iPRONTO waar? Hoeveel?

Started by Hairball, October 17, 2002, 02:27:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hairball

Hi,

Ik wil mijn prontoPro gaan upgraden naar de iPronto. Waar kan ik dat ding kopen en welk gat gaat dat apparaat in mijn portemonnee slaan?
Hoe verhoud deze prijs zich tot de crestron?

N.
I hate HT.........

Just kidding :)

J.A.F._Doorhof

Ik ben al voor je bezig.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Volgens berichten op remotecentral komt hij Q1 2003 op de markt voor iets van $1600 a $1700.

Is wel een erg mooi ding.

Om hem tegenover Creston etc te zetten zou ik mee oppassen. Die merken zijn al jaren bezig, en erg sterk doordat men zich richt op totale sturing van een huis. dus er zijn koppelingen mogelijk met RS-232 IR, maar ook dedicated koppelingen naar een hardware bus van iets specifieks. Verder hebben ze een soort van trigger in en uitgangen. Hiermee kun je status opvragen en veranderen op een logisch nivo.

Wil je echt een nieuwe Creston vervangen moet je iets meer hebben dandat de irponto lijkt te bieden. Die heeft geen video terugkoppeling van de bron etc. (of ik keek niet goed)

Het is dus afwachten wat de remote interfaces van de ipronto worden. Als er een externe koppeling via RS-232 komt en video terugkoppeling (moet kunnen over 11 mbit draadloos) dan zie ik er ook wel wat in.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Robert

#3
Hairball,

Op remotecentral.com staat een filmpje van de CEDIA 2002 en je ziet o.a. de Pronto TSU-3000 en de iPronto voorbij komen.
Check it out!

Er zijn 2 versies:

Small (8.6mb)
320x240, 384Kbps

http://www.remotecentral.com/cgi-bin/files/dl.cgi?file=RC-CEDIA02-384.wmv&video=1


Large (36.3mb)
640x480, 1500Kbps

http://www.remotecentral.com/cgi-bin/files/dl.cgi?file=RC-CEDIA02-1500.wmv&video=1


MvrGr.
Robert