Woofers van geenius

Started by DA BoSS, December 15, 2005, 12:59:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BOUBOU

Quote from: geenius on December 16, 2005, 17:04:16
......in aanbouw. ;)

Het lijken me een beetje B&W matrix achtige kasten, vindt je mooi afgerondt niet mooi?  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Sjors

Quote from: Kjelt on December 15, 2005, 15:34:23
Ik vind het plaatje dat bij die website staat wel sprekend: een heel stadion vol met publiek, dat is natuurlijk DE plaats voor zo'n subwoofer  ;D  Maaruh verder blijven de muren van je 17e eeuwse huis wel rechtovereind staan?  ;)


Bedoel je deze Kjelt?


Groet, Sjors

Marc Heijligers

Hoi Tony,

Sjesus wat een knapen! " 't Is moeilijk bescheiden te blijven? "  ;D
Kan je er op afstand je biertje mee openen?  8)

Maar serieus, hoe zet je deze units in? (kantelfrequentie, paring)

Grtn,
Marc
Een arbeider werkt met zijn handen. Een vakman werkt met zijn handen en zijn hoofd. Een kunstenaar werkt met zijn handen, zijn hoofd en zijn hart.

Ichi

Die nog lege kasten zien er erg erg tof uit, mooi retro seventies ontwerp, weet niet of dat je bedoeling was maar ik vindt het mooi  O0

geenius

#29
Quote from: Marc Heijligers on December 16, 2005, 18:04:05
.............Maar serieus, hoe zet je deze units in? (kantelfrequentie, paring)

Grtn,
Marc


Aktief gefilterd op 45Hz met 12dB/oktaaf en een boost van 6dB rond 20Hz. Ze staan parallel geschakeld en krijgen dus dezelfde filtering.

geenius

Quote from: Roland bios on December 16, 2005, 19:30:31
Die nog lege kasten zien er erg erg tof uit, mooi retro seventies ontwerp, weet niet of dat je bedoeling was maar ik vindt het mooi  O0

De opdrachtgever wilde het zo hebben, en de klant is koning! ;)

Martin_M

Quote from: geenius on December 19, 2005, 13:46:11
De opdrachtgever wilde het zo hebben, en de klant is koning! ;)

Ik vind ze ook wel mooi moet ik zeggen. Ik zie ze hier zo in de huiskamer staan ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Movievault

Beetje Back to the future 1 gevoel    ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Sherwin

#33
Vet... goed laag in de vorm van "een mooie beleving" krijg je alleen maar met goede grote woofers en degelijke versterking.  8)
Hoe minder het speakertje doet hoe beter het is. Hoe minder uitslag hoe beter de acceleratie tengoede komt. Lange golven staan toch altijd al meteen vol in de kamer en slingeren toch altijd alle kanten op.. of het nu een grotere of kleinere woofer is. Mijn ervaring is groot  ;)