hdmi naar panasonic pta900e

Started by freakymv, January 10, 2006, 22:26:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

freakymv

van de week mijn panasonic pta900 binnen gekregen nu kreeg ik er 10mtr hdmi kabel erbij maar ik krijg er geen beeld uit op 720p
op 480p flitst het beeld aan en weer uit etc. zie ik ergens een instelling over het hoofd of ligt dit aan de kabel deze heb ik overigens al een keer geruild kabel is btw merkloos

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


J.A.F._Doorhof

Hoe ga je de scaler in, met wat voor speler, en hoe staat die speler.
Check dat de speler wel op interlaced staat.
En probeer toch even een andere/kortere kabel we hebben met noname kabels echt enorm veel problemen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

freakymv

dvd speler (harman-kardon staat interlaced) via component en dreambox via rgb naar pep en via hdmi naar plasma met een kabel van 1mtr werkt dit wel en steek ik die 10mtr kabel tussen plasma en pep niet ,dus dan zal de kabel wel niet goed zijn (net geprobeerd ) nu biedt mijn leverancier een van der hul 10mtr hdmi aan
(deze: http://www.vandenhul.nl/cable/hdmi.htm is dit wel een goede ?
maar wat is jou advies in deze, wat voor kabel kan ik het beste pakken voor de combi pep/projector hdmi of vga of nog een andere suggestie mischien?

ps wat is jouw ervaring met de pioneer via vga ingang als deze native draait
ik zie in ieder geval uit naar de calibratie van mijn pioneer 26 jan as. en misschien later de calbratie van mijn pana projector


J.A.F._Doorhof

We gebruiken zelf Oehlbach en die werken eigenlijk altijd maar van de hul is ook goed.
VGA van de pioneer werkt zeer mooi met de pep de meeste klanten draaien zo op de oudere units.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

freakymv

ja van den hul kabel werkt in een keer perfect en wederom was het een kabelprobleem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview