Op bezoek bij Garmt

Started by rijstfj, February 24, 2002, 05:09:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rijstfj

Hoi,
Als Newbe wil ik weleens mijn ogen en oren de kost geven van wat er alzo tekoop is, en aangezien ik nog aan de ondertste tree v/d ladder sta ben ik afgelopen week op de woensdagavond op bezoek geweest bij Garmt.
Ben daar heel gastvrij ontvangen in zijn appartement, na binnenkomst in zijn HT livingroom, had ik heel even de indruk dat ik in een showroom van een HiFi winkel kwam ;D Wauw.
De reden dat ik hem opzocht, was om zijn 7 speakers van Martin Logan en een Lexicon digital controller te mogen bewonderen, daar wilde ik weleens naar luisteren.
Garmt heeft tuurlijk een CRT projector, die ISF gekalibreerd is aan zijn plafond hangen maar daar laat ik me niet over uit want dat vehaal hebben we talrijke keren al kunnen lezen van wat dat inhoud, tuurlijk zeer groots 8) en smooth 8).

Buiten de demo's op film gebied, en met 7 MartinLogan speaker in opstelling en 2 zijsubs als zijnde ook 1 BagEnd infrasub heeft hij nog een musicDVD laten zien/horen dat was groots.
Hierna heb ik mogen genieten van wat CD's en LP's, wat is dat mooi, zeker die LP's,ik heb nog nooit zo mooi Herman van Veen horen zingen (in stereo).
Was even vergeten dat een LP nog zo mooi kan klinken via een batterij gevoed phono trap voor zijn platenspeler van Michel Gyro SE, je waand je echt dat je voor een podium zit, zeker als de WK verlichting verduisterd wordt.

Garmt het was me een waar genoegen en de reis zeker waard, ik hou me aanbevolen om nog eens langs te mogen komen.

Ps. Zouden  MartinLogan speakers en een PianoPlus te kombineren zijn. ;D ;)
M.vr.gr.
Frans

garmtz

#1
Je, het was leuk en ja, LPs klinken waanzinnig... :)

Ik zou niet weten waarom MartinLogan en Plus niet te combineren zouden zijn... :)

Bedankt voor je mini-review!