijk zondag. Enne, er kan weer gecarpooled worden  8).

wil

Zijn er nog mensen die graag een gratis lunch willen hebben, 1maal, andermaal, verkocht aan die meneer met bril en gladde kop!  ;) ;D

Ik ben aanwezig zoals het er nu uit ziet

ps wil, dit was mijn manier om te beleefd te vragen of ik weer je carpool buddy mag zijn?
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

wil

Quote from: kippekop on January 11, 2006, 20:28:09
Zijn er nog mensen die graag een gratis lunch willen hebben, 1maal, andermaal, verkocht aan die meneer met bril en gladde kop!  ;) ;D
joh...

8)

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Kerstmanno


Harry HT

Quote from: kippekop on January 11, 2006, 20:28:09
ps wil, dit was mijn manier om te beleefd te vragen of ik weer je carpool buddy mag zijn?
:o Laten we het er maar op houden dat het Amsterdamse humor is  ;D

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Harry HT

Quote from: Menno-ert on January 11, 2006, 20:43:16
Misschien dat ik ook wel even een dagje wil langskomen..
Gezellig, maar kom je dan als Menno of als Evil Bert?  ;)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Kerstmanno

Quote from: Harry HT on January 11, 2006, 21:37:50
Gezellig, maar kom je dan als Menno of als Evil Bert?  ;)

Gegroet,

Harry

Ik neem altijd al mijn persoonlijkheden met me mee ;)

Audiofiel

Quote from: Menno-ert on January 11, 2006, 23:04:41
Ik neem altijd al mijn persoonlijkheden met me mee ;)

Je bedoelt wij nemen altijd al onze persoonlijkheden met ons mee. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

eric_audio

Ik ben ook wel van plan te komen. Maar het is nog veel te ver weg om dat zeker te weten. In ieder geval wordt het dan de zaterdag.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Kerstmanno


wil

Quote from: Harry HT on January 11, 2006, 21:36:51
  :o Laten we het er maar op houden dat het Amsterdamse humor is  ;D

Gegroet,

Harry
Amsterdamse humor is best leuke humor ;D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

kippekop

Is deze show zoveel minder populair dan de VAD, of is het nog te ver weg qua planning voor de meeste mensen??  ???
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

FrankB

Quote from: kippekop on January 15, 2006, 12:35:11
Is deze show zoveel minder populair dan de VAD, of is het nog te ver weg qua planning voor de meeste mensen??  ???

Beiden ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Harry HT

Hoi Kippekop,

Voor de Doelen Lente Hifi show vraagt men entree, voor de audioshow niet. Een aantal mensen waren in het verleden teleurgesteld in de doelen hifi show en gaan zodoende alleen nog maar naar de audioshow.

De M&G organiseren we in Cafe Engels, waar je gratis naar binnen kan.

Voor een indruk van de gratis audioshow 2005 klik hieronder:
In hetzelfde weekend als de Doelen Lente HiFi show vindt in het tegenover gelegen hotel Engels de jaarlijkse luistershow plaats. Deze show wordt georganiseerd door twee HiFi winkels in die in de omgeving van Rotterdam gevestigd zijn, namelijk Audiohuis Delft en Pluimgraaff Geluid uit Vlaardingen.

Voor een indruk van de Doelen Lente Hifi Show 2005 klik hieronder:
Lente HiFi 2005 - verslag 1

Zelf ga ik wel naar de Doelen Lente Hifi Show, omdat ik alles wil zien en ook naar de optredens ga.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

meteorite

Ik zal niet vergelijken met de VAD 2005 :-)


Maar lijkt me wel leuk om een M&G van het forum bij te wonen.

80% dat ik zaterdag langs kom
20% dat ik zondag langs kom

The magic 20/80 rule

btw als iemand nog een lift nodig heeft rond de regio Den Haag, dan kan dat gewoon

Popcorn Hour | Sanyo | Pioneer | KEF | Marantz | LaserDisc | D-VHS | HD-DVD | Blu-ray

Harry HT

Hoi,

Op hifi.nl is een speciale site over de Doelen Hifi Show 2006 online gezet.

Op deze site zijn o.a. de deelnemers te zien.

Klik : hier voor meer info

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Harry HT

Hi,

De volgende merken zijn tijdens de audioshow in cafe Engels te beluisteren:
AudioNote, Master, Hovland, Basis, Aestetix, Marsh, Lyra, Heavens Gate, Nirvana, Actinote, Sign Audio, Magnepan, Moon, CEC, Chario, Kemp, Zingali, Diapason, Nottingham, Opera, Hi Diamond, Cartridgeman, Audio Analogue, Graaf, Naim Audio, Michell Engineering, Sugden, Focal/JMLab, Vincent, TAC, Luxman, Rogers, Thorens, Tonar, Grado..............

En een verkoop punt voor LPs en CDs:
Technicom/Festina Lente, STS records

Op de doelen hifi show zal Eurogram aanwezig zijn, waarschijnlijk zullen hun buizenversterkers met enorme buizen weer te beluisteren zijn. En de nieuwe Von Schweikert's natuurlijk ook.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

wil

Ik heb er nu al zin in  :). Hopelijk hebben ze Diapasons ook aangesloten. Het is al een paar keer gebeurd dat ze alleen maar een beetje mooi stonden te wezen. En Hovland wil ik ook wel een keertje horen...

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60