Snowboard DVD's

Started by DD2, October 11, 2002, 11:35:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DD2

Ben zelf helemaal verslaafd aand e wintersport.. en zoek nu natuurlijk van die lekkere opwarmertjes ;) snowboardfilms... en hoe kan je dat beter doen dan ff thuis op je big screen.. maar dan moeten er dus wel DVD's van zijn...
Heb er 1 gevonden bij een wintersportzaak nl snowcats.. mijn vraag is heeft iemand nog leuke tips..? liefst lekker spectaculair en een beetje lang.. want sommige zijn 35 euro en hebben 20 min beeldmatteriaal.. :P

Tips zijn welkom!

DD2

#1
 ;D  heb de site voor dit genre gevonden!!  tevens vele andere extreme sporten en fitness dvd's  ;)   en outdoor films.. over de himalaya mt Everest ed..  leuke site

http://www.justpushplay.com/


DD2

 >:( had 3 DVD's besteld bij de jongens van justpushplay.. maar niks gekregen.. geld was al 11 oktober afgescheven maar nogsteeds niks!  op mijn emails werd niet gereageerd. dus geld maar even teruggehaald...  slechte ervaring dus..   U bent bij deze gewaarschuwd. :'(

DD2

Voor de geinteresseerde.. ik heb net weer een aantal snowboard DVD's gekocht ditmaal bij wintersportzaken.. en 2 zijn zeker de moeite waard! VIVID... erg mooie beelden..
en nog 1 meet een kartonnen DVD doosje.. ben de naam even kwijt.. maar die kan je niet missen!
Beide waren 35€ en zijn klasse qua beeld en beelden.