MAJOR update 1 Januari/2 Januari 2006

Started by J.A.F._Doorhof, January 2, 2006, 00:41:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Movievault

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

ddejonge

@Frank
Het ziet er er netjes en rustig uit, goede aanpassing en goed begin van 2006! Keep UP the good work!

@leden die het allemaal niet goed meer kunnen lezen
Laat je scherm calibreren door Frank, dan kunnen jullie alles weer prima lezen ;D

De "paginalezers" staan nu links ipv rechts
8)
Dennis
Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

HT      :- OPPO 93 - TAG McLaren AV32R bp192 - JVC DLA-X5900 - 3x JOB 150
           - Wilson Audio CUB II surround
           - Wilson Audio Watch center

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

DA BoSS

Het lezen van posts/berichten is (helaas) bij mij ook onprettig geworden, het zal wel een kwestie van wennen zijn..... :-\
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

PS

Het is niet alleen onprettig, ik zit nu 10 minuten te kijken maar MOET er nu van weg. Ik zie gewoon sterretjes man !
De kombinatie zal wel onverantwoord zijn.

Trouwens, zie ik nu de prive berichten over het hoofd of staan ze er gewoon niet meer ?


Brrrr.
Canon SX50 LCOS
DualHTPC (+ Holo3dII) + XFX 6600GT + TheaterTek + Skystar1 CI SAT-HDTV + MyTheatre,
High-end audioPC + RME-Fireface800 + Foobar2000
2x SVS PB12-Plus + DSP1124P/DEQ2496 + REQWizard, Infinity R90, B&W DM6 XantoS 3000 plus een stereotoren.

Rappie

Ziet er wel stylish uit hoor ! Goed werk Frank
Eigenaar van Paulthé

sultankat

Het is er niet rustiger op geworden. Letters ook te flets. Voor mij geen verbetering. Jammer, ik had graag positiever gereageerd.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

SuperDre

Ik vind het een hele verbetering met voorheen.. nu is het tenminste ook makkelijk te zien welke topics sticky zijn.. en ook makkelijker welke nieuw zijn..

thanx...  ;D

GPO

mooie strakke vormgeving / design. Goed upgrade dus!  :)

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Kerstmanno

Allemaal erg mooi, maar de leesbaarheid baart mij ook zorgen. Ik voel me niet helemaal 100% lekker meer, als ik het forum een tijdje lees....

Jimmy Conway

Quote from: Menno-ert on January  2, 2006, 14:45:22
Allemaal erg mooi, maar de leesbaarheid baart mij ook zorgen. Ik voel me niet helemaal 100% lekker meer, als ik het forum een tijdje lees....

Ik word er ook een beetje warrig van  :-\

Audiotwin

Quote from: Menno-ert on January  2, 2006, 14:45:22
Allemaal erg mooi, maar de leesbaarheid baart mij ook zorgen. Ik voel me niet helemaal 100% lekker meer, als ik het forum een tijdje lees....

Ik ervaar dit ook zo.

Ar
Tevredenheid!!!

J.A.F._Doorhof

Heb hier 2 monitoren staan en bij beide is het enorm rustig :S

Zal proberen de topic letters donkerder te maken, het oude forum danste me soms wel voor mijn ogen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Audiofiel

Ook ik krijg helaas een duizelig gevoel van de kleurcombinatie. :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiotwin

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  2, 2006, 15:22:13
Heb hier 2 monitoren staan en bij beide is het enorm rustig :S

Zal proberen de topic letters donkerder te maken, het oude forum danste me soms wel voor mijn ogen.

Of de achtergrondkleuren iets anders,voor de rest is het een mooie upgrade.

Ar
Tevredenheid!!!

J.A.F._Doorhof

Zal eerst de letters wat donkerder maken, de achtergronden wil ik zo houden, ziet er veel frisser uit vind ik.
Eerst even kijken wat de letters doen.
Kan alleen de invoer niet vinden in style.css dus ik moet even op een mailtje wachten van SMF.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Audiofiel

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  2, 2006, 15:29:58
Zal eerst de letters wat donkerder maken, de achtergronden wil ik zo houden, ziet er veel frisser uit vind ik.
Eerst even kijken wat de letters doen. Kan alleen de invoer niet vinden in style.css dus ik moet even op een mailtje wachten van SMF.

