Satelliet PVR's met 720p uitsturing?

Started by ArnoldA, January 5, 2006, 14:57:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ArnoldA

Weten iemand of er al een satelliet decoder bestaat die het signaal kan upscalen naar 720p, zoals je dit nu ook steeds vaker ziet bij DVD-spelers.
Ik zou graag mijn satellietsignaal (nu via topfield PVR) verbeteren op mijn pioneer 506XDE plasma, maar heb weinig zin om veel geld uit te geven aan een dedicated scaler zoals DVDO. het beeld is zeker niet slecht, maar ik heb het idee dat er nog meer uit mijn plasma is te halen.

AppleMies

Quote from: ArnoldA on January  5, 2006, 14:57:25
Weten iemand of er al een satelliet decoder bestaat die het signaal kan upscalen naar 720p, zoals je dit nu ook steeds vaker ziet bij DVD-spelers.
Ik zou graag mijn satellietsignaal (nu via topfield PVR) verbeteren op mijn pioneer 506XDE plasma, maar heb weinig zin om veel geld uit te geven aan een dedicated scaler zoals DVDO. het beeld is zeker niet slecht, maar ik heb het idee dat er nog meer uit mijn plasma is te halen.

Ik weet natuurlijk nioet veel over de Topfield die jij hebt maar volgens mij kun je deze RGB of YUV uitsturen via de scart.  Dit signaal met een moderne HT receiver als Pioneers, DENON etc op de Component in en upscalen naar 720p en via de compnent uit naar je Pio.  MAAR, dan moet je wel een versterker hebbben die dit kan.  Ik zou het anders ook niet weten.

gr

AppleMies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.