Euro1080 op TV home

Started by audiofreak1, December 27, 2005, 21:41:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audiofreak1

Via TV home zit nu ook Euro 1080 in het pakket, alleen het is niet zichtbaar. Zijn ze al bezig met de voorbereidingen voor HD TV? Iemand idee?
Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel

rein

ik heb ook tv home maar euro 1080 zit er toch echt niet bij

Marcel_T.

Hier ook niet.

Hoe kom je aan deze informatie?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

audiofreak1

Heb een cammodule in een Loewe Individual geplaatst met een smartcard van TV home en dit in het Essent gebied uitgetest. Als laatste zender zie je dan Euro 1080. Alleen met mijn Panasonic decoder is het niet te zien. Het zal aan de combinatie liggen denk ik. Als je vervolgens (volgens Loewe) een geschikte kabel smartcard van euro 1080 plaatst moet de zender te voorschijn komen.
Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel

zuidwester

welke decoder zou hier voor geschikt zijn..

ik wacht met smart op HD signaal en decoder (ook zal de combintie met een recorder errg handig zijn)
ontferm U over ons

Vinboy

zie de eerdere berichtgeving over HD via de kabel!!!!