Ik denk dat donkerder letters een hoop verbeteren! De achtergrond vind ik eigenlijk juist wel OK.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

jurjen

Het went snel.

Er is maar 1 ding waar ik me aan stoor: het "new" icoon dat achter iedere post-titel staat. Dat maakt de boel erg onrustig, ik snap dat het icoon handig is als je niks wilt missen, maar voor mij zijn er veel te veel en zie je letterlijk door de bomen het bos niet.
Ik kijk trouwens meestal in "Show unread topics since last visit" en in die lijst is sowieso 100% new, dus daar is het icoon volledig overbodig en wordt de lijst erg warrig, vind ik.

Ik heb gekeken of het "new" icoon uit te schakelen is, maar heb het niet gevonden bij m'n profile.
Als het niet kan zou ik er voor willen pleiten om het icoon te vervangen door een veel kleinere die minder opvalt.

Wat zijn trouwens de nieuwe mogelijkheden? Ik heb ze eigenlijk nog niet ontdekt....

Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Fransvis

"Zal eerst de letters wat donkerder maken, de achtergronden pas ik straks aan, kleurtjes doe ik vanavond nog wel. Daarna zal ik nog wat filtertjes implementeren in de CSS en wat plaatjes aanpassen. En als laatste zal ik de header weer herstellen."......aldus Frank....

En dan hebben we weer het oude forum.... >:D ;) ;D

Audiofiel

Kennelijk is ook het volgende een 'update':

Als je nieuwe PB's hebt, zie je dat niet meer staan naast
Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
Toon nieuwe reacties op jouw berichten.
Totale tijd ingelogd: 45 dagen, 1 uren en 10 minuten.


Moet je nu continu zelf op 'Mijn berichten' klikken om te kijken of er een nieuwe PB is ??? :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Selmar_Cleef

Quote from: Biite on January  2, 2006, 08:54:09
De profielbalk is ENORM (de balk waar je aantal persoonlijke berichten instaat enzo).
De reclame neemt al aardig wat ruimte in (niet erg, leve de sponsors!!), maar dan ook een megabalk er nog onder voordat je het forum kan lezen....
Vind de profielbalk ook aan de ruime kant. Nu staat er twee keer een grote balk, een van het logo en nog een keer van het profiel. Kan de bovenste niet wegvallen, enige wat je dan kwijt raakt is de link naar de online shop van ITC.

Oracle

Quote from: Audiofiel on January  2, 2006, 15:37:05
Moet je nu continu zelf op 'Mijn berichten' klikken om te kijken of er een nieuwe PB is ??? :-\

Nee. Dat was ook mijn vraag, maar nadat ik een PB-tje had ontvangen, heb ik mijn antwoord (zie plaatje)...

Groet,
Mark

advr

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  2, 2006, 15:29:58
Zal eerst de letters wat donkerder maken, de achtergronden wil ik zo houden, ziet er veel frisser uit vind ik.
Eerst even kijken wat de letters doen.
Kan alleen de invoer niet vinden in style.css dus ik moet even op een mailtje wachten van SMF.

het is allemaal mooi Frank, ik heb niets te wensen!! ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Audiofiel

Quote from: Oracle on January  2, 2006, 15:40:26
Nee. Dat was ook mijn vraag, maar nadat ik een PB-tje had ontvangen, heb ik mijn antwoord (zie plaatje)...

Inderdaad, nu zie ik het ook. Maar echt duidelijk vind ik het niet. Ik wil bij inloggen altijd 2 dingen direct weten: heb ik PB's (voor als ik de email-notificatie nog niet heb gezien) en wat zijn de nieuwe berichten van topics waarin ik heb gereageerd.

Wat betreft de profielbalk: dat inklappen is wel handig, maar dan verlies ik de informatie waarover ik het in de vorige alinea heb. Kunnen die 3 zaken niet in de htforum-balk er boven? Daar is ruimte zat over. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

J.A.F._Doorhof

Ik kan aan de hoofdlayout niets veranderen zonder er enorm veel tijd in te steken en dan nog is het voor 50% niet goed :D.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

B.J.

Je kan nooit iedereen tevreden houden. Gewoon 2 maanden zo laten en dan een poll. Meestal is het gewoon ff wennen. Ik ben wel met vele eens dat je ogen er 'vermoeider' van raken?