Beamax spanscherm handleiding

Started by bzrk, December 30, 2005, 10:55:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bzrk

Hallo,

Heeft iemand hier toevallig een handleiding voor een beamax spanscherm? Ik heb mijn scherm binnen gekregen zonder handleiding namelijk en volgens mij mis ik ook wat onderdelen. Bij beamax zelf kan ik niet terrecht omdat die tot maandag dicht zijn en links op de site van beamax zelf zijn lege pagina's :(

Thnx :)

Hollo

Waarschijnlijk hangt je scherm al aan de muur, maar hier is alsnog de handleiding. Ik heb gisteren net de mijne opgehangen.
Panasonic PT-AE900, Pioneer VSX-1015s, Pioneer DV585, Wharfedale 9.5, 9.1, 9CS, SW150, Beamax-A 230x130

bzrk

Bedankt. Ik mis dus de elastiekjes wat ik al verwachtte. Zo maar ff beamax bellen dus  ::)

Kerstmanno

Bij mij waren de foto's in de handleiding overigens verouderd. De uitsparingen zijn niet meer rond, maar driehoekig en veel kleiner.
Niet dat het er veel toe doet..  ::)

SuperDre

Pfew, ik kon zelf de handleiding niet meer vinden en wist niet meer hoe dat scherm van de muur gehaald moest worden. Na 16 jaar hangen (begin 2006) begonnen ineens de rubbers te breken, gelukkig had ik nog een zwik van toen liggen, maar die zijn ondertussen ook wat uitgedroogd. Heb meer dan helft vervangen, hopelijk dat die het nog wel een paar jaartje uithouden. maar zo'n scherm (118") in je uppie van de muur halen en weer terughangen is geen makkelijke klus, maar moest wel gebeuren want het is mijn enige TV en ik kan niet zonder, haha..
Nu dus nog maar eens ff rondzoeken op internet naar een zakje verse rubbers.

Julian

Hey Dre, ik heb een goede tip. Indien jij een kapotte fiets-binnenband hebt, kan jij ringen van ongeveer 1cm breed van snijden.
Ik heb ze zelf met succes bij mijn Beamax scherm gebruikt.

SuperDre

ah, thanx, dat is zeker een slim alternatief waar ik niet aan gedacht had, en een fietsband is veel makkelijker te bemachtigen dan die 'originele' rubberbandjes. Zal er aan denken als de huidige alsnog kapot gaan.