Star Wars Episode II

Started by searcher, October 14, 2002, 18:25:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher

Mijn vraag kan ook onder het topic projectie worden geplaatst.
Star Wars I heeft last van EE en dat heeft me weerhouden om de dvd aan te schaffen.

Is er enige informatie bekend m.b.t EE bij episode II?

                                                                             m.v.g Searcher



B. Kuiper

Tenzij er mensen zijn die alvast een review exemplaar hebben ontvangen komen we daar denk pas achter tegen eind november. Zijn nou niet echt van die dingen die uitgevers in hun specs vermelden (helaas)
"Always a little further"

searcher

Quote from: MadMedic on October 14, 2002, 18:41:23
Tenzij er mensen zijn die alvast een review exemplaar hebben ontvangen komen we daar denk pas achter tegen eind november. Zijn nou niet echt van die dingen die uitgevers in hun specs vermelden (helaas)

Dat ligt eraan,juist bij de makers van Star Wars geniet de perfectie de voorkeur.
Het is ook absoluut geen fout maar bij projecteren een vervelend fenomeen.

Men is ervan op de hoogte,Disney neemt soms bijvoorbeeld via petities wel het e.a aan.
Het zou dus kunnen zijn dat er weldegelijk informatie hierover bestaat. ;)

En anders is het inderdaad gewoon af wachten.

                                                                                    m.v.g Searcher



patrick_vdb

Zie http://213.196.43.35/yabbse/index.php?board=26;action=display;threadid=3853 voor een link met review over Episode II.

Als je het zo leest dan is de release veelbelovend.

Mvrgr

patrick

Johan Van Gompel

#4
Quote from: searcher on October 14, 2002, 18:25:31
Mijn vraag kan ook onder het topic projectie worden geplaatst.
Star Wars I heeft last van EE en dat heeft me weerhouden om de dvd aan te schaffen.

Is er enige informatie bekend m.b.t EE bij episode II?

Ik heb vandaag toevallig de volgende (zeer lovende) review gelezen:
http://remotecentral.com/dvd/starwars2.htm

Maar ja, wat heb je aan een perfekte transfer als de film bagger is? :-\  Ik heb hem weliswaar maar in de vorm van een goede Divx-screener gezien maar het gebrek aan inhoud was toch wel erg nijpend. Van mij krijgt ie maar een 6/10.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

J.A.F._Doorhof

Johan, voor een URL moet je [ url] en [ /url] gebruiken en dan zonder de spatie.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johan Van Gompel

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 12, 2002, 22:59:47
Johan, voor een URL moet je [ url] en [ /url] gebruiken en dan zonder de spatie.

Don't shoot the newbie.  ;D
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Grindtegel

Ik heb hem eergisteren gezien (Regio1) en kon geen E.E. ontdekken.

Beeld en geluid is referentie materiaal, en ook de extra's zijn zeer de moeite waard.

Ik vond de film ook veel beter dan deel 1, maar het is natuurlijk allemaal wat minder dan deel 3,4, en 5 maar die delen worden toch nooit meer verbeterd al is het alleen maar om de nostalgie die er omheen hangt.

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon