Films schokken

Started by Ralvinski, December 16, 2005, 19:49:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ralvinski

Ik merk bij een aantal DVD's dat het beeld even stilstaat, en na een paar seconden vooruit schiet om de "verloren tijd in te halen". Omdat het bij een paar DVD's gebeurt vroeg ik me af of dit aan die DVD's ligt of aan de speler? En is dat slijtage ofzo of..?

Thanks.
Screen | Samsung LE32S81B
Sound | Yamaha RX-V450RDS, NX-S120, NX-C120, SW-240
Systems | PSP, Xbox 360 Elite

Dru

Bedoel je niet gewoon Dual layer? dat ie naar de volgende laag gaat?

B.J.

je hebt er geen vette vingers op?

Ralvinski

Nee en nee.

Het gebeurt hoofdzakelijk in de Blade Trinity SE en gister bekeek ik voor het eerst Alien 3 (Quadrilogy) en daar gebeurde het nog vaker, ik denk in totaal zo'n 7, 8 keer. Het beeld bevriest, de spraak gaat gewoon door, en dan spoelt het beeld snel door om het geluid in te halen. Dat inhalen gebeurt heel geleidelijk, dus eerst snel en dan langzaam als ie er bijna is. In totaal duurt het enkele seconden.
Screen | Samsung LE32S81B
Sound | Yamaha RX-V450RDS, NX-S120, NX-C120, SW-240
Systems | PSP, Xbox 360 Elite

kris dens

Quote from: Ralvinski on December 16, 2005, 20:23:31
Nee en nee.

Het gebeurt hoofdzakelijk in de Blade Trinity SE en gister bekeek ik voor het eerst Alien 3 (Quadrilogy) en daar gebeurde het nog vaker, ik denk in totaal zo'n 7, 8 keer. Het beeld bevriest, de spraak gaat gewoon door, en dan spoelt het beeld snel door om het geluid in te halen. Dat inhalen gebeurt heel geleidelijk, dus eerst snel en dan langzaam als ie er bijna is. In totaal duurt het enkele seconden.

ik had dit ook bij alien 3,en ja ik had ook de yamaha 550, deze is 3 keer terug geweest bij yamaha voor dit probleem,ze konden dit niet oplossen.
ik heb dan maar de yamaha geruild voor een pioneer dvdspeler en daar werkt het perfect.