MAJOR update 1 Januari/2 Januari 2006

Started by J.A.F._Doorhof, January 2, 2006, 00:41:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Zoals vele gemerkt zullen hebben waren we er "even" uit voor een enorme update.
Maar alles lijkt goed te zijn gegaan.
ERG veel nieuwe opties en een nieuwe look, zal voor sommige even wennen zijn denk ik :D

Maar have fun.
Vind je dingen die nieuw zijn of waar problemen mee zijn laat het in deze thread weten aub.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

The Foundation

pffffffffffff we waren net alles gewoon

The Foundation


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

SpeedyAndré

Tja, da's geen kleine update geweest maar het ging wel snel  :o :D
Fijn dat de oude smilies er nog zijn, ik heb m'n mutsje ook maar weer in de kast gelegd  ^-^
En de waarschuwing dat er iemand anders in hetzelfde topic postte is er ook nog  ;D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

reza

Misschien ligt het aan mij en aan de com hoor ??? Maar de kleuren zijn niet echt lekker.
Het is een beetje vaal allemaal ::)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

SpeedyAndré

Het is wel een grijze muis geworden, misschien wat meer blauw-accenten erin  ???

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Wild_Willy

Zo, dit is nog eens wat je noemt een major update  ;D

....welkom in de moderne, nieuwe en strakke uitgave zal ik maar zeggen!

Goed werk,
Arno
Denon AVR-4311
Dune HD Max
B&W N802 front's
B&W N803 rears
QED - Silver Anniversary speakerkabels, HDMI kabels, Sub kabel en Optical kabel
Pioneer KRP-500M

Fribzy

Zo hee, dat is nog is een verandering :) Mooi gedaan!

Joris1971

Erg positieve verandering!! Het is wat moderner en dat mag wel op zo een forum

complimenten!

groet Joris1971

ajbeefde

Ziet er erg goed uit, complimenten !!! :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

FrankB

Het is inderdaad even wennen. Inderdaad qua kleur wat vlakker.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

#12
Modern, iets lastiger (of is het wennen) om te lezen wanneer je naar new replys kijkt.

edit: Veel sneller met posten!

Biite

Zéér mooie update, 'looks-technisch' er zeker op vooruit gegaan.

Een opmerking naar de bouwers :)

De profielbalk is ENORM (de balk waar je aantal persoonlijke berichten instaat enzo).
De reclame neemt al aardig wat ruimte in (niet erg, leve de sponsors!!), maar dan ook een megabalk er nog onder voordat je het forum kan lezen....

Martien
Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

Martin_M

#14
Hoi Frank,

Lekker bezig geweest ;D.

Eerste indruk is dat het er erg mooi uitziet. Nog geen echte negatieve/mindere dingen gezien wat bij andere aanpassingen wel eens anders is geweest ;).

Enige wat ik wat minder vind is het scherm met de topics en vooral het scherm met de 'ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' (waar ik standaard mee opstart). Het ligt ook wel wat aan mijzelf maar de letters dansen wat voor m'n ogen en de topictitels zelf vallen nu minder op. Het geheel is wat drukker dan voorheen. De iconen 'new' zijn wat opvallender geworden. Misschien lost een wat donkerdere tekstkleur dit al op.

Verder; helemaal toppie. Zal eens verder neuzen naar nieuwe mogelijkheden enzo.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

R

Ik vind de upgrade erg netjes gedaan. Geen missende topic, foute verwijzingen en zo als ik het zo zie. De snelheid lijkt wel wat beter te zijn geworden. De looks zal wel wennen worden.

advr

#16

complimenten Frank, zo snel en vlekkeloos een update doorvoeren is maar weinigen gegund ;D ;D

mooie nieuwe omgeving, zorgt ook weer voor nieuw inspiratie 8)

gelukkig nieuwjar
ar en een gezond 2006!

groet,
Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

B.J.

Quote from: Biite on January  2, 2006, 08:54:09
...............

Een opmerking naar de bouwers :)

De profielbalk is ENORM (de balk waar je aantal persoonlijke berichten instaat enzo).
.............

Je ziet dat Minnetje?

jowi

Ik vindt het wel fraai en het ziet er netjes uit, alleen vind ik de onderwerp teksten erg slecht leesbaar. Die zouden van mij een tikje donkerder mogen, dan steken ze beter af tegen de achtergrond. Nu is de tekst maar een fractie lichter dan de al erg vale achtergrond. Het gaat zeg maar om de tekst 'NAD 116 pre-amp.... etc' dat mag van mij een tikje donkerder.

Fransvis

Layout is erg netjes. News balkje valt wel op.

J.A.F._Doorhof

Voorlopig laat ik het even zo, bij mij is het allemaal perfect leesbaar en in balans als ik het donkerder maak ben ik bang dat de rust verdwijnt.

Zal er wel even naar kijken morgen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sandervg

Ziet er allemaal knap uit! Leuke extra features ook... Ik bij mij zijn de topics overigens ook wat lastig leesbaar...
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

hifiman

Quote from: jowi on January  2, 2006, 10:13:55
Ik vindt het wel fraai en het ziet er netjes uit, alleen vind ik de onderwerp teksten erg slecht leesbaar. Die zouden van mij een tikje donkerder mogen, dan steken ze beter af tegen de achtergrond. Nu is de tekst maar een fractie lichter dan de al erg vale achtergrond. Het gaat zeg maar om de tekst 'NAD 116 pre-amp.... etc' dat mag van mij een tikje donkerder.
Goed zo, maak maar even extra reclame voor mijn advertentie  ;D

Movievault

Ik vond eerlijk de vorige beter.
Ook ben je de vermelding kwijt wie momenteel de pagina ook leest.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

JWO

Quote from: FrankG on January  2, 2006, 10:50:19
Ik vond eerlijk de vorige beter.
Ook ben je de vermelding kwijt wie momenteel de pagina ook leest.
Nee hoor het staat nu alleen links, en in het kader van de berichten.
Denon - Vincent - Marantz - Klipsch - Barco data 500