Terminator 2

Started by searcher, October 12, 2002, 16:27:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher

Ik heb al geruime tijd terminator 2 the tin box regio 2 liggen.
Vandaag ben ik de dvd pas gaan bekijken. :-[
Het viel me op dat bij de scene dat de helikopter onder de brug doorvliegt er helaas een knetterend geluid uit de RS speaker komt.

Een search functie leverde niets op en op het dvd forum is het al eens ter sprake geweest alleen dit werd erkend maar ook weer ontkent.

Heeft de regio 1 versie dit probleem ook.?

Wat is de verklaring voor deze storing?

m.v.g Searcher

m.v.g Searcher



Robert

#1
Searcher,

Ik heb ook Terminator II: Ultimate Edition (Metal Box, regio 2) en heb de scene bekeken en ik heb ook dat er knetterend geluid uit de RS speaker komt.
Dit is zowel bij DTS 5.1 ES als bij Dolby Digital 5.1 EX het geval.
Bij Dolby Surround 2.0 had ik geen last.

Mijn eerste gedachte zou zijn, omdat ik een 5.1 opstelling heb, dat het DD 5.1 EX/DTS 5.1 ES center kanaal op de één of andere manier niet goed verwerkt wordt.
Maar dat lijkt me stug omdat het niet discrete is en dan zou het eigenlijk ook op moeten treden in de RS speaker.

Maar het blijft een vette film zeker in DTS 5.1 ES 8), ondanks dit waarschijnlijke schoonheidsfoutje (THX Certified, yeah right ;D).


MvrGr.
Robert

searcher

Quote from: Robert on October 12, 2002, 17:06:02

(THX Certified, yeah right ;D).

MvrGr.
Robert

LOL ;D ach Frank heeft een uitgesproken mening over THX ;)

Ik heb de film destijds in de bioscoop gezien en nu verbaas ik me erover hoever men toen was m.b.t de special effects.
Ook het intro menu blijft soms hangen zilveren achtergrond met de warning tekst.
Maar verder is de kwaliteit zeer zeker de moeite waard.

m.v.g searcher



Robert

Searcher,

De special effects waren echt baanbrekend voor die tijd.
Maar er zit ook een special effects foutje in de film (nu we het toch over fouten hebben ;D).
Als John en de Terminator Sarah uit Pescadero halen en met de lift naar de parkeergarage gaan en de auto van die surveillance cop jatten dan komt de T-1000 uit de lift en gaat achter hun aan rennen.
Als ie begint te rennen en hij weer veranderd in de politie agent dan zie je de pilaren van de parkeergarage van plaats veranderen ;D.

Ik heb nog niet gehad dat het intro menu bleef vastzitten.

"I need your clothes, your boots and your motorcycle", "Get down", "Stay here, I'll be back"


MvrGr.
Robert

PauluZzzZzz

Wat ook zeer irritant is, is de eerste atoombom-ontplof-scene in de droom van sarah als ze nog in de inrichting is. Die is ineens echt een stuk luider dan het volume in de rest van de film. Ik schrok me het apezuur.

Verder blijf ik het de beste actiefilm allertijden vinden.
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

Robert

Quote from: PauluZzzZzz on October 13, 2002, 17:57:15
Wat ook zeer irritant is, is de eerste atoombom-ontplof-scene in de droom van sarah als ze nog in de inrichting is. Die is ineens echt een stuk luider dan het volume in de rest van de film. Ik schrok me het apezuur.
PauluZzzZzz,

Jij ook al ;D.


MvrGr.
Robert


searcher

Dromen zijn bedrog  ;) ;D

                                                                    m.v.g Searcher



garmtz

Ik zal de test eens doen met mijn R1 disc. Het verbaast me niks dat zoiets erin zit, er zijn namelijk massa's DVDs die oversturen/vervormen. Is gewoon een foutje in de mastering of in de oorspronkelijke tapes.