Wat is er met het forum aan de hand (uitleg)

Started by J.A.F._Doorhof, October 14, 2002, 11:20:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Hi,

Mevers heeft gevonden wat de dips en wegvallen van het forum veroorzaakt, iemand heeft het op onze server voorzien en doet daar zgn Unicast of DDoS attacks.

Wat is dat :
http://www.cisco.com/warp/public/707/newsflash.html

Onze eigen server komt als het goed is begin volgende maand on-line, voor die tijd hoopt Mevers de persoon al te pakken te hebben.

Op dit moment zijn er al wat dingen aangepast zodat we er bijna tot geen last meer van zouden moeten hebben, dus heb geduld en weet dat er nog steeds mensen zijn die blijkbaar niets anders te doen hebben dan andere mensen dwars te zitten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vincent

Je hebt altijd van die trieste figuren rondlopen......
>:(
Greetz

Vincent

searcher

Waardeloos zulke figuren,ik zie het als vandalisme je schiet er niets mee op.


                                                                      m.v.g searcher



Joep Hogenhout

Inderdaad het forum is erg traag :-\

Geef dat figuur er maar goed van langs als je hem vindt :o


patrick_vdb

Het forum is inderdaad behoorlijk traag en het is dan ook zeer jammer dat er nog altijd figuren op het net rondsurfen welke er schijnbaar een kick in vinden om dit soort activiteiten uit te voeren (inderdaad een vorm van cyber-vandalisme).

Wat voor een kick dit zou moeten geven zou ik niet weten, ik kan me er niets bij voorstellen. Een tijd geleden had ik een firewall geinstalleerd op m'n thuis-pc en het was echt onvoorstelbaar hoeveel attacks je gemiddeld op een dag krijgt (en dat bij zo'n simpele thuiscomputer als die van mij).

Seek and destroy zou ik zeggen ;D

Mvrgr

Patrick

jaco

Zal inderdaad wel iemand zijn met een sterk onderontwikkeld vermogen tot normaal communiceren. Als hij/zij ergens een probleem mee zou hebben kun je dat toch kenbaar maken.

Ik vind het een jammerlijke vertoning, en wens zo een persoon dan ook weinig goeds toe.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

robocop

Zo'n joker moet dan ook gelijk geweerd worden door welke provider dan ook. Bestaat er een zgn blacklist voor dit soort stumpers? Je kan toch wel tracen waar deze zielepoot vandaan komt!
Laten we wel zijn, het is geen beste reklame voor het forum als zodanig als het vrijwel continu niet of moeilijk te benaderen is.
Ben in ieder geval tevreden gesteld dat de oorzaak achterhaald is en hoop op verbetering. reacties zijn doorgaand al snel en kunnen blijkbaar dan nog sneller.

gegroet,
Rob

bmateijsen

jammer dat er van dit soort zielige mannetjes rondlopen... Je bereikt er uiteindelijk helemaal niets mee.... behalve dat je ervoor zorgt dat andere mensen tijdelijk minder of niet gebruik kunnen maken van een uitstekend forum.

Ik hoop dat je die persoon snel kan pakken... maar ik betwijfel of dat makkelijk zal zijn....

Groet Bjorn